1

114 2 1
                                    

Medya MERT ^^

~DOLUNAY~

Dıt Dıt Dıt

Ah hadi ama tavşan neden bu sinir bozucu sesi çıkarıyorsun?!?

Ah bir dakika of lanet alarm rüya görüyorum zannettim sağ elimle yüzüme vurduktan sonra alarmı kapadım.Odamdaki banyoya gidip aynaya baktım ve şapşal bir surat ile karşılaştım hadi ama neden reklamlardaki gibi uyanamıyorum saçlarım dağınık gözlerimin altı morarık pekala önce suyla yüzümü yıkadım okula geç kalmak istemediğimden kahvaltımı yapmak için aşağı indim size anlatayım ailem İstanbul'da ben ise İzmir'de kalıyorum.Ağzıma sadece salam attıktan sonra devamını okulda yemeği ümit ettiğim kahvaltımı bıraktım ve odama koştum okula serbest gittiğimden yırtık kot şort ve siyah göbek bağlamalı desensiz bir t-şört giydim saçımı salık bıraktım zaten saçlarımı beğeniyorum o yüzden neredeyse her gün salık fiziğimde fena sayılmaz çoktan hazır olan grili siyahlı okul çantamı aldım ve Yine siyah olan converslerimi ayağıma geçirdim bugün okula arabayla gitmek istemediğimden yürümeye başladım hava açmıştı sonunda sıkılıp telefonum ve kulaklığımı alıp şarkı açtım ve kendimi okul yoluna bıraktım.10-15 dakikalık yürüyüşten sonra okula varabildim öğrenciler bahçede geziniyordu bende sınıfa çıkmak istedim Güz kesinlikle sınıfta olduğundan onun yanına gitmeye karar verdim. Güz benim aksime sevinç dolu bir kızdı ama vıcık biri değil ve çok iyimserdi her zamanki yerinde cam kenarında görünce yanına gittim ve bana her zamanki gibi Mert'i anlatmaya başladı.Mert bizim okulun taşı falan işte ama çok merhametli herkese sevecen felan bana göre umurumda değil ama her kız gibi Güzde onun çekim kuvvetini katılmış gibi gözüküyor...

~MERT~

Evet yine bir okul sabahı her zaman ki gibi kaldırıldım.Demir benim erkek kardeşim ve çok sinir bozucu beni tokatlıyarak uyandırdıktan hemen sonra kendini yerde buldu bende kalkıp yüzümü yıkadım ve mutfağa indim annemin yanağına sulu ve kocaman bir öpücük kondurdum babam bizim şirketimizin sahibi ve erkenden işe gidiyor annem evde Demire bakmakla uğraşıyor.

-Anne ben gidiyorum kahvaltımı okulda yaparım.

-Ama Mer..
Bay diye bağırmaktan sonra odama çıktım bol bir pantolon beyaz ince bir t-şört ve beyaz supralarımı giydim çantamı alıp saçlarımı dağınık bıraktım daha yeni boyatmıştım ve bence çok iyiydiler pekala ukala bir kişiliğim var doğrudur.
Okula her zamanki gibi ronge rovangerimle gidiyorum.
Yaklaşık 5 dakikalık süren yolculuktan sonra okula havalı bir giriş yaptım.Her zamanki gibi gözler üstümde sınıfa girerken Sılaya göz kırptım o bunun ne demek olduğunu biliyordu ve hemen kıkırdadı.Bende sırıtarak sınıfa girdim ah evet orada benim kızım kimden bahsediyorum söyleyeyim Dolunay beni deli ediyor çok güzel ama ona karşı her girişimim boş ama ben her istediğimi alırım.Ama o kadarda güzel değil yani Kes sesini şapşal o kız sana çok bile aptal iç ses sus yavaş ve bir o kadarda cool bir şekilde sırama oturdum.Bir süre sonra Burak geldi selamlaştıktan sonra oda oturdu o sırada dolunaya göz gezdirdim kısa bir bakışmadan sonra gözlerini çekti ve önüne döndü ah hadi ama..hiç mi etkilenmedin Evet hiç etkilenmedi kes sesini iç sesimin haklı çıkmasına inanamıyorum.Her neyse şu hoca sonunda geldi bu dersten nefret ediyorum daha fazla dayanamam....

Birinin beni dürtmesiyle uyandım beni dürten kişiye Baktığımda burak olduğunu gördüm demek zil çalmıştı herhalde aptal sınıfta kimse Olmadığın göre göz devirdikten sonra kalktım ve kantine indik tabağa bir kaç şey alıp boş masalara göz gezdirdim boş masa olmadığından yakında bir masaya yaklaştım ve gözlerimle masadakilere defolun işareti yaptım kalktıklarında masaya kurulduk o sırada yanımıza Güz ve Dolunay geldi ah bu çok iyi hadi bakalım dolunay beni izle..

Evet arkadaşlar bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir yazdığım bölümle kitabın adında uyuşmazlık oldu diyebilirsiniz ama ilerleyen bölümlerde görüceksiniz sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın :)

Bad Girl & Good BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin