Jessica pov
In timp ce ele se certau care sa raspunda,eu ma indrept spere telefon si raspund.
Jessica:Alo?!
X:Alo! Buna ziua,am vazut ca ati pus un vedeoclip pe pe youtube. Nu este asa?
Jessica:Ba da,xine intreaba?
X:Sunt un producator si as vrea sa ne intalnim maine a NEW YORK CAFE la ora 14:00 pentru niste afaceri. V-ar interesa?
Jessica:Da sigur,atunci ne vedem maine.
X:Ok,o zi buna.
Jessica:O zi buna si dumitale. Fetelor se pare ca maine o sa avem o întalnire cu un mare producator.
Toate:Seriosa???
Jessica:Da.
Noi tipam si chiraiam parca eram 4 nebune scoase din spitalul de nebuni. Nu ne dadusem seama ca era 23:00 si trebuia sa ne punem la somn.
A doua zi ne-am trezit,am luat micul dejun,ne-am imbracat si am iesit pe usa.
Eu eram imbracata într-o camasa mov,fusta neagra cu buline albe si cizme,Vanessa purta o camasa galbena ,fista neagra cu 2 palme deasupra de genunchi si pantofi,Samantha purta un maieu negru,blugi rupti si cizme,iar Alecsa purta o rochita scurta verde si in picioare o perecje de pantofi alb cu negru (fix ca in poza de sus).Mergeam cu masina Vanessei ( BMW),mergem cu 50/km/h. Am ajuns acolo in 10 minute,cand am intrat inauntru lam vazut stand la o masa facandu-ne cu mana sa mergem spre el. Am ajuns la masa si ne-am asezat jos. Noi am comandat cate o sticla de pepsi,iar producatorul o cafea.
Producatorul:Deci asa,mie imi place cum cantati voi 4, cum se numeste trupa?
Samantha:Four Angel.
Producatorul: Four Angel,ce nume frumos pentru 4 fete frumoase. Asa deci eu vreau sa fiu peoducatorul vostru, vreau sa va fac vedete. Veniti cu mine in Australia? spune el cu un zambet vesel,in timp ce noi ne uitam una la alta
Vanessa:Stati,dumneavoastra vrei sa mergem in Australia si acolo vom deveni vedete?
Producatorul:Da. Deci veniti?
Toate:Da,spunem toate la unison,nevenindu-ne sa credem unde vom merge.
Producatorul:Ok,sa va faceti bagajele,iar maine la 15:00 o sa plecam.
Samantha:Ok.
Dupa ce am terminat producatorul sa ridicat si a plecat spunand ca are treaba. Noi am ramas acolo si am mai discutat.
Jessica:Se pare ca plecam in Australia. La mici canguri.
Alecsa:Asa se pare.
Era inca devreme asa ca ne-am gandit sa mergem la prieteni sa ne luam la revedere. Dupa ce am terminat,am mers la parinti nostri sa le spunem ca plecam. Era cam 22:30 asa ca trebuia sa mergem acasa,cand am ajuns acasa,am mancat,ne-am facut cate un dus, apoi am mers la somn. De dimineata ne-am trezit,am mancat,apoi am facut cate un dus. Am inceput sa impachetam ce mai era si dintr-o data sa auzit soneria. Alecsa sa hotarat sa deschida usa.
Alecsa:Buna ziua.
X:Buna fetelor,luati-va bagajele si haideti sa mergem pentru ca asa a zis producatorul vostru.
Alecsa:Ok.
Am ajuns la un avion mare si acolo trebuia sa intram. Cand am intrat producatorul ne astepta.
Producatorul:Buna fetelor. Cum va simtiti?
Alecsa:Buna ziua,suntem bine.
Producatorul:Bine,faceti-va comode o sa avem un drum lung.
Alecsa:Ok.
In timp ce Vanessa si Alecsa vorbeau, Samantha se juca pe telefon,eu ma-m gandit sa imi bag castile in urechi si sa incerc sa adorm. Dintr-o data o aud pe Samantha strigandu-ma.
Samantha:Jessica! Jessica! Hey Jess!
Jessica:Ce????
Samantha:Trezeste-te am ajuns.
Jessica:Aaaaaa,atat de repede. Cat timp am dormit?
Samatha:5 ore ai dormit.
Jessica:Aaaaaaaaaa.
Producatorul:Haideti sa iesim si sa mergem la limuzina,pentru a merge la locuinta voastra.
Toate:Bine,spunem toate in timp ce ne indreptam spre o limuzina alba.
Cand intram in limuzina acolo producatorul ne-a servit cate un pahar de sampanie si cate o cutie de capsune. Dupa 10 minute am ajuns la o vila imensa.
Producatorul:Aici o sa locuiti voi. Despachetati si dupa mergeti sa vizitati orasul.
Vanessa:Ok.
Dupa ce am despachetat am mers sa vizitam putin orasul Sydney. Am vizitat podul din Sydney,opera din Sydney,apoi am mers într-un parc din aproprierea casei. Plictisite pentru ca nu aveam ce facem am inceput sa fredonam o melodie. Noroc ca Alecsa si Vanessa aveau chitarile cu ele. Cat timp noi cantam nu observasem câtă lume se stranse-se sa ne asculte. Mereu oameni treceau si aruncau ceva in palaria mea,eu credeam ca aruncau mizeri,dar cand ma-m uitat acolo nu erau gunoaie,ci bani. Asa ca iam întrebat
Jessica: De ce ne dati bani.
O femeie: Pai voi nu cantati pentru bani?
Vanessa:Nu,noi cantam pentru ca eram plictisite.
Un barbat: Aaaaaa nu stiam
Alecsa:Va vreti bani inapoi?
O femeie mai grasuta:Nu,pastrati pentru ca ii meritati. Uitati-va ce frumos cantati.
Samantha:Multumim,dar noi trebuie sa plecam acasa. in timp ce noi vorbeam pe acolo trec 4 baieti draguti,dar numai unul se uita dupa Alecsa si îi face cu mana. Asa ca ma duc sa o intreb.
Jessica:Alecsa cui îi faceai cu mana?
Alecsa:Baiatului dragut de acolo.
Jessica:Aaaa si îl cunosti?!
Alecsa:Nu,dar nu este frumos sa nu faci cu mana,daca cineva îti face. Oricum hai sa mergem acasa pentru ca maine trebuie sa mergem la producator.
Jessica:Ok,hai pentru ca numai noi mai suntem aici. cand am auzit ce am spus am inceput amandoua sa radem
Am ajuns acasa,am mancat,ne-am facut cate un dus apoi am mers la somn.
CITEȘTI
Love and mistrust
FanficEste vorba de 4 fete care formeaza o trupa si se muta in Australia cu producatorul. Acolo ele trebuie sa participe la un concurs. Cand se intalnesc cu trupa adversa ele incep sa aiba sentimente pentru cealalta trupa. Dar pana la urma fiecare din fet...