~2.BÖLUM~(Öküzcük)

107 7 0
                                    

Sabah kapinin caldigini duydum.Kapiyi actigimda o vardi daha adini bile bilmiyorumm.İzin istemeden iceri girdi ve "ooo halan daha uyuyomusun sen hadi kalk bussuru yapicam isimiz var."diyip gardoraptan kisa bir kot sort ve ustune kisa tshort verdi zevki guzelmiss neyse "al bunlari giy saclarinida ac fistik gibi olursun." dedi bende gulup giydim.Kolumdan tuttugu gibi kahvalti icin asagiya indik.Yerken cohhhh tatli gozukuyodu."Ee adin ne?" dedi bende "Damla senin?"diye net ve kisa bir cevap verdim "Mert" dedi.İsmi guzeldi.Kahvaltimiz bitmisti "ee simdi nereye gid..." derken elimden tutup kaldirmisti.Elleri de yumusacikti Allahim sana geliyorum.Beni lunaparka goturmustu."kamikazeye binelim" dedi rezil olucam ama "ben binemem"dedim ewttt arkadaslarr korkuyodumm.Benimle dalga gecip "ben yanindayim korkma"dedi ve kolumdan cekip bindirmisti cokk korkuyodum koluna simsıkı sarilmistim. "Kolum kopucak yavas" dedi hemen elimi cektim hakliydi da.Sonunda inmistik.Birkac tane oyuncaga daha binmistik.Artik hava kararmisti 'artik eve gitsek iyi olur hava karardi"dedim ama kimin umrunda "daha aksam yemegi yicez acikmadinmii ondan sonrada son bir sey yapip gideriz" dedii actim ama baska yere gitmek istemiyordum tam yemekler gelene kadar konusuyorduk tam gulerken bunumdan bir makas almisti fazla degisikti ama cokdaa guzeldiii.Yemekler gelmisti okadar acikmisizki hemen bitirmistim."artik eve gidelim "dedim ve "itiraz istemiyorum" dedi ve kolumdan tutup goturuyordu artik kolumm kopucakti hastalik olmuss heralde sahile gelmistik kimse yoktu kumsalin ustune oturup ates yakmisti.Sonrada uzanip konustuk denizin hafif dalgasi, kum, gun batisi acayip romantik ortamdi.Baya uykum gelmisti "artik gidelim mi cok uykum geldi"derken benim gozler gitti ve uyudumm.Sabah uyandigimda yanimda Merti beni izlerken gordum nasill yani onlamii yattimm."nasil yani senin ne isin var burda benlemii yattinn "dedim ve "sakin ol cok uykun gelmisti uyuya kalmistin kiyamadim odama getirdim. Bir sey demeyip elimi yuzumu yikamaya gittim.Odama geciyorum dedim ve gittim tam odama girmisken bir sey demeyi unutmustum.Kapiyi caldim ve ustunde tshortu yoktu bayada iyiydi "bir seymi unuttun? dedi "ewt deyip kücuk bir opucuk kondurdum ve dun gece iicin tesekkur ederim."dedim.Sonra dudaklarima yapisik beni optuuu ondan 3dkka sonra fln ittimm."naptigini saniyosunn senn okuzz"diyr buyuk tepki verdim."ee sende karsilik verdinn"dedi utanip hemen odadan ciktim,cok mutluydumm.

YAZIN EN TATLI ÖKÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin