3, 2, 1-
"תסתום את הפה שלך, פוטר!" צעקה לילי אוואנס. מרי נאנחה. שוב כמו בכל בוקר, ג'יימס ולילי החלו לריב. ועל הבוקר של השנה החדשה...
"למה שאת לא תסתמי בעצמך, אוואנס! כל היום רק צועקת ורוטנת!"
סיריוס גנח אל הכרית. יש דברים שאסור לעשות בבוקר. אחד מהם זה לצרוח כמו משוגע.
"זה עדיף על להיות זונה ממין זכר!"
"עדיף זונה ממין זכר על מישהי שבחיים לא היה לה חבר!" התשובה של לילי כנראה הייתה שקטה, כי לרגע השתרר שקט.
"מה?! לא! פוטר, חתיכת סוטה!"
פלאק!
ג'יימס פוטר חטף את הסטירה היומית שלו. לחיו הימנית בערה והוא חשק שיניים. לצערו, לילי הייתה בת והוא לא הרביץ לבנות.
לילי מיהרה אל מחוץ לחדר המועדון, בעוד ג'יימס נופל על הספה הארגמנית. כל בוקר במשך שש שנים אותו סיפור: אוואנס והוא רבים על הדברים הכי טיפשיים ומתנקמים אחד בשני. כיף זה לא היה, למרות שההבעה על פניה של לילי כאשר גילתה את עשרות העכבישים שהתרוצצו בחדרה... ג'יימס התענג על הזיכרון המתוק. הצווחה, המבט. המבט. הוא צחקק מעט.
"קרניים, זה היה חייב להיות ברבע לשבע בבוקר?" התלונן סיריוס, כשהוא יורד מהמעונות עם מכנס פיג'מה בלבד. הוא שפשף את עינו הימנית וחסם פיהוק ענקי.
"מה אני אעשה שהיא הייתה פה?"
"אתם כמו שמן ומים," התלונן סיריוס, מתיישב על הכורסה מול האח. "לא מסתדרים וכנראה גם אף פעם לא תסתדרו."
ג'יימס משך בכתפיו. "כנראה. אשמתי שהיא מעצבנת? זאת לילי אוואנס, הילדה הטיפשה משנה ראשונה שחושבת שהיא יודעת הכול." ג'יימס הזעיף את פניו.
"היא באמת יודעת הכול."
"חוץ מאיך להיות יפה ולא-מעצבנת." סיריוס נחר בבוז. "בחייך רך-כף, ראית אותה! היא מעצבנת יותר מסבר-מאוס."
"לא נחרתי בגלל זה קרניים-"
"אז בגלל מה?"
"אתה טועה לגבי לילי בדבר אחד, היא בחורה מאוד יפה ומושכת-"
ג'יימס התחלחל.
"-הרבה בנים מזמינים אותה לצאת והיא מסרבת. גם אני ניסיתי פעם ולא ממש הל-"
"ניסית להזמין את אוואנס לצאת איתך?! איוו! מגעיל!" ג'יימס עיוות את פניו בגועל. "לא הייתי נוגע בה עם מטאטא!" סיריוס גיחך.
"אתה מודע לזה, קרניים, שאתה היחידי שחושב שהיא מכוערת-"
"מי מכוערת?" שאל רמוס שבדיוק חזר מארוחת הבוקר.
"לילי אוואנס. ככה לפחות ג'יימי שלנו חושב." ג'יימס זרק עליו כרית.
"אל תקרא לי ג'יימי!"
YOU ARE READING
התערבות
Fanfictionמה היה קורה אם לילי וג`יימס היו שונאים אחד את השני, במשך שש שנים. עד שלסיריוס נמאס והוא מזמין את ג`יימס להתערבות קונדסאים . על ג`יימס לגרום לילי לשכב איתו עד לתאריך מסוים שסיריוס קבוע ולסיריוס אסור לצאת עם שום בחורה עד סוף השנה השביעית. והפרס?