♡7♡

93 13 6
                                    

Bulut

Hani bi anlar olur o an her şey durmuştur. Evet bu duyguyu üçüncü kez yaşıyordum.

Bu anlar hep beni korkutmuştur aynen şimdi olduğu gibi. Çiçek yani Yağmur itraf etmişti herkese benim onun eski sevgilinin olduğumu.

Artık bilemedim Yağmurmu desem yoksa Çiçekmi adı hakkında bile bana yalan söylemişti. Ben sevgimizden bile şüphe ediyordum.

İnsan sevdiğini bir anda bir vedayla hemen brakırmı? Hani aşkımız sonsuzdu hani hiç ayrılmayacaktık.

Her nereye gidiyorsak birlikte gidicektik. Ama o beni yanında istememişti.O an aklıma geldi onun beni terk edişinin anı.

"Bulut yapma ben gidiyorum bitti artık" onun söylediği cümleler her seferinde kulağımda bin kez daha yankılanıyordu bu gerçek olamazdı " Çiçek ne bitmesi sen ne saçmalıyorsun ve nereye gidiyorsun " " anlamadınmı beni bitti ilişkimiz bitti lanet olsun bitti artık nereye gitmem önemli değil sensiz gidiyorum" "Çiçek yapamazsın bunu bize hani sonsuzdu hani her yere beraber gidecektik şimdi hiçbir şey yaşanmamış gibi gidecekmisin beni brakıp" dayanamadım gözümden bir yaş düştü. Kalbim parça parça ayrılıyordu beni brakacaktı. " Bulut uzatma lütfen benim içinde zor hemde çok ama gitmem lazım lütfen ağlama"
" benmi ağlamayım ha sen beni brakıyorsun ve ağlamıyorum erkeklerinde kalbi paramparça oluyor ve ağlıyorlar işte şimdi ben öyleyim bu kadar kolay bitemezdi" kabullenemiyordum. Onunda yanağından iki damla yaş süzüldü bari üzülüyorsun neden yapıyorsun." Hoşçakal Bulut seni seviyorum bunu unutma ama beni unut çünkü ben kötüyüm bir saf kalbi paramparça ediyorum affet beni affet " dudaklarına yapıştım bari gidiyordu onun son kez o narin dudaklarından son kez bir öpücük allahım bu dudakları özleyecektim. Benden ayrıldıktan sonra yanağıma buse kondurdu saftı benim meleğim narindi içten ama güçlüydü. Son kez o melek o çiçek prensesimin yüzüne baktım. "Seni seviyorum " dedim ve gülümseyip koşarak gitti. HOŞÇAKAL ÇİÇEK PRENSESİM...

Lanet olsun yine hatırlamıştım. Hemen çıktım odadan Oğuzlar arkamdan geldiler. Otelden çıkıp arabama doğru gittim.

Bara gidecektim erkeklerin kafasını dağıttığı yere banada iyi geliyordu ama unutturmuyordu. Aslında içki içmezdim sigarada içmezdim.

Çiçek gittikten sonra başladım yani Yağmur ona artık böyle hitap edecektim başka çarem yok yalanlar ortaya çıktı.

Bara geldiğimde arabayı durdurdum Berklerde gelmişti tabiki. Bende sabah sabah bara geliyordum altüst etmişti hayatımı.

Bara girdiğimde gürültülü bir müzik geldi kulağıma. Hemen masalara oturdum ve bir votka istedim pardon üç tane.

Ardından Berklerde geldiler sağolsunlar hiç brakmıyolardı. Onlardanda hiçkimse içmiyirdu sadece ara sıra Berk içiyirdu oda bana eşlik etmek için bir bardak içki aldı.

Sonra kafam mıyışmaya başladı ben hem gülüyordum hem ağlıyordum. " bana bitti dedi ve gitti hepsi bu yani " yine anlatıyordum her sarhoş oluşumdada. Sen git ben boş olurum. Aslında bunun gerçeği 'sen sar ben hoş olurum' buydu taki o gidine kadar.

Sonra arabalara bindiğimizi hatırlıyorum ve sonrası yok...

🌼🌼🌼

Sabah uyandığımda kafam çok kötü ağrıyordu. Lanet olsunki nefret ediyordum bu ağrıdan.

Kalktım yataktan buraya geldiğimi bile hatırlamıyordum. Dün sabah gitmiştik nasıl o kadar saatler geçtiki sabah oldu.

Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım. Biraz kendime gelmiştim.
Duşa girip dişlerimi fırçaladım ne olur ne olmaz.

AŞKIN 4 HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin