6

7 0 0
                                    

Arkadaşlar önemli!Hikayede ki kişilerin isimleri Türk isimleri olarak değiştirilmiştir!İSİMLERİ BÖLÜMÜN SONUNDAKİ OYUNCULAR BÖLÜMÜNDEN KİMİN KİM OLDUĞUNU BULABİLİRSİNİZ...

Atladığım isimler varsa söylemeniz yeterli iyi okumalar umarım beğenirsiniz :))

Dolunay

Bugün merti her yer de aradım. Ama lanet olsun ki hiçbir yer de yoktu.Kendine zarar vermesinden korkuyordum,en sonunda pes edip sınıfa geri gittim.

• Okul çıkışı •

Son kez kapıya baktım.Ve önüme dönüp omuz silktim.Güz yanıma geldi.Bir yere bakıp elini tamamdır anlamında gösterdi.Bende o tarafa bakınca Burağı gördüm.Güz bana bakıp;
-Bugün Burakla takılacağız gelmek ister misin? diye sordu.
Kafamı hayır anlamında salladım.Tabii 10 dakika boyunca beni ikna etmeye çalıştı en sonunda sinirlenip ona çantamla vurunca yanımdan gitti.

Eve yorgun bir şekilde geldiğimde sırtımdaki çantayı yere fırlattım.Mutfağa gidip içecek aldıktan sonra oturma odasına gidip koltuğa yayıldım.Elime telefonumu aldım.Odanın sessizliği canımı sıktı bende televizyonu açtım.İnstagram gibi çeşitli sosyal ağlarına baktım.En sonunda dayanamayıp whatsapp'a girdim.Elim istemsizce (!)Mertin profiline tıkladı.Son görülmesine baktığımda 1 dakika önce açık olduğunu gördüm.Ben bakarken yine çevrimiçi oldu.Bende "neredeydin?" Yazıp yolladım.

5 dakika sonra yazıyor işareti çıkınca onu beklediğim anlaşılmasın diye geri çıkıp Güzle konuşmamıza tıkladım.Kısa bir süre sonra cevap geldi.Bende geç vereceğim diye düşünürken çoktan elim onunla konuşmamıza tıklamış olduğunu gördüm.Tahmin edin ne yazdı?Hadi çok zor değil!

"sana ne" yazdığı şey sinirlerimi gereken "iyi be" yazıp çıktım.

• 1 AY SONRA •

Anlatmak istediğim çok şey oldu fakat ondan önce 15 gün önce okulla birlikte kampa gideceğimizi öğrendim.Zaten son haftalara gelmiştik.Tabii Mertinde gelecek olması hem güzel hem kötüydü.Onunla aramda hiçbir şey olmamıştı.Siyah sırt çantamı asker yeşili ve desenli olan ceketimin üzerine taktım.Elimede mor bavulumu aldım.Okula doğru yürümeye başladım.Umarım güzel geçer!

Okula vardığımda çoktan herkesin gelmiş olduğunu gördüm.Edebiyat Öğretmenimiz herkesi eşliyordu.Ben geldiğimde tek kaldım.Hoca ne yapacağını düşünürken arkamızdan tıkırtı geldi arkamı döndüm gelen kişi eşim olacaktı.Arkamı dönüp baktım bu okula yeni gelen çocuklardan biriydi.Esmer gibiydi siyah dağınık saçları vardı dudakları şekilliydi.Hocaya dönüp dudağımı ısırdım.Gün güzel gidiyor!

Otobüse oturduk tabii ben cam kenarına atıldım.Adının Çağrı olduğunu bildiğim çocukla baya bir sohbet etmiştik.

Kamp çok sıkıcı geçiyordu.Sonunda toplanıp göle gitmeye karar verdik.Biz çağrıya yürüyorduk.Sonunda geldiğimizde göl aşağıda kaldığı için erkekler indi Mert beni tutmak için elini uzattı bende inanıp tam tutuyordum ki göle çekti ben düşmemek için onun boynuna iyice asılınca nasıl olduğunu anlamadığım biranda onun kucağında olduğunu fark ettim.Toparlanarak yere indim ve üstümü silktim.Gölde biraz taş sektirdik sonrada geri döndük.

Kamp alanına geri döndük bu arada kamp dediğime bakmayın bildiğiniz çadırda değil kulübede kalıyoruz.Sonunda sıkılınca "hadi şişe çevirmece"diye bağırdım.Mert "ben oynamam"dedi.Bende göz devirerek lütfen dedim.sonra oda gelince mutlu bir şekilde yere oturduk.Şişeyi çevirdim.Şişe uzunca bir süre sonra durdu.Seray ve benim aramda duran şişeye sinsice baktım.Seray "cesaretlik"deyince yanında duran sevgilisi batuhan'a baktım."Oyun bitene kadar Batuhanın kucağına otur"dedim.Sonra herkes batuhana baktı ben ise orada gülüyordum.Batuhan "benim için hava hoş"dedi Seray bana "sen göreceksin"bakışları atarken sinirli olduğu için hızla Batuhan'ın kucağına oturdu.Batuhan ise "tam yerine oturdu hass..."diye bağırdı ve zıpladı.Zıplayınca "bu daha kötü oldu,oyun sonun kadar dayanamayıp tuvalete gidebilirm"dediBatuhan'ın dediğine karşılık hepimiz kahkahalara boğulurken Seray utancından kızardı.

Eğer bu düzenlemeyi beğenmediyseniz yorumlarda bildirirseniz sevinirim..

Eski bölümlerde değiştirilmiştir!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad Girl & Good BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin