[3.]

65 10 0
                                    





Το κακο με την κατασταση μου, ειναι πως δεν ξερω τι ειναι, και απο που προερχεται.

Δεν ειμαι λεσβια και φοβαμαι να το αποδεχτω.

Δεν πεθανε καποιος που αγαπω και πενθω.

Απλα δεν ταιριαζω. Κατι δεν παει καλα με εμενα και δεν εχω ιδεα τι. Ξερεις ποσο γαμημενα τρομακτικό ειναι αυτο; Να βλεπεις τους γυρω σου να ζουν την ζωη που θελουν και να ξερεις πως δεν θα μπορεσεις ποτε να εχεις αυτη την ευκαιρια.

Εχουν υπαρξει περιοδοι που ημουν καλυτερα, δεν μπορω να πω. Αλλα το μονο που μου προκαλεσαν τελικα ηταν πιο πολυς πονος.

Δεν ειναι καθολου ωραιο, ξερεις, οταν τα πας τοσο καλα και νιωθεις επιτελους πως μπορεις να νικησεις του δαιμονες σου, να πνιξεις αυτους τους μαλακες. Και μετα συνθλιβεσαι. Ξανα. Για αλλη μια φορα βρισκεις τον εαυτο σου παγωμενο και κλαιει στο πατωμα του μπανιου και δεν εχεις καμια γαμημενη ιδεα γιατι. Το μονο που ξερεις ειναι οτι ολο αυτο ποναει. Καθε κομματι σου. Και δεν θες να βαλεις ολα τα κομματια σου στην θεση τους γιατι ξερεις πως καθε φορα που το κανεις, τελικα, ολα διαλύονται στο τελος. Αυτο, αυτο ειναι το χειροτερο κομματι της καταθλιψης, η παραλυτικη συνειδητοποιηση πως δεν θα φυγει ποτε. Δεν θα μπορεσεις ποτε να πνιξεις τους δαιμονες σου. Οχι μονο μπορουν να κολυμπισουν, αλλα σε πνιγουν σιγα σιγα.

~~

Κάθε φορά που έχω θρησκευτικά νιώθω σαν το μαύρο πρόβατο.

Μια άθεη σε ένα δωμάτιο γεμάτο χριστιανούς..

Άρχισα να ζωγραφίζω πανω στο τετράδιο μου ασυνειδητα απο τη βαρεμάρα μου.

"Η βασιλεια του Ιησου υπόσχεται στον άνθρωπο αιώνια ζ- Ιωάννου!"
Ο καθηγητής άρχισε να πλησιάζει επικίνδυνα το θρανίο μου. Πριν το καταλάβω πήρε το τετράδιο από τα χέρια μου εκνευρισμένος.

Η έκφραση του από εκνευρισμό άλλαξε γρήγορα σε τρομο και έκπληξη. Και μόλις πέταξε το τετράδιο στο θρανίο μου με αηδία, τότε συνειδητοποίησα τι είχα ζωγραφίσει χωρίς καν να το σκέφτομαι.

Χιλιάδες παιδιά ξαπλωμένα στο πάτωμα, νεκρά .

Και από πανω, ο Χριστός, χαμογελαστός.

Ο καθηγητής με κοίταξε με απορία.

"Λυπάμαι κύριε, αλλα αρνούμαι να πιστέψω ένα θεό που αφήνει ένα αθώο παιδί να πεθάνει κάθε τρία δευτερόλεπτα."

Ησυχία έπεσε στην τάξη. Κανεις δεν ήξερε τι να πει.

"Δεν ειναι λάθος του θεού, ειναι λάθος των ανθρώπων."

"Κι εσείς άνθρωπος δεν είστε;"

"Ναι αλλα δεν ειναι δικό μου λάθος. Ειναι λάθος συγκεκριμένων ανθρώπων."

"Τότε γιατι δεν σκοτώνει αυτούς αντί για τα χιλιάδες παιδιά που πεθαίνουν κάθε μέρα;"

Πάλι ησυχία.

"Βγες έξω." Είπε με νεύρα ο δάσκαλος.

"Whatever" είπα και βγήκα χωρίς να πω άλλη λέξη.

Λες και θα αλλάξει κάτι έτσι.

Αυτή τη θρησκεία ειλικρινά δεν θα την καταλάβω ποτέ.

Κρίνουν και βρίζουν την ομοφυλοφιλια γιατι ειναι "αμαρτία" και το λέει η Βίβλος.

Αλλα το γεγονός ότι η Βίβλος αναφέρει πως το να τρως χοιρινό κρέας όμως κανεις δεν το γνωρίζει.

Θα μου πεις, έτσι ειναι οι άνθρωποι. Επιλέγουν αυτο που τους συμφέρει και μόνο.

Ρίχνουν τον άλλο για να νιώσουν οι ίδιοι ανώτεροι.

--

Εμμ.. γεια;

Οκ αυτο το κεφάλαιο ειναι πιθανό να προσβάλλει μερικούς. Δεν θέλω να "επιτεθώ" στην χριστιανική θρησκεία, ειναι απλώς η γνώμη μου πανω στο θέμα.

Εχω δει πολλούς, παρα πολλούς ομοφιλοφιλους να γίνονται θύματα αυστηρής κριτικής για την σεξουαλικότητα τους.

Εσυ, που διαβάζεις τωρα, άκουσε με καλα.

Δεν με νοιάζει εάν είσαι χριστιανός άθεος ή μουσουλμάνος.

Οι ομοφυλόφιλοι δεν ειναι αμαρτωλοί.

Το ότι ειναι διαφορετικοί απο εσένα δεν σήμαινε πως αυτο ειναι κακό.

ΔΕΝ ειναι επιλογή τους. ΔΕΝ ειναι αρρώστια. ΔΕΝ ειναι αμαρτία.

Εγώ, προσωπικά, τους θαυμάζω. Αγαπάνε πέρα απο ταμπέλες και στερεότυπα ανεξάρτητα με το τι λέει ο κάθε μαλακας της σημερινής κοινωνίας.

Οχι, δεν είμαι λεσβία αλλα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν ήμουν.

Εμμ.. Αυτα.

♥️
Stay beautiful.
♥️

(Ααα btw κάντε με follow στο ινσταγκραμ (milenakouklaki) για να σας κάνω κι εγώ. Θα ήθελα πολυ να δω μερικά απο τα ατομα που διαβάζουν τα βιβλία μου!!❤️)

Άγγελοι της νύχτας.Where stories live. Discover now