4fans část čtvrtá

739 64 3
                                    

Společně jsme šli po převlečení z pyžam na snídani.
Jelikož to byl poslední den dala jsem si kakao a tvářila se u toho jak pětileté děcko.
Po snídani jsme si uklízeli věci teda komkrétně já a Petr. Honza ten prakticky měl zbaleno.
Vzali jsme věci skontrolovali jestli máme všechno a šli odevzdat kartu od pokoje.
Naložili jsme věci do kufru a šli na 4fans.
Mezi prvními lidmi jsem viděla jak dovnitř jde Jirka běžela jsem a skočila na něj. Chytl mě a nesl mě na zádech.

Jirka: Tys mi odpustila?"

Já: Jasně. S Míšou jsem domluvená zase budu vaše opatrovnice."

Stejk: Super."

Došli jsme do backstege a tam mě i Jirka pustil. Petr s Honzou asi teprve vešli dovnitř. To je jedno. Povídala jsem si s klukama a vše bylo v pořádku. Několil youtuberů se bavilo tím, že mě lekali.

Já: Haha, GoGo, strašně vtipný!"

GoGo: Já vím, jsem třída."

Selassie: No, to určitě! "

Když vše začalo, Expl0 mě tahal na autogramiádu, protože jsem se zakecala. Naštěstí kluky fanoušci nechali a v klidu si sedli.
Bylo mi líto, že kolem nich jdu já a ani neví kdo jsem. Ale to je jedno. Po skončení podpisů se kluci rozhodli, když je to poslední den, že se podepíšou těm, který nestihli.
Bylo to od nich milé.
Šla jsem si pro bubble tea. Byla tam fronta, ale s tou holkou, co to tam prodávala jsem se znala, tak mi to dala exkluzivně, aniž bych musela stát frontu.
Vrátila jsem se do backstage i se svým pitíčkem. Zrovna měl program Petr, tak jsem se šla podívat a přitom pít pití.
Když musel udělat otočku jako baletka, tak si mě všiml, ale hned jsem z jeho pohledu.. Nooo, zdrhla. Sedla jsem si k Prooxymu na gauč.

Prooxy: Čauuuuu. Ty seš Bára, viď?"

Já: Čau. Jo, to bych asi měla být, když to mám napsaný na tričku."
Prooxy: Kluci říkali, že máš smysl pro humor. A jak se ti tady líbí?"

Já: Je to tady super. A tobě?"

Prooxy: Souhlasím, ale někdy by mě zajímalo.. Znáš Ovci?"

Já: Jo."

Prooxy: Zajímalo by mě jaký to je jít kolem svých fanoušků a vědět, že tě neobklíčí a nebudou chtít podpis. Jen jít s pocitem volnosti."

Já: Musí to být zajímavý."

Prooxy: To jo. Čau, musim s bráchou na pódium."

Já: Jo, čau."
Přišel Petr a sedl si vedle mě.
A začal mi něco šeptat.

Petr: Proč si utekla?"

Já: Já neutekla, já odešla. Hele, kdyby mě viděli fanoušci, tak co by si asi řekli."

Chvíli jsme si povídali a pak nás někdo za námi vystrašil.

GoGo: Čo lásenky, co tady děláte?"

Petr: To víš, povídáme si o tom, jak nás štveš."
Natáčel hádám že vlog.
Sedl si naproti na gauč a točil nás.

GoGo: Tak řekněte něco do videa."

Já: Bem! Zdravím všechny fanoušky GoGa a řeknu vám, být s GoGem na hotelu je horor."

GoGo: To vobec není pravda!"

Petr: Jak myslíš, GoGouši."
Povídali jsme si ještě docela dlouho a pak jsem musela ještě s GoGem a s ostatníma odbíhávat na autogramiády.
A pak byl konec.
Kluci děkovali těm, co pomáhali DĚKUJU měly by mi dát za tohle metál.
Tak a je konec.
Nakonec nás v autě jelo pět a z toho jeden vlogoval. Ano GoGo.
U nádraží vystoupil GoGo a Honza, oba jeli domů. Teď jsme odváželi Jirku.
Jak vystoupil, Petr hned vyjel a jel k nám.

Já: Prosim tě, Petře, zpomal budou si myslet, žes to auto ukradl!"

Petr: Ok."
Trochu zpomalil.
Konečně zastavil a ja vylítla ke kufru a hopsala tam, aby ho otevřel.

Petr: Co tady hopskáš, králíčku?"

Já: Nech toho a otevři kufr."
Konečně ho otevřel a já si vzala kufr. Jela jsem s ním ke dveřím a čekala na Petra až příde.
Odemkla jsem a jeli jsme výtahem.
Vystoupili jsme a ja odemkla byt.
První, co jsem udělala po sundání bot jsem si lehla na postel.

Petr: Si nějak rychle zalehla."

Já: Jo."

Vyndala jsem si špinavé věci a hodila je do pračky a šla jsem za Petrem, jestli taky nechce vyprat věci.
Ten jakoby na mě čekal.

Já: Petře nechceš vyprat věci?"

Petr: Jo, klidně."
Nesl si věci a dal je do pračky, když se postavil, stáli jsme tak blízko u sebe, že jen jeden centimetr byl od nás.
Začala jsem couvat, ale Petr mě následoval.

Já: Nechceš si něco pustit?"

Petr: To bych bral."

Já: A co bys chtěl?"

Petr: Nevim."

Já: Hele, tak já se půjdu osprchovat a ty mezitím něco vyber."

Petr: Tak dobře."
Odešla jsem do koupelny a zamkla.
Dala jsem si pomalou a příjemnou sprchu. Po sprše jsem si dala kolem sebe ručník a jeden na vlasy. Sakra, já si nevzala věci na převlečení.
Vylezla jsem z koupelny a šla ke svému pokoji, ale snažila se, aby mě Petr neslyšel.
Jen jsem se na něj podívala, protože on na mě koukal. Můj plán selhal.
Odešla jsem do pokoje, zavřela za sebou a vzala si na sebe pyžamo. Už bylo něco po šesté hodině.
V tom jsem se otočila a ve dveřích Petr.

Petr: Můžu tě učesat?"

Já: Jo."
Šli jsme do koupelny sundala jsem ručník z vlasů a Petr mě začal česat a pak mi je i vyfénoval a zase rozčesal.
V tom jsem zase ucítila rty na krku. Nechala jsem tomu volný průběh a zavřela oči.
V tom mě Petr otočil a začal se ke mě naklánět.

Cesta snůKde žijí příběhy. Začni objevovat