Celou dobu, co jsem spala, jsem myslela na Petra.
Probudila jsem se ve zjištění, že je večer, ale bylo mi za to lépe.
Vstala jsem a pomalu došla za zvukem.Petr seděl na gauči a koukal upřeně do notebooku.
,, Ahoj."
,, Jak ti je?"
V mžiku byl u mě a ruce mi pokládal na čelo a nakonec mě objal.
,, Je mi líp díky tvé péči."
,, To nic nebylo. Pro tebe vše. Jak ses vyspala?"
,, Dobře.. Co kdybychom se vrhli na to moje video? Teda, jestli nejsi unavený."
,, Ne, nejsem."
V mém pokoji se celou dobu pracovalo. Když jsme dokončili všechnu tu práci, tak bylo asi tři ráno a oba jsme padli do mojí postele a usnuli.
Probudila jsem se asi ve dvanáct a Petr už vedle mě neležel.
Vstala jsem a šla do kuchyně. Na lince byl vzkaz.Ahoj Báro.
Odjel jsem za Lukášem kvůli kapele a rovnou bych zajel i za Pavlem a navštívil ještě rodinu.
Vrátím se až za pár dní a kdyby se něco cokoliv dělo, tak mi zavolej.
Posílám pusu
PetrNevadí mi to, mohla bych třeba s někým někam zajít.
Volala jsem Jirkovi a ten nemá čas.
Ondra!
Ten taky nemá čas. To nechápu.
Proč nikdo nemá čas?
Zavolala jsem i svým nejlepším kamarádkám a ty taky nemají čas. Teda ta druhá měla, ale nikam se jí nechtělo.
Poslední, kdo mě napadl, byl Gejmr.
Super! Ten čas měl a naplánovali jsme livestream.Moc jsme se pobavili a přišlo asi přes 5 tisíc lidí. Točili jsme asi něco přes dvě hodiny. A když livestream skončil, tak jsme šli jen my dva na minecraft.
Moc jsem se s ním bavila.
Dokonce se k nám pak přidal i GoGo a my natočili každý na svůj kanál video. Bylo to super a když jsem se podívala na hodiny bylo něco přes desátou večer. Vypla jsem počítač a šla spát.Probudila jsem se a šla si dát něco k jídlu. S miskou plnou lupínků jsem došla k počítači a natočila jsem video.
Koukala jsem na ostatní youtubery na jejich nové videa a najednou mi někdo napsal na facebooku.
HONZA!Jan Macák: Ahojkyyyyy holka :D
Já: No čauko Honzíku.
Jan Macák: Tak co děláš?
Já: No momentálně nic. Petr někam odjel tak jsem tu sama :( a ty?
Jan Macák: Já taky nic. Hele nemohl bych k tobě přijet? Když se tak oba nudíme?
Já: To by bylo super. Mám pro tebe dojet?
Jan Macák: Ne mamka mě hodí do Prahy stejnak tam něco chtěla.
Já: Super a nemám na tebe radši někde počkat? Jak tě znám tak se stratíš.
Jan Macák: Tak dobře sejdeme se u koně. Tak pápá ;) :* :* :* ;)
Já: Papá :* :* :* :* ;) ;) ;)
Už byl offline a já vypla comp a odnesla prázdnou misku umýt a vrátit na její místo.