Sabah guzel bir kahvalti hazirlayip yanina birde not birakmistim.Kahvaltidan sonra havuz kenarina inmesini soylemistim.Hqqavuz kenarina indim fazla beklemeden oda geldi biraz yuzdukten sonra guneslenmek icin senzlonglara yatip dinlendik.Ustume golge geldigini gordum ve pinar gelmisti -oo pinar hanim nerelerdesin :D diyerek guldum. -keremle geziyoduk kankacimm. Dedi ve olaydan kacmaya calisiyordu :D sonra 4umuz birlikte havuza girdik havuz tasmisti hepimizi aynanda kaldiramadi. Kerem -aksam bara gidelim mi? Dedi herkes tmm dedi ben ise -hayir. Dedm Kerem- oyuzbozanlik yapmak yok herkes gelicek .dedi bende kirmayip mecburen gidicektm aksam kisa tsrth sortumu giyip belimede gomlek bagladiktan sonra hazir olucaktm kapi caldi mert gelmisti bende -erken geldin daha yarm saat var. -olsn. dedi ve bende giyeceklerimi yatagimin ustune koydum ve mert -bunlarimi giyiceksin elbise giysene oynarken daha iyi olur. Bende -oynamicam ki Keremi kirmamak icin ewt dedim zaten. Mertde -oynamadan olmaz. Dedi ve gardoraptan elbisemi cikarip ustume dogru tuttu -bak bu guzel oldu saclarinida toplama. Dedi bende -moda yarismasina katilmalisin dedim. Ustumu giyinip ciktik barda bulusacaktik.Bara indik pinarlarda gelmisti beni nekadar zorlasalarda kalkip oynamadim ve biraz icip onlari beklerken yanima selim geldi direkmen yerimden kalktim ve kolumdan tutup biraz dinlememi istedi bende 5dkkn var deyip dinledim selim- sadece son bir sans istiyorum merti bosver gel gidelim. Dedi ve daha bussuru sey kafami karistirmisti.Son olarak selim- sabah 7de seni kapinin onunde beklicem lutfen dediklerimi unutma. Dedi ve gitti mertler oynarken bende sahile dogru gidip kumsala uzandim dusunurken gozlerim yavas yavas kapaniyordu.Sabah gozlerimi actigimda hafif bir ruzgar esintisi ve dalga sesleri geliyordu hemen kosarak odaya giderken gurultulu sesler geliyordu.
Arkadaslar begendiginiz yada begenmediginiz yerlere lutfen yorum yapin.Begensenizde begenmesenizde yinede cok tesekkur ederm yorum ve oylarinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZIN EN TATLI ÖKÜZÜ
Romance1.hikayemin baslari kotuydu ama bunun iyi olacagini dusunuyorumm insl begenirsiniz hepinize simdiden tsk.Hikayemde arkadasimla tatile cikip ilk baslarda kotude olsa sonradan yazimin en tatli okuzu oluyoo :)))