❄❄❄Dupa doua saptamani❄❄❄
Vanessa pov
Sunt trezita de alarma care imi zici ca e dimineata.O opresc,mormai cateva injuraruri pentru scumpa mea alarma,apoi ma ridic ducandu-ma sa imi fac rutina obisnuita de dimineata. Dupa ce ies din baie,ma duc la dulap de unde imi aleg lengeria mea preferata,o bluza cu un emoticon mare vesel,o pereche de blugi rupti si conversi mei negri. Imi fac un mic coc dezordonat,las un bilet in semn ca am plecat la repetitii. Imi iau geaca de piele in caz ca va fi frig,imi iau telefonul,cativa bani in caz de orice si cheile de la casa.
Se pare ca azi va fi cald,nici un strop de apa. Mi-am pus castile si am inceput sa fredonez impreuna cu Avril melodia Innocence(este cea de sus). În timp ce cantam o masina a inceput sa claxoneze. Mi-am scos telefonul,
am oprit melodia,imi intorc capul si il vad pe Luke.
Luke:Hey Vanessa.Unde mergi?
Vanessa:Hey Luke. Merg la repetitii. Tu?
Luke:Acolo merg si eu. Hai ca te duc eu.
Vanessa:Ok mersi.
Am urcat in masina lui si a pornit la drum. Era dragut ca vrea sa ma duca cu masina lui.
Luke: Ce ai zice ca il loc sa mergem la repetiti,putem merge la film. Fac cinste.
Vanessa:Ok.
Ne îndreptam spre cinema. Ajunsi acolo Luke ma întreaba la ce film sa ne uitam. Ma uitam la tot felul de filme. Acestea fiind de groaza,comedie,actiune,animatie.
Toate pareau interesante,dar un singur film mi-a atras atentia.
Vanessa:Am gasit filmul perfect.
Luke:Sigur?
Vanessa:Dap. Filmul se numeste The Notebook.
Luke:Ok. Asta ramane.
Am mers la casa,am luat bilete si am plecat spre sala.Acolo un domn ne-a cerut bilete. Noi ne-am pus la locurile noastre,eu având numarul 14,iar Luke numarul 15. Înainte de inceperea filmului un om ne-a spus sa inchidem telefoane,sa nu facem galagie,apoi ne-a urat vizionare placuta,dupa care a plecat.
Alecsa pov
De dimineata sunt trezita de atingerea calda a unei persoane. Mormai un ,,mai lasa sa dorm un minut"
aceasta incepand sa rada. Cand deschid ochii il vad pe Ash langa mine,speriata ma ridic repede din pat.
Alecsa:Ash ce faci aici?
Ash:Buna dimineata si tie.spune avand o fata de copil
Alecsa:Cat e ceasul?
Ash:Este 11:00.
Alecsa:Si de ce nu mai trezit?
Ash:Pai dormeai ca un inger si nu am vrut sa te trezesc.
Alecsa:Ooo ce dragut,dar imi esti dator cu un suc.
Ma-m dat jos din pat. Am iesit din camera si am mers jos.
Acolo fiind Calum cu Mike. Acestia au inceput sa ma analizeze. Nu imi dadeam seama de ce o faceau,dar atunci mi-am amintit ca eu eram doar într-un maieu si o pereche de boxeri.
Alecsa:La ce va uitati?
Calum:La nimic.
Alecsa:Hey mie cand aveati de gand sa imi spuneti de Ash?
Jessica:Alecsa a venit Ash.
Alecsa:Mersi mult.spun eu sarcastica
Jessica:Cu placere.
Imi dau ochi peste cap si plec. Ma indrept spre camera mea,ma duc in baie unde imi fac rutina obisnuita. Ies din baie si in acel moment imi bazaie telefonul. Il ridic si vad numarul lui Ash. Era un mesaj in care ma intreba daca imi place cadoul de la el. Ma-m uitat in jur si atunci am vazut un buchet de trandafiri rosii si o cutiuta neagra cu funda rosie. Am luat cutiuta si am deschis-o.Acolo se afla o bratara din aur si un bilet. Am ridicat biletul si acolo scria Un cadou minunat pentru o fata minunata. Te plac Alecsa❤❤❤. Nu stiu daca si tu ma placi,dar ma intrebam daca AI VREA SA FIM ÎMPREUNĂ? Atunci am inlemnit complet. Dupa cateva secunde mi-am revenit. Am lasat cadoul la locului lui si ma-m dus la dulap pentru a-mi lua haine. Am ales o rochita pana la genunchi alba cu cranii negre pe ea si o pereche de opincute negre. Parul mi lam pieptanat si lam lasat pe spate. Mi-am dat cu putin parfum si mi-am facut un mic machiaj:rimel,tuș si un luciu de buze. Am luat o geanta de umar unde mi-am pus telefonul,bani si cheile. Mi-am pus bratara de la Ash,am luat florile,le-am pus într-un ghiveci din camera mea si am coborat jos. Tocmai acum am reusit sa incepem pentru întâlnirea lor pentru ca baieti au fost ocupati.
Alecsa:Sunt gata. Ash esti gata sa mergem?
Ash:Da,dar masina mea este la reparat. Asa ca vom merge pe jos. Te deranjeaza?
Alecsa:Nu. Este perfect.
Iesim din casa si o luam pe alee. Timp de cateva minute nu spunem nimic,dar eu ma hotarasc sa sparg linistea.
Alecsa:Mi-a placut cadoul tau.
Ash:Ma bucur. Ai citit biletul?
Alecsa:Da.
Ash:Si ai vrea?
Alecsa:Nu prea stiu ce sa zic. Adica ne cunoastem decat de doua saptamani.
Ash:Deci asta e un mare NU ?spune lasand capul in jos,
luand-o in fata.
Ma simteam super nasol. Si eu il plac,dar nu stiu daca sunt pregatita pentru o relatie. Poate am sa ii dau o mica sansa,poate o sa fie bine. Cine stie?
Alecsa:Ashton?!
Ash:Ce este?spune venind spre mine
Alecsa:Wow ce esti asa rau cu mine.
Ash:Nu sunt,scuze. Numai ca eu chiar te plac si chiar imi
doresc foarte mult sa fiu cu tine.
Alecsa:De ce tocmai cu mine? Uitate la tine esti o mare vedeta. Esti simpatic,dragut,de treaba,ai multi bani si toate fetele sunt inebunite dupa tine. De ce eu si nu ele? De ce?
Ash:Pentru ca tu esti mai speciala decat ele. Ele vor sa stea cu mine pentru faina si bani. Stiu ca tu nu esti ca ele. Tu esti unica si speciala pentru mine. Uite ca sa vezi cat de mult te doresc,ce ai zice de o mica intalnire,doar noi doi si dupa intalnire imi spui daca esti de acord. Dar eu unul nu te-as rani niciodata.
Alecsa: Ok. Acum hai sa mergem.
De atunci niciunul nu a mai scos niciun cuvant. Cand am ajuns acolo Vanessa si Luke repetau o mica coregrafie si radeau.
Ash:Hey porumbeilor,haideti cu noi.
Luke:Unde mergem?
Alecsa:Vedeti voi.
Vanessa:Bine....spune putin nesigura
Ash:Ne-am gandit sa mergem la un suc,dupa care putem merge sa ne plimbam.
Luke:Dar cu ce ocazie?
Alecsa:Cu nicio ocazie,doar asa ca sa ne cunoastem si noi mai bine.
Vanessa:Ok.
Am mers la Starbucks. Am intrat inauntru si ne-am asezat la o masa de langa geam. Baieti au zis ca fac ei cinste.
Luke:Deci ce vreti?
Vanessa:O cola.
Alecsa:Eu iau un cappucino.
Luke:Ok. Hai Ash.
Ash:Ok.
Baieti au plecat. Eu fiind concentrata la geam nu am observat-o pe Vanessa venind langa mine. Ea a observat ca nu o bag in seama,asa ca mi-a pus mana pe umar si a inceput sa zica ceva.
Vanessa:Ce sa intamplat? Nu esti foarte vesela.
Alecsa:Ba da sunt.îi spun schitand un zambet fals
Vanessa:Nu ma poti pacali tu pe mine. Acum spune ce ai.
Alecsa:Ash ma intrebat daca vreau sa fiu cu el.
Vanessa:Si cum e asta o problema?
Alecsa:Chestia este ca eu nu stiu daca sunt pregatita pentru o relatie. Ai vreun sfat?
Vanessa:Este clar ca relatia voastra de prietenie a ajuns la un alt nivel. Sti ca nu poti nega acest lucru,spunandu-i: ,,Hai sa ramanem doar prieteni". Nu vrei sa ai o relatie cu el?
Alecsa:Nu stiu.
Vanessa:Atunci fii sincera si explica-i acest lucru! Însa încearca sa pastrezi o oarecare distanta între voi. Sentimentele intense,precum iubirea nu dispar într-o clipa,ci necesita timp. Mai exista si o a doua varianta. Daca si tu iti doresti sa formati un cuplu,dar esti nesigura de sentimentele tale,atunci roaga-l sa nu se grabeasca. Nu trebuie sa aveti din start o relatie foarte aprinsa. Pas cu pas,treceti de la relatia de prietenie la cea de cuplu si vedeti cum evolueaza lucrurile. Nu uita ca odata ce exista iubire,nu mai poate fi vorba de o simpla prietenie! Nu nega sentimentele dintre voi!
Alecsa:Wow bun sfat.
Vanessa:Stiu. Dar dupa mine as zice sa fi cu el pentru ca va sta foarte bine impreuna.
Alecsa:Stiu,dar.......
Nu am apucat sa termin ca au venit baieti. In mana aveau 2 sticle de suc si 2 cafele.
Luke:Despre ce vorbiti?
Vanessa:Chesti de fete. Eu ar trebui sa merg la locul meu. Dar nu uita ce ti-am zis.imi zice la ureche dupa care pleca.
Nu ma-m uitat deloc la Ash,ci eram concentrata afara. Ma uitam la toti indragostiti care se tineau de mana,care se imbratisau sau care se sarutau. In acel moment am simtit cum siroaie de lacrimi vroiau sa imi invadeze fata.
Alecsa:Scuzati-ma dar am nevoie de putin aer.
Am iesit din Starbucks si ma-m asezat pe o banca. Nu mai puteam tine în mine lacrimile asa ca le-am dat drumul sa curga. Sincer nici eu nu stiam de ce plangeam.
Afara adia usor semn ca este primavara. Vroiam sa intru cand atunci a venit un catelus nu foarte mare. El se tot ridica în doua labute. Era asa simpatic. . Am inceput sa ma joc cu el si nu am observat ca a venit un copilas.
Copilul:Hey mi-ai gasit catelusul.
Alecsa:Oh. Este al tau? Am crezut ca este pierdut. Poftim.
spun dandu-i catelul copilului. Imi spui si mie cum te cheama?
Copilul:Eu sunt Harry. Pe tine cum te cheama?
Alecsa:Pe mine Alecsa. Încantată de cunostinta.
Harry:Si eu la fel. Acum eu voi pleca. Pa Alecsa.
Alecsa:Pa Harry. Pa cuțu.spun dupa care le fac cu mana si le arat un zambet.
Harry e un baietel foarte simpatic. Am hotarat sa intru inapoi in cafenea cand la usa era Ash. Avea un zambet de copil mic. A venit spre mine,s-a uitat la mine timp de cateva secunde,dupa care a spus.
Ash:Se pare ca iti plac copii si catei?
Alecsa:Da. Mereu mi-au placut. Acasa ma jucam mereu cu catelusa mea. Dar saraca a murit
Ash:Wow. Imi pare atat de rau.
Alecsa:Stiu si mie.
Ash:De ce ai plans?
Alecsa:Pfff. Ceee??? Eu nu am plans.
Ash:Daca nu ai plans. De ce ai ochii rosii?
Alecsa:Bine,da am plans.
Ash:De ce?
Alecsa:Nu stiu. Poate pentru ca imi e frica sa nu o dau in bara.
Ash:De ce?
Alecsa:Imi este frica ca daca o sa fac ceva gresit tu o sa ma urasti pentru toata viata.
Ash:Oricat voi încerca nu sa te pot scoare din minte. Întelege ca eu te plac.
Alecsa:Stiu ca ma placi,dar.....
Ash:Dar ce?
Alecsa:Dar nu stiu daca pot fi in stare de o relatie. Doar dami timp de gandire te rog.
Ash:Daca tu vrei asta,eu nu o sa ma impotrivesc.
Alecsa:Multumesc.spun dupa care ii dau un pupic pe obraz si intru in cafenea.
Cand am intrat in cafenea,i-am vazut pe Vanessa si Luke tinandu-se în brate. Cand i-am vazut am ramas masca. In acel moment am iesit iute din cafenea si am dat peste Ash.
Alecsa:Ămm scuze,nu vroiam.
Ash:Nu-i nimik. Dar de ce esti asa de grabita?
Alecsa:Vino cu mine.spun dupa care il iau de mana tragandu-l dupa mine in cafenea.
Cand ajungem inauntru îi fac semm lui Ash sa se uite la masa noastra. El cand s-a uitat a inlemnit complet.
Ash:Nu pot sa cred ca si Luke are pe cineva si eu nu am.
spune ducandu-se la masa
Mi-am dat ochii peste cap si mam dus si eu la masa.
Alecsa:Ce face urata mea?
Vanessa:Bine vaca mea. Tu ce faci?
Alecsa:Bine vaco.
Luke:Voi chiar va vorbiti asa?
Alecsa:Da! Ce are? Mie una imi place.
Vanessa:Stiu si mie. E amuzant.
Alecsa:Deci sunteti gata?
Luke:Dap.
Alecsa:Atunci sa mergem.
Am iesit din Starbucks si atunci Vanessa a spus ceva,dar eu nu am înteles.
Vanessa:Cum de îl poti rani pe Ash in felul asta?
Alecsa:Poftim?
Vanessa:Am intrebat,unde mergem?
Alecsa:Putem merge într-un parc. Ce ziceti?
Luke:Nu iti este rusine. Cum sa îti bati joc de Ash?
Alecsa:Scuze,ce ai zis?
Luke:Am zis ca e o idee buna.
Alecsa:Aha.
Ash:Te urasc din toata inima. Esti cea mai rea persoana din viata mea.
Alecsa:Poftim?
Ash:Te-am intrebat daca esti bine?
Alecsa:Da sunt bine.
Vanessa:Baieti luati-o înainte. Vreau sa vorbesc putin cu Alecsa.
Luke:Ok babe.spune dupa care îi face cu ochiul aceasta inrosindu-se
Alecsa:Ooooooooo. Ce se intampla intre tine si Luke?
Vanessa:Ămmm. Nimik.
Alecsa:Ok.
Vanessa:Acum spunemi ce ai patit?
Alecsa:Nu stiu ce am. Aud numai lucruri ciudate. Dar o sa fiu bine promit. Acum hai
Vanessa:Ok.
Am ajuns in parc si ne-am pus pe o banca. Parcul era foarte frumos. Erau multe flori inflorite si mirosea numai a parfum.
Luke:Deci ce facem?
Ash:Hai sa zicem cate un lucru amuzant care ni s-a întamplat.
Alecsa:Ok.
Vanessa:Încep eu. Sa întamplat cand aveam 12 ani. Eram la ziua unei prietene si purtam tocuri. Tortul se afla in spatele meu,cand am vrut sa sar de bucurie pentru ca venea sarbatorita,numai ca am cazut cu fundul in tort. A fost cel mai jenant moment.
Luke:Eu am patit asta in clasa a 7a. Eram in ora de bio si beam lapte pentru ca ne lasa sa bem si sa mancam. Am inceput sa vorbesc cu Michael ,cand a venit profa si a batut in banca,mam speriat si am scuipat laptele pe ea. A fost super.
Ash:E randul meu. Asta s-a intamplat la 5-6 ani. Mi-am luat parinti la masa la un restaurant,chestie pe care nu o mai facusem. Am mancat si dupa aceea am simtit ca aerul trebuie sa iasa din stomac. Din fericire aerul a iesit pe gura,dar problema a fost ca nu a fost silentioasa deloc. Tot restaurantul se uita la noi,eu eram mic,dar parinti mei cred ca s-au facut de ras.
Cand sa spun si eu povestea mea, am primit un mesaj de la Jessica in care zicea ca putem veni acasa.
Alecsa:Haideti sa mergem acasa sunt obosita.
Ash:Ok.
Ne ridicam de pe banca si ne îndreptam spre iesirea din parc.
Vanessa pov
Se întampla ceva ciudat cu ei. Unde sunt ceilalti? Sigur pun ceva la cale,dar mai bine aflu la sfarsit. Mereu mi-au placut misterele. Baietii au hotarat sa luam un taxi pentru a ajunge mai repede acasa. Pe toata durata drumului s-au certat care sa plateasca,cred ca l-au zapacit si pe saracul om.Cand am ajuns acasa tot eu i-am platit taximetristului.
Alecsa:Inainte sa intrati puneti-va esarfele la ochi.
Noi am facut cum ne-am spus si atunci am pasit in casa.
Ei ne spuneau pe unde sa o luam ca sa nu ne lovim de ceva. Cand am intrat in camera ne-au dat esarfele de la ochi.Era o camera frumos aranjata.Acolo era o masa cu 2 farfuri de spaghete,o sticla de sampanie,cate un scaun la un capat si se auzea muzica lenta pe fundal. Peretii erau de un crem frumos si erau forme lipite. Cele mai multe erau in forma de inimi si de pinguini. Era asa superb. Eram atenta acolo si nu mi-am dat seama ca usa s-a închis. Am încercat sa o deschidem,dar nu am reusit.
Luke:Deschideti usa.
Alecsa:Cred ca sa blocat.
Vanessa:Da sigur. Si acum ce ar trebui sa facem?
Alecsa:Sa nu mai puneti atatea întrebari si sa va bucurati de atmosfera.
Luke:Ok. Ne asezam my lady?
Vanessa:Daca tu doresti.spun dupa care ne asezam la masa
Toata seara am mancat,am facut glume,am ras. Era asa de frumos. Era liniste,tocmai ce se terminase I love you de Avril,urmand melodia Kryptonite de James Arthur. Îmi placea melodia asta era asa de linistitoare. Era cam prea multa liniste asa ca ma-m hotarat sa sparg linistea.
Vanessa:Îmi place mult melodia asta.
Luke:Atunci ai vrea sa dansam?
Vanessa:Mi-ar placea.
Ne-am ridicat de la masa si Luke a venit spre mine. Eu mi-am pus mainile dupa gatul lui,iar el pe talia mea. Am început sa ne miscam pe ritmul melodiei. Era ca în filme.
La sfarsitul melodiei Luke mi-a zis ceva.
Luke:Vanessa vroiam sa iti zic ceva.spune frecandu-si ceafa
Vanessa:Ce este Luke?
Luke:Vanessa vroiam sa iti ca te plac foarte mult si ma întrebam daca vrei sa fi iubita mea?spune si imi da o bratara din aur
Vanessa:Wow Luke. Nu stiu ce sa zic,dar da vreau sa fiu iubita ta. A da si mersi pentru bratara.
Eram asa re fericita incat am sarit pe el si am cazut amandoi pe canapea.Noi am inceput sa radem,dupa care Luke sa apropiat de mine si ma sarutat. Era un sarut asa de frumos si de romantic. Cand ne-am despartit,ne-am uitat in ochi cateva secunde. Atunci eu i-am spus lui Luke ca il iubesc,iar acesta mi-a zis la fel ca ma iubeste,apoi ne-am pus pe canapea.
Luke:Esti asa de frumoasa si de adorabila.
Vanessa:Ooo ce dulce esti.
Luke se juca cu degetele mele. Era asa un adorabil.Ma-m asezat mai bine in bratele lui Luke si am început sa vorbim.
Alecsa pov
Eu stateam in camera mea,intinsa in pat,uitandu-ma pe tavan si ascultand muzica. Ma intreb oare ce fac ei doi acolo?Eu eram cu gandurile mele si atunci cineva a batut la usa.
Ash:Hey pot sa intru? Sunt Ash.
Alecsa:Sigur.
Ash a intrat in camera si s-a pus langa mine in pat. Ash se juca cu parul meu.
Alecsa:Oare ce fac ei doi acolo?
Ash:Nu stiu,dar nu vreau nepotei.spune dupa care ne bufneste rasul pe amandoi.Mai ti minte cand ti-am zis de intalnire.spune frecandu-si ceafa
Alecsa:Da. De ce întrebi?
Ash:Pai ma gandeam ca ai vrea sa mergem amandoi.
Alecsa:Da sigur.
Ash:Ok,eu plec.Ma duc sa ma pregatesc si ne vedem peste doua ore cand vin sa te iau.spune dupa care imi dau un mic sarut pe frunte
Alecsa:Ok. Pa Ash
Dupa ce el iasa,ma ridic din pat si ma indrept spre dulap. Nu aveam nicio idee,asa ca am sunat-o pe Vanessa pentru a ma ajuta cu imbracamintea.
❄❄❄Comvorbire telefonica❄❄❄
Alecsa:Hey Vanessa. Scuze ca va intrerup,dar am o problema.
Vanessa:Hey,nui nimik. Care este problema?
Alecsa:Ash ma intrebat daca ies cu el.
Vanesa:Nu imi vine sa cred.spune tipand in telefon
Alecsa:Da si problema este ca nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Vanessa:Ai sunat persoana potrivita.
Luke:Hey Alecsa.
Alecsa:Hey Luke. Ce faci? Va distrati?
Luke:Da,fara intalnirea asta nu as fi putut sa fac ce am facut acum.
Alecsa:Ce ai facut? Vedeti ca nu vreau nepotei.spun si îi aud cum ei incep sa rada
Vanessa:Stai calma nu am facut aia. Asa sa revenim la problema ta. Sa ma gandesc.
Alecsa:Ok.
Vanessa:Gata stiu. Ia-ti o rochie stransa pe corp de culoarea bujorului ,o pereche de pantofi cu toc rosi,parul onduleaza-l,date cu tus,rimel si un ruj rosu si cam atat. Sper ca ti-am fost de folos.
Alecsa:Mersi mult. Te iubesc asa de mult si nu stiu ce as face fara tine!
Vanessa:Cu placere. A da si eu te iubeasc mult.
Alecsa:Ok. Eu va las acum sa continuati. Dar nu uitati nu vreau nepoti.
Vanessa:Sigur mama.spune dupa care incepe sa rada. Vorbim mai incolo. Paaaa. Sper sa nu o dai in bara.
Alecsa:Ok. Paa.
M-am dus la baie sa fac un dus. Mi-am dat hainele jos si le-am pus la spala. Am intrat in cabina de dus si am dat drumul stropilor de apa. Dupa ce mi-am udat bine de tot parul,mi-am luat samponul meu cu aroma de cirese si pepene,apoi mi l-am intins pe parul ud,dupa care mi-am clatit parul.Cand am termina am iesit din cabina,
infasurata doar intr-un prosop,mi-am mai luat unul si mi l-am pus pe cap. Am iesit din baie si m-am dus sa imi iau uscatorul de par pentru a putea sa imi usuc parul. Dupa ce l-am uscat,am luat placa de par si am inceput sa imi ondulez fiecare fir de par. Cand m-am uitat la ceas am constata ca mai este o jumatate de ora. M-am dus la dulap,mi-am luat lenjeria mea neagra,apoi mi-am luat rochia si pantofi rosi,dupa care m-am dus la baie si mi-am facut machiajul. Acesta fiind compus din: tus,rimel rezistent la apa in caz de orice si un ruj rosu. Mi-am pulverizat putin parfum si m-am uitat pentru ultima data in oglinda. Aratam minunat, Vanessa chiar se pricepe. Dupa cateva secunde o aud pe Jessica.
Jessica:Alecsa a venit Ash sa te ia.
Alecsa:Ok,vin imedat.
Mi-am luat o gentuta de umar,unde mi-am pus telefon,
bani si cheile,apoi am coborat. Jos Ash ma astepta cu un buchet de trandafiri rosi.
Ash:Wow.Arati minunat.spune si imi inmaneaza buchetul de trandafiri
Alecsa:Mersi si tu arati minunat. Asteapta putin.spun si ma duc sa pun florile intr-o vaza. Mergem?
Ash:Ok.spune si ma ia de mana.
Ne-am urcat in masina si in 5 minute am ajuns la un restaurant. Pot spune ca arata ca un restaurant de 5 stele.
Ash sa dat primul jos din masina si a venit sa imi deschida portiera.
Alecsa:Mersi.
Ash:Cu placere printes-o.
Alecsa:Vai tu cavalerule.spun si ne bufneste rasul pe amandoi.
Am ieșit din masina,l-am luat pe Ash de cot si am inaintat spre restaurant. Am mers la un domn si Ash la intrebat ceva.
Ash:Am venit pentru rezervare.
Domnul:Ah. Dumneavoastra sunteti Ashton Irwin?
Ash:Da. Eu sunt.
Domnul:Veniti cu mine.
Am mers dupa acel om pana am ajuns la o masa frumos aranjata. Ne-am asezat la masa,ne-am uitat in meniu si atunci a venit chelnerul pentru a ne lua comanda.
Chelnerul:Va pot lua comanda?
Ash:Da. O pizza,o bere si un milshake.
Chelnerul:Imdiat va veni comanda.
Ash:Zimi ceva despre tine.
Alecsa:Ammmmm. Pai numele meu este Alecsa Smith. Am 16 ani. Sunt nascuta pe 6 iulie. Am o mama pe nume Tasha,un tata pe care il cheama Arthur si un frate pe nume Mike. Imi place sa cant si sa dansez. De mica compun melodii si chiar imi place. Ador muzica rock-punk sau pop-punk. Ador melodiile pe care le faceti.
In acel moment a venit chelnerul cu comanda.
Chelnerul:Poftiti. Sper sa aveti o seara minunata si sper sa va placa mancarea.
Dupa ce chelnerul a plecat,am ramas cu Ash. Am aflat multe despre el. Numele lui intreg este Ashton Flecher Irwin. Are 17 ani. Este nascut pe 7 iulie,dupa mine. Mai are o sora pe nume Lauren,un frate pe nume Harry,iar pe mama lui Anne-Marie. Parinti lui s-au despartit cand el era mic si acum nu mai vorbeste cu tatal lui. Imi pare rau pentru el. Este foarte greu. In acel moment a venit o fata de aceasi varsta cu mine pot spune.
Fata:Buna. Eu sunt Jasmin. Ma intrebam daca puteti face o poza cu mine.
Alecsa:Sigur.
Atunci m-am ridicat,am luat aparatul din mana ei si m-am pozitionat cat mai bine pentru ai putea prinde pe amandoi in poza,apoi am urmat eu,Ash facand acelasi lucru ca si mine. Dupa ce am facut pozele fata ne-a multumit dupa care a plecat. Ea se uita numai la Ash si imi trimitea priviri fulgeratoare. Ceva imi spune ca fata asta e mai mult decat o fana,dar cine sunt eu sa ii judec pe alti.Am mai continuat sa vorbim pana cand am terminat,apoi ne-am ridicat de la masa.
Alecsa:Eu ma duc pana la baie. Ne vedem afara.
Ash:Ok
Eu am plecat la baie. Acolo m-am dus in fata oglinzi si m-am analizat putin. Eram frumoasa. Acum este momentul in care trebuia sa ii zic lui Ash alegerea. Am iesit din baie,am salutat politicos chelnerul,apoi am iesit din restaurant. Ash era inconjurat de paparazzi si fara sa vreau am auzit o intrebare.
Femeia:Am auzit ca iesi cu membra formatiei Four Angels. Este adevarat?
Ash:Nu este o nimik serios intre noi. Am facut asta pentru publicitate. Eu nu simt si nu voi simti niciodata nimic pentru aceea persoana.
Atunci cand am auzit am simtit cum lacrimile vroiau sa imi invadeze fata. Am trebut pe langa el neobservata,dar din pacate Ash cand ma vazut a venit spre mine.
Ash:Alecsa stai.
Alecsa:Ce este?
Ash:Care este problema? Ce sa mai intamplat acum?
Alecsa:Ash tu esti problema. Te-am auzit cu le spuneai paparaziilor cum ca tu iesi cu mine doar pentru publicitate. Asa este? Eu sunt doar de forma. De ce Ash imi faci asta? Cu ce ti-am gresit?
Ash:Cu nimic. Nu am vrut sa spun asta,dar paparazzi astia te enerveaza.
Alecsa:Ah da si vrei sa te cred. Si eu care aveam incredere in tine,dar se pare ca ma-m inselat. Sti ce mai bine ai uita de mine si lasam in pace,dar ma refera pentru totdeauna. Ah da si am uitat sa zic ca urasc oameni mincinosi si cei care ma fac sa sufar.
Ash:Stai cum adica?
Alecsa:Mereu mi-am dorit sa imi amintesc de prima relatie si de prima intalnire dar nu in felul asta Ash.
Atunci l-am luat pe Ash de maini si am inceput sa cant o melodie.
Alecsa: I gotta say what's on my mind
Something about us doesn't seem right thes day
Life keeps getting in the way
Whenever we try somehow the plan is always reavanges
It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok.....
I've fot to move on and be who I am
I just don't before here
I hope you understand
We might find our place in this world someday
But at least for now
I gotta go my own way
Don't wanna leave it all behing
But I get my hopes up and watch them fall everytime
Another color tuns to grey
And it's just too hard to watch it all slowly fade away
I'm leaving today cause I've gotta do what's best for me
You'll be ok.....
I've got to more on and be who I am
I hope you understand
We might find our place in this world someday
But at least for now
I gotta go my own way
Ash:What about us?
What about everything we're seen through?
Alecsa:What about trust?
Ash:You know I never wanted to hurt
Alecsa:And what about me?
Ash:What am I supposed to do?
I gotta leave,butt I'll mis you
Alecsa:So I've got to move an and be who I am
Ash:Why do you have to go
Alecsa:I just don't belong here I hope you understand
I'm trying to understand
We might find our place in this world someday but at least for now
Ash:I want you to stay
Alecsa:I wanna go my own way
I've got to move on and be who I am
Ash:What about us?
Alecsa:I just don't belong here
I hope you understand
Ash:I'm thying to understand
Alecsa:We might found our place in this world someday but at least for now
I gotta go own way
I gotta go my own way
Cand am terminat,i-am dat drumul lui Ash la maini. M-am indepartat de el i-am facut semn unui taxi sa opreasca,apoi am mers spre taxiul care a oprit. Cand am ajuns un dreptul taxiului. Am deschis portiera,mi-am intors capul pentru al privi inca odata pe Ash,apoi am urcat in taxi. Ii spun taximetristului unde sa ma duca si imediat masina porneste plecand. Cand am ajuns in fata casei,i-am platit taximetristului si m-am dat jos din taxiu. Am intrat in casa fetele au venit spre mine.
Vanessa:Alecsa am vorbit cu Jason si ne-a zis ca maine vom merge la emisiunea lui Ellen,
Alecsa:Poftim? Emisiunea lui Ellen e foarte cunoacuta. Multe vedete se duc acolo. Abia astept. Eu ma duc sus, vorbim maine dimineata.
Sam:Ok. Noapte buna.
Am urcat in camera mea si m-am dus sa imi fac un dus. Am iesit din baie,mi-am luat o pereche de boxeri si un tricou lung. M-am pus si in acel moment am simtit cum somnul ma cuprinde.
Hey. Ce faceti?
Sper ca va place cartea si ma-s bucura daca ati da si voi un vot si un comentariu. Ar insemna foarte mult pentru mine. O sa incerc sa postez cat de des pot.
Va pupa Alexandra 😘😘 💖💖💗💖💜💓💜
CITEȘTI
Love and mistrust
FanfikceEste vorba de 4 fete care formeaza o trupa si se muta in Australia cu producatorul. Acolo ele trebuie sa participe la un concurs. Cand se intalnesc cu trupa adversa ele incep sa aiba sentimente pentru cealalta trupa. Dar pana la urma fiecare din fet...