אין להתגרות בבן בלק

401 21 3
                                    

ג'יימס פער את פיו בתדהמה.

התערבות קונדסאים.

מאז שנה שלישית הם לא התערבו התערבות קונדסאים. כמובן שאז זאת הייתה הלצה מטופשת, שהמנצח היה למשרת של השני למשך יום שלם.(ג'יימס, סיריוס ופיטר התלבשו בגלל זה כמו נשים, על פי פקודתו של רמוס לופין.) אבל מאז ההתערבויות נעשו יותר ויותר רציניות ככה שג'יימס שידע שהתערבות קונדסאים שסיריוס הכריז, תהיה הרצינית ביותר.

"אותי? רק אותי?" שאל ג'יימס. "מה איתם?" הוא הצביע על רמוס ופיטר.

"מה אתה מערב אותי בזה?" שאל רמוס בכעס מזויף במקצת. כמובן שהם ידעו על ההתערבות, זה היה חלק מהתוכנית של סיריוס ומרי.

"בוקר אור לך ירחוני, סיריוס הכריז התערבות קונדסאים. זה כולל את כולנו, שכחת?"

רמוס צחקק. "מעניין לראות אתכם לבושים כנשים שוב." סיריוס שילב את ידיו ומלמל משהו על חוטיני לוחץ.

"אם כך סיריוס, מה כל אחד צריך לעשות?" שאל פיטר, שלא נראה מוטרד מכל העניין. סיריוס חייך חיוך מפחיד שגרם לג'יימס צמרמורת בעורפו.

"בגלל שאתגרתי את ג'יימס, אז נסיים איתו. כרגע אתה זנב-תולע תפסיק לאכול בכמויות, ירחוני יתחיל לצאת עם בנות-"

"סליחה?! מה זאת אומרת יתחיל? יצאתי כבר עם כמה בנות!" מחה רמוס בכעס שהפעם היה אמיתי.

"אוקי, אז משהו אחר?" שאל סיריוס.

"שיספר לכולם על הקטע שלו." אמר פיטר ושלושת חבריו נעצו בו מבט. "מה?"

"משהו שיהיה אפשר ליישם?" שאל סיריוס.

"עזוב אותי כרגע, עבור אלייך." אמר רמוס בחיוך ממזרי. "מה אתה לא תעשה?" סיריוס נעץ בו מבט ומלמל משהו לא ברור.

"סלח לי, לא שמעתי אותך, דבר יותר חזק רך-כף." רמוס התגרה בסיריוס.

"אני לא אשכב עם בנות! הנה אמרתי את זה!" סיריוס נהם לעבר רמוס שחייך מאוזן לאוזן.

"יהיה לי שקט להרבה זמן." סיריוס נהם לעברו שנית. רמוס רק צחק.

"טוב, עד שנמצא לירחוני רעיון, אני חושב שכדאי לשנות לפיטר את החובה שלו." אמר ג'יימס בחיוך ערמומי.

"מה?" שאל פיטר מזועזע. הוא לא רצה לדעת מה עובר בראשו של ג'יימס פוטר כרגע.

"טוב, בגלל שכולנו יצאנו עם בנות חוץ ממך זנב-תולע, אז חשבתי שכדא-"

"לא! אני לא הולך לשכנע בנות לצאת איתי בדרך הדפוקה שלך ושל סיריוס!" חיוכו של ג'יימס גדל.

"למען האמת, חשבתי שמספיק שתצא עם בחורה אחת, אבל זה רעיון הרבה יותר טוב זנב-תולע!" פיטר הביט בג'יימס בשוק.

"קרניים, בבקשה, לא!" ג'יימס הניד את ראשו בחיוך. "אני משקשק מפחד לידן!"

"ליד מרי אתה בסדר גמור." ציין ג'יימס בחיוך.

התערבותWhere stories live. Discover now