~Dolunay~
Ah yeniden erken kalkmak...
Telefonumun alarmını kapattım ve istemeye istemeye yataktan kalktım.Çıplak ayaklarım soğuk parkelerde gezinirken hemen aşağı inip kahve suyu koydum ve koşarak tuvalete koştum.Kuş yuvasına benzeyen saçım ve gözlerimi görünce çığlığı bastım.Bu tip ne ? Diyen iç sesime hak verdim.Elimi yüzümü yıkadım,saçımı açıp taradım ve salıp sağ tarafıma aldım.Dişlerimi fırçalayıp,makyajımı yapmaya başladım.Aynama son kez bakıp çok iyi iş çıkardın kızım dedim ve göz kırptım.Şuan tam bir aptala benziyordum.Üstüme kısa yırtık şort üstüme beyaz Fuck. Yazan t-şörtümü giydim kısa olduğu için göbeğim açılmıştı.Boy aynasına baktım ve gülümsedin isteyince güzel olabiliyorsun dedim ve ayaklarımın daha fazla üşümesini istemediğimden evdeki botları geçirdim.Birden kahve suyunu hatırlayıp aşağı indim ve sütlü kahvemi yaptım içerken mutfağa göz gezdiriyordum.Sonunda bitirdiğimde okula gitmem gerektiğini anladım.Çantamı tek koluma attım telefonumu elime aldım.Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve arabayla gitmeye karar verdiğim için anahtarları aldım.Ve arabaya bindim telefonumu yan koltuğa fırlatıp şarkı mırıldanarak okula gitmeye başladım.Sonunda okulun bahçesinden içeri girdiğimde şoka uğradım.Okulun bahçesi tıklım tıklım doluydu.~Mert~
Her zamanki gibi kalktıktan sonra lavabo'ya gittim.Evet lavabo dedim yanlış duymadınız.Elimi yüzümü yıkadım bugün çok fazla erken kalkmıştım.Kimse uyanmamıştı.Kahvaltı yapmak istemedim ve hazırlandım bu sefer kot ve beyaz t-şört giydim.Klasik siyah supralarımı giydikten sonra okul saatini beklemeye başladım.
.....................
Sonunda vakit geldiğinde kimse hala uyanmamıştı.Bende televizyonu kapattım ve çıktım.Arabayla okula geldiğimde farkettim ki çok büyük bir kalabalık okulun ortasında bağırışıyordu.Solumda bir araba vardı ve o dolunayın arabasıydı,demek ki tek ben değilmişim.Dolunayı görünce öpücüğü düşünüp sırıttım.Sonunda arabayı park ettiğimde inip ne olduğuna bakmak için meraklı bir şekilde oraya ilerdim.
~DOLUNAY~
Arabadan indiğimde çantamı iki omzumada geçirdim.Ve kalabalığın yanına gittin.Bayan Yeşim ve yanında ünlü bir best model kızlarının fotoğraflarının olduğu derginin çalışanları ve tasarımcısı ama ne olduğunu hala anlamış değildim.Yakına gittim güzü farkettiğimde yanına koştum.
-Neler oluyor güz ?
-Kızım bu yıl bayan yeşim ve bu dergi okulda en güzel kızı bir best model olacak kız arıyorlar bu kızı derginin kapağı yapacaklar herkes seçilmek istiyor ama ben katılmayacağım bence sen katılmalısın okul sonu balosuda yaklaşıyor hem
-Hayır hayır güz saçmala tipime bak lütfen dedim ve gülmeye başladım hayır böyle bir saçmalık yapmayacaktım.
Evet okul sonu balosu yaklaşmıştı ve ne giyeceğimi gerçekten bilmiyordum.En azından güzel olmayı denerim.Bize doğru yaklaşan Mert'i gördüm.-selam kızlar
-selam dedi güz ve coğrafya hocasını görüp 'hemen gelirim bu hocadan notları almam gerek' dedi ve koşmaya başladı
-Sence bu şort kısa değil mi ?
Bunu sormasına şaşırmıştım.
-Seni ne ilgilendirir ?
Dedim ve umursamaz kız edalarıyla uzaklaştım.Bugün okula ayrıyetten norveç'ten bir kız ve bir erkek geleceği duyuruldu.Tabi okulun kızları erkek lafını duyunca çılgına döndü.Sınıfa girdim ve sessizce sırama oturdum sıram arkalara doğru ortadaydı.5 dakika sonra öğretmen girdi ve ;-Çocuklar bugün yeni öğrencilerin geleceğini biliyordunuz sonunda geldiler ikiside bizim sınıfta arkadaşlarınızı tanımak ister misiniz ? Çocuklar haydi kendizi tanıtın dedi.Ön sıradan uzun bacaklı bir sarı kafa kalktı.
-selam ben Melis sizinle umarım iyi anlaşırız .
Dedi sarışın güzel fizikli bir kızdı pekala açıkçası güzeldi ve kıskanmıştım ama çocuğu merak etmeye başladım.Kızın sırasının yanından siyah saçlı bir çocuk kalktı.ow iyi ha ? Pekala iç sesim haklı.-selam ben çağrı derken sırıtıyordu dişleri güzelmiş dedim içimden.
Sırıttım bu çocuğun konuşma tarzı iyiydi cool bir havası vardı.Göz göze geldik ben hemen toparlandım.Ve arka sırama oturdu.....................................
-hey heey hey
Neler oluyor ? Kafamı kaldırdım tanrım uyuya kalmışım.Başımda bağırana baktım ve çok çok yakın mesafede olduğumuzu anladım.Telaşlanmıştım.Güldü.
-uyandırmak istemezdim ama dayanamadım.Dedi ve gülmeye başladı o gülerken benimde gülme isteğim geldi bende kıkırdadım.Sonra kahve uzattı.
-Uyanmana yardımcı olur ve ben çağrı,dedi ve göz kırptı.
-Sağol ve bende dolunay
-Best Model falan mısın çok güzelsin de
-Hayır ama sanmıyorum
-Ne demek sanmıyorum ve yine gülüştük.
-Akşam boş musun birşeyler yaparız bize falan gelirsin
-Daha yeni tanıştık ama iyisin telefon numaranı ver parkta buluşuruz benimde alışverişe çıkmam lazım belki bana yardım edersin dedim.Bu çocuğun iyi bir tarzı vardı ve okul balosu için bana lazım olan tarzdı.
-Senin için olur veriyorum numaramı 0.....
~MERT~
Yarım saattir dolunayla o çocuğun gülüşmelerini izliyorum.Moralim bozuldu ama bana ne ki dimi ben kimim ? Bu akşam alışverişe gideceklerini biliyorum.
-Selam mert ben melis
Sesin sahibine baktığımda bunun melis olduğunu anladım.Sırıttım,bu kız çok işime yarayacak.-Selam bu akşam birşeyler yapmak ister misin ?
-Tabikide numaramı veriyim istediğin zaman arayabilirsin dedi ve göz kırptı.Bu akşam gecenizde yalnız kalamayacaksınız malesef dolunay diye geçirdim.Mükemmel olucak.....
Selam arkadaşlar bayadır yokum biliyorum ama tabletten girebiliyorum malesef canlarım hoşçakalın ;) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Girl & Good Boy
FanfictionSıkıcı,Moloton,Klasik hayatımda böyle tabirlere yok olmadı,olamayacak.. İyi olmaya karar vermişken nasıl dönebiliriz? Nasıl tekrar kötü olabiliriz? Mert?Çağrı?Veya başka biri.. İYİ KIZLARA YER YOK!