Part-4

116 19 10
                                    

Azra

Yine o ses konuştu " ah senmiydin yani senmisin oda servisi yapan ve yardımcım olan kızmısın "

ben zar zor konuştum " evet " dedim yutkunarak. " iyimiş o zaman birde sana seçtiğim kıyafet uymuş "

dedi çapkın bir gülümsemeyle " ha evet sağolun "

" şimdiden diyim senli benli konuşçaz sizli bizli sevmemde " "tamam sen nasıl istersen " " güzel içeri geçelim sana ne yapacağını söyleyim " " tamam" diyip içeri geçtik.

Canan

Karşımda kim var biliyormusunuz tabikide bilmiyonuz sabah o ve gezen varya o işte çok çekiciymiş ya vaybe bizim şanslılığımız çok süper zaten bi ara hissetmiştim. Ama bu biraz farklı benim gözüm egede kaldı be yinede patronum genç ve yakışıklı olduğu için hem şanslıyım hem sevinçliyim.

Süper bide galiba kıyafetleri o seçti vaybe tarzını beğendim. Sesizliği önümdeki patronum bozdu " merhaba " dedi ve çok tatlı bir şekilde gülümsedi. Bende " selam " dedim onla tanışmak istiyordum.

" evet anladığım kadarıyla ben senin patronunum ve benim seçtiğim kıyafetler sana olmuş "beni süzdü ve tekrar devam etti. " ama bir sorun var ben sana bu ayakkabaları seçmemiştim " ben hemen açıkladım " ben topuklu giymeyi sevmem daha çok sportif giyerim veee o yüzden bu ayakkabıyı giydim ya lütfen kalsın nolur nolur " alt dudağımı sarkarak, oda güldü.

Oda güldü " tamam tamam bu kadar yalvarmana gerek yoktu ama bir şartım var beni arkadaşın gibi görcen patron değil biz öyle şeyleri sevmeyizde yaşıtlarımız nerdeyse aynı "

" biz derken otelin sahibi kaç taneki normalde bir tane olurda " ha bizim durum farklı şöyle bizim babalarımız en iyi arkadaşlar ve bizde haliyle arkadaşız biz ve babalarımız bir karar aldık bu otelin sahibi biz olucaz dedik ve olduk bir oteli 4 arkadaş yönetiyoruz

Ve kendimize yardım edecek ve herşeyimizi yapacak yani sadece oda servisi değil birilerini arıyorduk " " sağol şimdiki bütün soruları cevap verdiğin için " gülümsedi...

Ecem

Galiba gerçek cimciriyim elimi ah gerçekmiş bu gerçekse çok iyi rüya ise uyanmayım ilk görüşte aşık oldum be.

Ve galiba o benim patronumsa allahıma şükredecem kavuşturdu diye sevdiğimle.

Öylece onun karşısında kaldım o kalkıp önüme geldi gözlerimin önünde elini iki yana salladı.

Ben kendime gelip " çok özür dilerim ben buraya patronum için gelmiştim " dedim çekinerek utanmıştım ve galiba yanaklarım kızardı sıcaklık bastıda.

" ha sen şu yardımcım olmalısın " biran gerçekten sevindim ve fazla beklemeden " galiba siz benim patronumsunuz " dedim utangaçlın yerine yavaş yavaş sevinç gelirken.

O " evet ama galiba biraz utangaçsın niye birden bire yanakların kızardıki " ay sanki bilmion üf ya.

"Ya burası biraz sıcakta ondandır yani normal " inandırıcı olsun diye yüzüme hava gelsin diye sallarken " ama klima açık ve soğuk esiyor " yakalandım.

"O zaman daha soğuk yapman gerek pardon yapmanız gerek " " lütfen senli benli konuşalım " hiç itraz etmeden " tamam " dedim.

" neyse ben klimanın derecesini ayarlayım " kumandayı alıp 20 derecedeyken 18 yaptı.

İşten sıyrıldım be. " şöyle oturabilirsin " diyip oldukça modern koltukları gösterdi beraber geçtik.

İlk soruyu ben sordum " benim şuanki işim ne ? " " senin işin bana yardım edeceksin biz bu oteli 4 arkadaş yönetiyoruz ve bizim işimiz kolaylaşsın diye sizleri yanımıza aldık "

"Tamam " dedikten sonra sesizliği önümdeki patronum bozdu " adın ne ? "

" adım ecem " " çok tatlı bir isim varmış kendinde adın kadar tatlısın " ay sende utandırıp durma yanaklarım kızardı aman allahım.

"Seni utandırmak istememiştim ecem " ne güzelde benim ismimi söyler oy canım ama böyle gidersede yanaklar domates olcak ama...

Yağmur

Hemen kafamı çevirdim onu gördükten sonra ama ne yapayım bu konularda ne hasasım adam gelmiş önümde çırıl çıplak yani üstü sizde hemen fesat anlamayın abartıyor olabilirim ama elimde değil.

Karşımdaki " ne oldu ya niye yüzüme bakmıyorsun " sanki bilmion bana taklit yapma " şey acaba üstünüze bir şey giyerseniz iyi olur " kahkaha attı bir anda.

" niye abartıyosunki taş gibi vücüdum var işte, çok komiksin " diye güldü yine ego salağı işte " napayım bu konularda hasasım "

"Tamam tamam " dedikten sonra ayak sesleri geldi gittiğini anladığımda kafamı çevirdim.

Biraz geçtikten sonra patronum üstünde beyaz bir tişörtle geri geldi.

Biraz olsada rahatlamıştım. "Oldumu patron " diyerek benle dalga geçti bunla daha çok uğraşçam ben " afedersiniz "

" tamam tamam hemende asma suratını Yağmur " bir anda durakladım adımı nerden öğrenmişti.

" acaba siz benim ismimi nerden biliyorsunuz " kıyafetimdede isim yazan rozet yoktu.

"Buraya çağrılmadan önce biraz seni araştırdım diyelim ha bu arada yardımcım değil arkadaşız tamammı yani siz yok " " tamam ama ben sizin isminizi bilmiyorum "

" benim adım Bulut " birden bire gülmeye başladım " noldu ismim sana çok mu komik geldi " ben " yok hayır sadece adlarımız tamamlanıyor Bulut - Yağmur "

Oda güldü " evet ilginç bir tesadüf " diyerek gülmeye başladım.

Canan

O " ee senin adın ne " " ha benim adım Canan " " memnun oldum benim adım Berk " " bende memnun oldum " konuşmama devam ederek " napıyoruz Berk "

"Akşam kaynaşma yemeği var isterseniz siz dışında kardeşlerinizi getirirsiniz bizimkiler ısrar etti bizde getiricez tanışırlar takılırız işte "

"Süper bana uyar " " senin ailende kimler var tanıt işte kendini"

"Anladım ailemizde babam annem ve ben o kadar " " yani küçük bir ailesiniz " " evet peki senin ailende kimler var "

" haliyle annem, babam, be ve erkek kardeşim Bora var " " anlaşıldı ya ben hani birlikte takılacaz ya benim kardeşim gibi olan kuzenim var onu getirsem olurmu? " " olur tabi eğleneceğimiz kesin artık ve siz bizim gibi arkadaşmışsınız "

"Ha evet biz öyle 4 kardeş gibiyiz yani arkadaşlıktan daha öte hiç ayrılmayız bu işi bulunca çok sevindik " " desene o zaman eğlence arttı diye " beraber güldük.

Ecem

" yok ya oluyo bazen böyle " " valla üstündeki benim seçtiğim kıyaferler uymuş yardım ala ala seçtim süper olmuşsun "

"Gerçektende bende beğendim tam tarzımıza göre seçmişsiniz " "kendimizin böyle başarılı olduğumuzu bilmiyorduk sağolun matmazel "

" bir şey değil bay ne ama ben senin adını bilmiyorum adın ne "
" benim adım Atlas sizin kadar güzel olmasada idare eder "

"O ne demek Atlas bey eminimki benim ismim kadar sizinkide öyle " " sağolun matmazel beni ve bizi küçük düşürmediğiniz için "

"Sizi küçük düşürene yazıklar olsun ama zevkinizi beğendik özelliklede ben "

"Seninle iyi kaynaşacağız sanırım" ...








AŞKIN 4 HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin