5

33 1 2
                                    

~Dolunay~

"Harika"dedim şu anda tam olarak alkışlıyoruz beni...Mert'e ne demeliyim diyecek yüzüm var mı ki ?

-mert sen çok iyisin ama o kötü unutmaya çalışmalısın...

-Sen ne dediğinin farkında mısın ?! Mert bağırarak ayağa kalktı,ve sözlerine devam etti..

-Ya sen salaksın anlamıyorsun kimse anlamıyor hiç kimse benim acımı anlayamazsınız ! Ah saçma çok çok saçma buraya gelip bunu anlatmam bile ah boşa zaman ben gidiyorum.

Kapıyı açtı ve çarparak çıktı.Onun arkasında bıraktığı sadece benim gözyaşlarımdı.Kendi kendime bana babamın mırıldandığı şarkıyı söyledim.Ve titreyerek yatağıma yattım...

~Mert~

Evden çıktıktan sonra ne yapacağımı bilemedim.Eve doğru ilerledim yarın okul vardı ve iyi bir uyku almam gerekti dimi yani sanırım.

Eve geldiğimde dolunaya ne kadar saçmalık yaptığımı anladım cidden tam bir aptalım dedim.Birkaç kez dolunayı aradım fakat açmadı uyumuştur diye düşündüm,yarın okulda da söyleyebilirim.Yatağa yatıp uyumaya çalıştım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okul sabahı hep böyle telaşlana bilir mi insan ? Üstümü bir çırpıda giyinip aşağı indim evde her zamanki gibi kimse uyanmamıştı bende umursamayıp çıktım ve okula yürüyerek gittim..

okul•

Okula geldiğimde sınıfa oturup dolunayın gelmesini bekledim. 5-10 dakika sonra geldi ve sırasına oturdu.Bende hemen yanına oturdum ilk başta şaşırdı sonra gülümsedi bu haline şaşırsamda hemen lafa atladım.

-Dolunay bak ben ben çok üzgü...

-Mert gerçekten sorun değil anlayabiliyorum.

Dedi ve birden bana sarıldı ilk başta çok şaşırdım.Sonra fırsattan yararlanarak bende sarıldım.Bu iyi hissettiriyordu.Sarılmamız bittikten sonra geri çekilip dolunayın yüzüne baktım,ama bu sefer daha dikkatli baktım.Dolunayın gözlerine bakınca ise..bir dakika ?! Bu yüz bana aşırı tanıdık geliyordu sanki uzun süredir tanıdığım biri gibi...Aklıma gelen şey ile irkildim.Dolunayın asla böyle bir şey yapmayacağını biliyorum.Dolunay boş gözlerle bakarken aklıma yine o geldi...

~Dolunay~

Mert bana dolu gözlerle bakarken ne düşündüğünü tahmin ettim.Ve her zaman gelen o suçluluk duygusu tüm bedenimi sardı.Ahmaktım ! FAZLA AHMAK ! kendime kızmam bir türlü bitmezken mert'e dokundum,dokunmamla irkildi.Gözleri 3 saniyeliğine gözlerime baktığında neredeyse ağlayacak olduğunu gördüm.Gitmem gerek şimdi gibi şeyler mırıldandı ve arkasında bedeni pişmanlık duygusu ile dolup taşan bir kız bıraktı...

SOOOON ! ÇOK ÜZGÜNÜM BAYADIR HİÇ BİR KİTABIM İLE İLGİLENMİYORUM AMA MALUM BU SENE NOTLAR PEK İYİ DEĞİL :d HOŞÇAKALIIN ^^

Bad Girl & Good BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin