"קלפים?"
"יש!"
"דיו בלתי נראה?"
"יש!"
"בובות מיני ג'יימס ומיני לילי?"
סיריוס צחקק.
"בלק!" קראה מרי בכעס. "תתעשת! זה רציני!"
"מה? זה מצחיק!" סיריוס צחקק שנית. "מיני לילי."
מרי התאמצה לא לחייך. היא מיהרה להיזכר בנושא לשם שניהם התכנסו.
"אתה רוצה לישון עד מאוחר?" שאלה מרי בכעס וסיריוס הרצין.
שתיקה.
מרי שרבטה משהו על הקלף וסיריוס גרם לבובות להלחם אחת בשנייה עד שמרי עצרה אותו.
"אז, הבאנו הכול ואנחנו חסרי רעיונות." מרי נאנחה. סיריוס צודק.
"נצטרך לחשוב על משהו שיקשר אותם, תחביב או משהו..."
"חוץ מלריב אחד עם השני?" מרי נאנחה שנית והנהנה. "אז אין. הם הניגודים הכי ניגודיים שראיתי בחיים שלי!"
"ניגודים הכי ניגודיים?" מרי הרימה גבה. הפעם סיריוס נאנח.
"את יודעת על מה אני מדבר, בכל מקרה נצטרך למצוא דרך לגרום להם להשלים ואולי בכוח." עיניה של מרי נפקחו בתדהמה, מביטה בסיריוס המפוחד.
"מרי, למה את מביטה בי ככה?" מרי רק חייכה. "את מפחידה!"
"סיריוס בלק, אתה גאון."
-
מייקל רוסו ישב בפינת חדר המועדון מפוחד מאחורי אחותו הבוגרת, אנג'ל. הצעקות רק נמשכו. זה היה כמו סיוט.
"אנג'י?" לחש מייקל מפוחד. אנג'ל הביטה אל אחיה הקטן. זו הייתה שנתו הראשונה של מייקל.
"כן, מייקי?" שאלה אנג'ל בשקט, אך למרות כל הצעקות מייקל שמע את קולה החלוש.
"למה הם רבים?" לחש מייקל, מצביע באצבע מפוחדת אל זוג המדריכים הראשיים שרבו על דבר לא ידוע.
"כי-" אנג'ל בררה את מילותיה בעדינות למען אחיה הצעיר. " כי הם זוג טיפשים, שמה שהם יודעי הכי טוב זה לריב אחד עם השני." אנג'לה הייתה בשנתה החמישית, ככה כשהגיעה לקרון המדריכים, לא הופתעה לשמוע את ג'יימס פוטר ולילי אוונס מתווכחים, כמו כל יושבי התא, שהשתיקו אותם בכל פעם שהתחיל הויכוח הכי קטן בניהם.
"בחלומות שלך פוטר!" צעקה לילי בכעס ומיהרה לעבר מגורות הבנות.
"מי ירצה לחלום עלייך?!" צעק ג'יימס אל המדרגות כאשר שערה התנפנף ונעלם.
כל חדר המועדון הביט בהם בכעס.
"בחייך פוטר, אכפת לכם למצוא חדר ולריב שמה, ככה לא נצטרך לסבול!" קראה אנג'ל. אחיה הקטן עדיין עמד מאחוריה מפוחד. "בני שנה הראשונה מפחדים מכם!" אמרה אנג'לה וצביעה על אחיה הצעיר.
YOU ARE READING
התערבות
Hayran Kurguמה היה קורה אם לילי וג`יימס היו שונאים אחד את השני, במשך שש שנים. עד שלסיריוס נמאס והוא מזמין את ג`יימס להתערבות קונדסאים . על ג`יימס לגרום לילי לשכב איתו עד לתאריך מסוים שסיריוס קבוע ולסיריוס אסור לצאת עם שום בחורה עד סוף השנה השביעית. והפרס?