O týden později:
,, AHOJ LIDI! VÍTÁM VÁS NA KONCERTU!"
Byla to super atmosféra.
Zpívala jsem rychlé písničky i pomalé, ale hlavně ty rychlé, aby lidi neusli.Všichni zpívali semnou, tancovali, skákali jako já, prostě super.
A pak byl konec a po mě nastupoval Tomáš Klus, ale ještě jsem se s ním stihla vyfotit a dokonce mě i poznal a popřál mi štěstí. A i jsme zjistili, že na hodně koncertech budem vystupovat spolu.
Ondra na mě čekal s velkou kyticí růží.
Prej dárek k prvnímu koncertu.Tak a ted do dalšího města.
Jeli jsme do Brna a to mi připomnělo Jirku. Musím mu zavolat.
,, Ahoj Jiřino!"
,, Čau Báro. Jak se máš?"
,, Super, teď jedu do Brna a ty?"
,, Taky super a jsem v Brně, jdu na tvůj koncert se ségrou."
,, To je super! Zařídím, abyste mohli zamnou!"
,, To by bylo super!"
Kecali jsme docela dlouho.
A už jsme byli u Brna, tak jsem musela položit hovor.Jeli jsme k hotelu, který je blízko místa, kde budu mít koncert.
Hned jsem padla do postele a usnula.
Brzy ráno mě Ondra probudil s tím, že musíme jít na generálku.
Je to zajímavé pódium, protože je jako normální, ale pak tam vede ulička mezi diváky a tam je další menší plošina, která bude měnit barvu. I během koncertu si musím podle písniček měnit šaty.
Konečně konec generálky a vše funguje. Ondra se o mě dost stará, abych nebyla nemocná a nic se mi nestalo s hlasivkami.
Ale nemohla jsem prostě jít na to mega pódium a natočit tam vlog.To bylo super.
Šli jsme na oběd a hned se vrátili.Je hodina před koncertem a lidi už se shromažďují.
Ještě před koncertem bude focení s fanoušky a pokecání. Hlavně jsem chtěla vidět Jirku a jeho sestru.Už jsem se fotila asi půl hodiny a najednou se konečně objevil Jirka se sestrou.
,, Ahoj Báro."
,, Ahoj Jiřino."
Objali jsme se a i pak jsem objala jeho sestru.Ondrovi jsem naznačila, že už je konec a chci si s nima pokecat.
Vešli jsme do mojí šatny a tam jsme si sedli na křesla.
,, Těšíš se?"
,, Jo, ale mám trému. Ze včerejšího koncertu jsme dali peníze do dětských domovů."
,, Wau, to asi muselo být hodně lidí."
,, Bylo a kde sedíte?"
,, Hned u nějaké plošiny, co je veprostřed."
,, To je super, tak se tam uvidíme, budu vás hledat."
,, Už byste radši měli jít, aby vám někdo nezasedl místa. Bára se musí ještě převlíct."