נסתרים באפלת הלילה

330 24 2
                                    


משהו לא טוב עבר עליו באותו הלילה (לפנות בוקר ליתר דיוק), כשדיבר עם גרין.

רק לאחר שקם בבוקר הבין שהוא רוצה ש-

לעזאזל.

מי האידיוט שנתן לסיריוס את הרעיון המטופש הזה של ההתערבות הזו?

מי שהיה עם השרביט השולט, כנראה שכח איך מתפעלים אותו ונתן לסיריוס את הרעיון האידיוטי הזה...

הוא ידע שכל הדבר הזה שנקרא "רגשות אשם" התחילו לפעול ברגע שרמוס התחיל עם המניפולציה הרגשית שלו ש"לך תתנצל בפניה ג'יימס, פגעת בה." ומרי ששיתפה פעולה עם רמוס, שהוא "חסר רגשות לחלוטין! איך יכולת להגיד את זה, אפילו אם לא ידעת?"

אפילו פיטר, שהחליט להוסיף לדיון "אתה אידיוט ג'יימס, זאת לילי אוואנס שפגעת בה. אתה יכול להבין למה אתה מרגיש אשם."

לאחר שני לילות שחלם על אוואנס, החליט לשתף את סיריוס- הממזר, שהצטרף לחגיגה- החליט ש"אתה עסוק ברגשות האשם שלך יותר מדי קרניים, בטח שהמוח שלך עסוק בה. טוב, בלי להחשיב שהיא כוסית על-" ועוד פירוטים שג'יימס דחה בתוקף.

גרין אמרה שהוא צריך באמת להתכוון לזה ולא סתם להחליט להתחבר עם אוואנס.

הוא היה בטוח שמי שתפעל את השרביט שכח לקרוא את חבורת ההפעלה.

ג'יימס קרא בספרו החדש-

בסדר, הוא ניסה לקרוא בספרו החדש שקנה בסמטת דיאגון, אבל הוא קרא את אותה השורה שוב ושוב.

סיריוס ורמוס שיחקו שח-מט ופיטר ניסה לעשות שיעורים בשינוי צורה. רמוס הבטיח לעזור לו לאחר שינצח את סיריוס, מה שהביא להתערבות של שלוש אוניות וחמישה גוזים, הטוב מבין שלוש. בינתיים זה שתיים-אחד לרמוס.

הוא העביר דף בספר, למרות שלא קרא שורה ממנו.

"הנסתרים באפלת הלילה, פוטר?" בבקשה, בבקשה שזאת לא תהיה מי שהוא חושב. "מה לך מתח ואהבה?"

ג'יימס הרים את ראשו וגילה שיער חום שהיה פזור על כתפיה של הנערה שהביטה בו במבט מעט מזלזל.

"שלום גם לך גרין." נאנח ג'יימס. עיניו נדדו אל הנערה שעמדה לצידה של גרין, לילי אוואנס.

יופי, זה מה שהיה חסר לו, להתמודד עם הנערה המעצבנת שרדפה אותו בכל מקום.

כשאתה רוצה להימנע ממישהו, הוא יופיע תמיד מולך. וזה מה שקרה לו עם אוואנס.

במשך השבוע וחצי האחרונים הוא ניסה להתחמק מאוואנס והעביר הודעות דרך בנות שנה חמישית או רביעית מכל בית (חוץ מסלית'רין), רק כדי להימנע מלהביט בעיניים הכבויות.

"רמי, אני צריכה הסבר בשיעור שינוי צורה." אמרה גרין, מתיישבת לצדו של רמוס.

סיריוס הרים את ראשו מלוח המשחק, מביט ברמוס במבט שואל.

התערבותWhere stories live. Discover now