~1.Bölüm~ (Tatil)

157 5 1
                                    

İnsl begenirsiniz elimden geldigince guzel yazmaya caliscam.Lutfen begensenizde begenmesenizde yorum yapin.Fikirlerinizi soyleyin.Simdiden tesekkurler.

Ucagim yarin sabah 9daydi.Alarmimi kurdum ve yatagima yattim.Sabah alarm calinca yataktan firladim ve kahvaltimi edip anne babmla vedalastim.Annemin meshur sozlerinden "kizim orda kimseye yuz verme kendi halinizde ta...."derken tamam annee dedim ve hemenn evden ciktim arkadasim pinari aradim bu arada tatile onunla gidecektim.Havaalanin da bulusup ucaga binmistik.Bekle bizi Antalyaa.Arkadasimla yolda habire konusurken bugun ki planlarimizi konusuyorduk tabiykide ilk olarak ne giyeceklerimiz :) Sonunda gelmistik.Odalarimiza yerlestik ve havuza gittik.Biraz yuzup guneslenmeye gitmistim.Bianda vücuduma sularin serpildigini farkettim ve bianda gozlerimi actim tam bagiricaktim ki icimden bu nasil bi insan mubarek diyip.Cocugun bana baktigini gorup "biraz dikkatli olsan sevinirim"dedim ve parmaklarinin ucuyla su sicratip gitti sinir olmustum.Pınara "hadi kalk gidiyoruz"dedim ve arkadasim da "yine kim sinir etti seni"deyip odalarimiza gecmistik.Aksam yemegi icin odadan ciktimm vee bu olmazdii lanet olsun karsi odamda o cocuk vardi yuzumu saklayip hemen kacmaya calisiyordum ve kahretsin gordu ve herzaman ki manasiz ama o tatli gulusunu atti ve "nereye gidiyorsun dedi bende sanane diye cevap verdim ve hizli bir sekilde giderken kolumu tutup "yarin sabah 10da burda ol dedi" ve "hayirr tabiykide!!"diyip gittim.Aksam yemegimi yiyip odama ciktim ve yol yorgunu oldugum icin yatagima yatip uzanmistim.

YAZIN EN TATLI ÖKÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin