Day || 2

7.3K 413 217
                                    

Bölüm sonu notunu okuyun!

İyi okumalar!!

#

23.06.2014

10.12

Birazdan Brezilya'yı gezeceğim!

Hem de bir Brezilyalı ile!!!

Çok saçma bir giriş oldu değil mi? Silgim yok. Salla gitsin. Yani insanlar Brezilya'yı gezeceğim Brezilyalı biri bulmama çok şaşırabilirler ama(!)

Dünyaca ünlü bir futbol yıldızı deyince daha havalı oluyor tabii, lakin ben hödük demeyi tercih ediyorum!

Yontulmamış kalas!

İthal angus!

Besil camış!

Sakinim.

En başından başlamak gerekirse boynumun tutulduğunu belirtmek isterim cici defter. Alınma ama, sandığım kadar yumuşak değilmişsin. Yarım saat robot gibi gezip Neymar'ın alay yüklü kahkalarına mağruz kaldım! Çünkü ben acı ile uyandığımda o çoktan hazırlanmıştı. Bir an odayı bana bırakacak diye gözlerim parıldamadı değil..

Gitmesini dört gözle beklerken -ki o sırada hala robot gibiydim- bana döndü ve birkaç saniye baktı öylece. Yaptığım belki de kabalık sayılırdı fakat Brezilya tatilimin zehir olmasına göz yumamazdım biricik anı defterim. En sonunda bir karara varmış gibi elindeki spor çantasını yere attı.

"Seni burada yalnız bırakacağımı düşünmüyorsun değil mi?" dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi irileştirdim. Beni düşünüyordu..

"N-neden ki?" diye kekeledim. Evet, bildiğin kekeledim biricik defterim. Rezillik yani.. Ne yapayım, o kaba herif bir anda beni düşününce bir şeyler oldu bana. Bir yumuşadım. Gözüme çok pofuduk geldi.

Fakat sonra ne dese beğenirsin..

"Bu oda benim odam ve odamda yabancı bir kızı barındıracağımı sanıyorsan yanılıyorsun! Hem erkek atmayacağını nereden bilebilirim?"

Bileğimi sıkıca kavrayıp pijamalı halimle kapıya sürüklemeye başladı.

"Benimle geliyorsun."

Ve sonra kafasına seni geçirdim. Elimin hemen altında sen vardın ve sert kapağın işimi görürdü. Buna alınmadığını ümit ediyorum.. Sadede gelirsek tam isabet ettirdiğimi büyük bir gururla yazmak istiyorum satırlarına. Çünkü o acılı haykırış resmen doping etkisi yarattı bende. Sadistçe bir zevkle doldum taştım. Duygularımla oynamıştı hayvan herif! İçimin yağları eridi. Mükemmel değil mi? Kısa yoldan kalori kaybı!

Tamam, sustum..

Kafasının üstünde pinekleyen seni alıp okumaya başladığında bir anda onunla boğuşurken buldum kendimi.

"Versene ya şunu!"

"Tanrım! Bu hangi dilde yazılmış böyle?"

Gözlerini kısıp Türkçe kelimeleri saçma sapan şekillerde okurken deftere bir kez daha atıldım.

Havaya kaldırdığı seni tutmak için kontrolsüzce zıplasam da bir türlü yakalayamadım ve sonunda olan oldu. Ayağına takılıp dengemi kaybedince ben onun üstüne, o da benim ağırlığımla yatağa uçtu.

Ve ben klişelerin kraliçesi olarak bundan etkilendim benim güzel defterim. Tıpkı her romanda olduğu gibi gözlerinin benimkileri taklit ederek iri iri açılmasından, sıcak nefesinin dudaklarıma vuruşundan, ellerini bir yere koyamayışının verdiği çaresizlikten, dipsiz, yosun tutmuş bir kuyuyu andıran gözlerinden..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hotel Room ☁ Neymar Jr. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin