~5.BÖLÜM~ bi kurtulamadik

45 4 0
                                    

Sabah kalkip odaya bakindim mert yoktu.Masanin ustunde kahvalti vardi ve bir demet cicek ama masada bir sey eksikti O. Nereye gitmisti acaba kahvaltimi edip direkmen yataga yattim bileklerim aciyordu,merti beklerken odada cok sıkılmistim.Pinari aradim ama oda yeni sevgilisiyleymis.Ustumu giyinip havuz kenarina gittim bu halde yuzemicegim icin ormana dogru yurumeye gittim.Kendimi bi anda halsiz hissetmeye basladim.Oyuzden odaya gidiyordum.Kendimi kotu hissetmeye baslayinca bi kenara oturdum ve merte mesaj attim.Hemen yanima geldi ve -nerdesin sabahtan beri seni ariyorum dedm. -disariya alisverise cikmistim sana meyve fln almaya. -hemen odaya gidelim kendimi hic iyi hissetmiyorum. Odaya gelmistik hemen yataga yatip biraz dinlendim. -birdaha ben yokken disari cikma ya ben gelemeseydim. -tamam yapmam birdaha napiyim sen yokken sıkıldim bende. -tamam ne yapmak istersin. -aksam sahile inelim mi? -sen nasi..... derken sert bi sekilde kapi calmaya basladi.Merrte sinirli bi sekilde kapiyi acti.Selim gelmisti -damlaa senin ne isiin var burdaa dedi ve oda kolumdan tutup cekti bendee -aaa diye bagirdim bilegime bakip sarili oldugunu ve kanadigini gordu mertte hemen gelip bilegime pansuman yapip tekrardan sardi. -özur dilerim bilseydim cekmezdim. -onemli degil hadi sende git odaya artik dedim.Merti beklemeden uyumustum.

YAZIN EN TATLI ÖKÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin