Alecsa pov
De dimineata sunt trezita de razele soarelui. Ma ridic din pat si ma pozitionez pe marginea patului. Imi iau telefonul si observ ca am 18 apeluri si 7 mesaje vocale de la Ash si 2 apeluri de la mama. Ma hotarasc sa deschid un mesaj vocal de la Ash,dar in acel moment telefonul meu bazaie. Ma uit atenta si vad ca e nimeni altul decat Ash.Oare ar trebui sa ii raspund?Ezit pentru un moment, dar intr-un final ii raspund.
-Alo.spun cu jumatate de gura?
-Hey Alecsa. Ce faci?ma intreaba acesta
-Bine.
-Uite mie imi pare rau pentru ce sa intamplat aseara. Credema ca eu chiar tin la tine si nu as suporta sa te pierd. Te rog sa ma ierti,spun Ash.
-Nu stiu Ash. Lasama sa ma gandesc,spun si incerc sa nu izbugnesc in lacrimi.
-Bine,daca tu vrei. Eu trebuie sa inchid. Pa Alecsa,spune dupa care inchide fara sa mai astepte vreun raspuns din partea mea.
Imi las telefonul pe pat si vreau sa ma ridic,dar telefonul meu incepe sa sune din nou. Ii raspund,fara sa ma mai uit la imaginea de pe ecran pentru a vede cine ma sunat.
-Ash am zis ca mai am nevoie de timp de gandire.spun sau mai degraba tip.
-Ămmm.....Eu nu sunt Ash toant-o.spune persoana de pe partea cealalta a firului si imediat mi-am dat seama cine este.
-Tori.Hey scuze,nu mi-am dat seama ca esti tu.
-Nu-i nimic,spune aceasta.
-Ce faci?o intreb eu pe Tori.
-Bine. Tocmai ce am ajuns in Sydney la matusa mea,zice aceasta.
-Esti in Sydney?o intreb eu pe Tori.
-Da. Am auzit ca si tu esti. Ce ar fi sa ne intalnim la o cafenea?ma intreaba Tori in speranta ca o sa accept.
-Sigur ne vede la Starbucks in 30 de minute.
-Ok. Pa,spune dupa care inchide telefonul.
Ma uit la ceas si observ ca este 11:00. Imi las telefonul pe noptiera de langa pat.
Intru in baie,las hainele sa se prelinga de corpul meu. Intru in cabina de dus si dau drumul la apa. Mici picaturi de apa imi ating corpul. Opresc apa,imi iau gelul de corp care miroase a capsuni si il inting pe corpul meu firav. Dau din nou drumul la apa pentru a clati spuna. Ies din dus,imi infasor un prosop si ies din baie. Ma duc direct la dulap de unde imi iau lengeria de corp de culoare crem,imi aleg o pereche de blugi negri stramti, un tricou rosu,o jacheta neagra si conversi mei negri. Ma dau cu fond de ten anti cearcane,un creion de ochi,tus si un ruj de culoare roz. Parul mi-l piepten. Aleg o geanta de umar neagra unde imi bag telefonul,bani,cheile de la casa si jurnalul meu de scris cantece. Imi pulverizez putin parfum,ma uit in oglinda pentru ultima data. Cobor la parter si las pe frigider un biletel. Ies din casa si inchid usa in urma mea. Imi scot castile de culoare alba, mi le pun la urechi si dau drumul la muzica. Incep sa fredoneze impreuna cu Ariana melodia Grenade.Pur si simplu o ador pentru cum canta.Cand melodia se termina,imi scot telefonul si opresc muzica,dupa care i-l bag inapoi in buzunar,iar castile mi le bag in geanta. Mai merg putin si ajung la Starbucks. Intru in cafenea si ma asez la o masa libera. Nu ma asez bine ca il observ pe chelner care vine direct spre masa mea.
-Ce doresti sa comanzi?ma intreaba acesta
Imi ridic privirea si imediat dau de un tip cred ca de vreo 19 ani,saten cu ochi albastri care tine in mana un carnet si un pix pentru a nota comada.
-Ce imi recomanzi?il intreb pe tip
-Pai iti recomand un capuccino cu extra frisca.
-Ok.spun dupa care chelnerul imi da o bucata de foaie cu un numar de telefon.Al cui este numarul?il intreb pe chelner.
-Este numarul meu de telefon. Cine stie poate iesim odata la o cafea.spune dupa care da sa plece.
-Scuze,dar nu ti-am retinut numele.spun,acesta oprindu-se.
-Christian. Numele meu este Christian.spune peste umar, apoi continua sa mearga.
Cat timp o astept pe Tori imi scot carnetelul si incep sa citesc ce am compus pana acum. Cand am terminat de citit,am pus caietul pe masa si in acel moment a venit Christian cu cafeaua. Acesta se apropie de masa si pune cafeau pe masa. Christian a observat caietul meu asa ca la ridicat de pe masa. Cand la deschis au picat cateva foi pe jos.
-Imi pare rau.spune inchizand caietul,apoi se apleaca pentru a lua foile si mi le inmaneaza
-Nu-i nimic.spun si ii iau caietul si foile din mana apoi le bag in geanta
-Pai eu ar trebui sa ma intorc la treaba. Daca mai ai nevoie de ceva cheama-ma.spune acesta
-Ok.spun si ii zambesc prietenos.
Astept ce mai astept si ma hotarasc sa ii dau un mesaj lui Tori sa vad daca mai vine.
"Tori unde esti?"
"Ajung imediat. Promit."
"Sigur?"
"Pe cuvant de cercetas."
"Ok."
Mai astept cateva minute,apoi usa cafenelei se deschide pe ea intrand o fata blonda.Aceasta se uita imprejur,apoi
ma localizeaza venind direct spre mine. Eu ma ridic si ma duc spre ea pentru a o imbratisa. Ne asezam la masa si ii fac semn lui Christian sa mai aduca un capuccino. Acesta da din cap in semn de ,,da". Eu imi intorc privirea spre Tori care statea cu telefonul in mana.Tori este blonda, are ochi albastri,are 17 ani,nu este foarte inalta,ii place sa practice actoria. Suntem prietene din clasa I,mereu ne ajutam una pe alta,nu prea am mai tinut legatura din clasa a 7a cand ea s-a mutat cu parinti. Inainte sa plece ne-am promis ca niciodata nu o sa ne ranim una pe alta, dar sirul gandurilor mele e spulberat de Tori.
-Nu imi vine sa cred ca dupa atat timp in sfarsit ne reintalnim.spune
-Stiu. Imi era dor de tine.spun si ii arat clasicul meu zambet de copilas
-Stiu si mie.
Am mai stat putin de vorba,dupa care am hotarat sa plecam. I-am dat banii lui Christian,apoi am iesit din cafenea urmatoarea destinatie fiind acasa.
Samantha pov
Razele soarelui care se infiripau prin draperiile camerei m-au facut sa ma trezesc. Ochii mei au vazut ceea ce sperau de mult sa vada. Pe el. Capul lui era pe pieptul meu gadilandu-ma uneori cu respiratia lui calda. Ma tinea strans de parca nu vroia sa plec de langa el si nu voi face asta vreodata pentru ca il iubesc. Parul lui negru ciufulit era in toate partile acest lucru fiind amuzant. Arata ca un copil,dar barba lui de o zi era irezistebila ceea ce m-a facut sa imi musc buza. Am vazut pe fata lui un zambet imens atunci mi-am dat seama ca era treaz.
-Buna dimineata raza de soare,se aude vocea ragusita si sexy in acelasi timp a lui Calum.
-Buna dimineata si tie raza de soare,de cand esti treaz?il intreb eu. Si-a deschis ochii larg la mine lasand la iveala ochii lui de un caprui stralucitor. Ma strans tare lasand un sarut dulce pe unul din obraji.
-De mult doar ca am vrut sa te privesc mai mult,spune el cuibarindu-se mai bine.
-Ce vrei sa facem acum?il intreb in timp ce faceam cercuri pe pieptul lui. Ador sa fac asta,iar el se alinta ca un copil. E asa perfect.
-Nu stiu ma gandeam sa mergem sa ne plimbam sau orice atata timp cat te include pe tine si un asternut moale. Un mic chicot mi-a scapat atunci cand a spus asta.
-Haha foarte amuzant,dar nu,spun ridicandu-ma din pat iar acesta face o fata trista. Ce ar fi daca in timp ce eu imi fac un dus,tu te duci jos si ma astepti pentru a pregati micul dejun impreuna.
-Bine si mai ales ce vrea printesa sa pape?spune cu o voce de copil
-Pai as vrea clatite cu ciocolata,spun cu aceasi voce de copil.
-Daca printesa vrea clatite,printesa o sa primeasca,dar mai intai vreau si eu ceva.
-Ce vrea cavalerul?il intreb eu pe cavalerul care sta si se holbeaza la mine.
-Asta,spune si isi arcuieste buzele semn ca vrea sa il sarut.
Imi dau ochi peste cap si ma duc spre el pentru a-i da un mic sarut. Ma aplec si acesta ma trage de mana ajungand peste el. Incerc sa ma ridic,dar Calum ma trage din nou spre el lipindu-si buzele de ale mele formand un sarut dulce si romantic care se transfoma intr-unul salbatic. Acesta ma musca de buza ceea ce ma face sa gem de placere.Ne despartim din sarut din cauza lipsei de oxigenului.
-Eu ma duc sa imi fac un dus,tu dute la bucatarie si vin si eu cand termin.ii spun lui Calum,iar el da din cap afirmativ.
Intru in baie,imi dau jos pijamalele,intru in cada,dau drumul la apa si las picaturile de apa sa imi atinga corpul. Dupa ce ma dau cu gelul si imi clatesc spuma.Ies din baie infasurata de un prosop. Ma duc la dulap de unde imi iau lenjeria mea alba,o pereche de pantaloni scurti de casa si un tricou alb. Parul mi-l piepten si i-l leg intr-o coada de cal. Ma machiez simplu:un rimel si un strugurel. Cobor la parter unde il gasesc pe Calum pe canapea uitandu-se la televizor. Ma duc la el.
-Hai sa facem clatitele,ii soptesc la ureche
-Promiti ca ma ajuti?ma intreaba.
-Promit,spun si ii dau un mic sarut pe obraz,dupa care il iau de mana indreptandu-ne spre bucatarie. Calum stai sa scot ustensilele si ingredientele.spun aplecandu-ma spre dulapiorul de jos. Scot toate ustensilele si ingredientele necesare pentru a face clatitele. Dupa ce le pun pe masa imi ridic privirea spre Calum si in acel moment izbucnesc in ras.
-De ce razi?ma intreaba Calum
-De tine.ii spun
-Am ceva pe fata?intreaba nedumerit Calum.
-Dragule nu trebuie sa ti plasa de par pe cap atunci cand faci clatite,incerc sa ii spun printre rasete.
-Dar daca imi cad fire de par.
-Nu are cum sa iti cada,ii spun lui Calum.
Dupa ce si-o da jos incepem sa facem clatitele. Dupa o bataie zdravana cu faina in sfarsit am termina clatitele. Mai trebuia doar sa mai punem ciocolata. In timp ce Calum punea pe fiecare ciocolata eu am facut curat. Intre timp s-au trezit si restul.Baieti au zis ca se duc acasa pentru a face un dus si pentru a se schimba,iar noi am promis ca nu vom manca fara ei.Intre timp sau schimbat si fetele si am pregatit masa. Pana la urma au venit si baietii impreuna cu Ash.Ne-am pus cu toti la masa fiind eu cu Calum,Mike cu Jess,pe cealalta parte Luke cu Vanessa si Ash cu Alecsa.Dar unde era Alecsa?
-Bun suntem toti la masa si trebuie sa va spun ceva,ne anunta Vanessa.
-Hey stiti unde este Alecsa?ne intreaba Ash.
-Poate este in camera ei dormind,ii spun eu lui Ash.
-Hai sa vedem,zice Ash.
-Merg eu cu el si cu Samantha,ne spune Jessica in timp ce se ridica impreuna cu Ash si cu mine.
-Ok,spun in acelasi timp cu Ash.
Urcam scarile pana ajungem la usa ei.
-Alecsa haide la masa,spune Jess in timp ce bate la usa. Alecsa vii sau nu?
Nu auzeam nimic si asta ne ingrijora. Am decis sa intram in camera ei. Cand am intrat am inceput sa strigam prin camera. In pat nu era,dar poate era la baie. Ma-m indreptat spre usa bai. Am deschis-o si am intrat sa vad daca este. Nici urma de ea. Am iesit din camera si am coborat la parter acolo asteptand ceilalti.
-Prieteni Alecsa nu este in camera ei si nici in baie,spun eu.
-Atunci unde ar putea fi?intreaba Luke
-Nu stiu,ii raspund eu
-Stati ca o sun,ne spune Vanessa. Dupa cateva minute Vanessa opreste telefonul. Nu raspunde.
-Haideti sa intrebam vecinii poate au vazut-o ei,ne spune Mikey.
Am inceput sa-i intrebam pe toti vecini daca o vazusera pe Alecsa. Uni spuneau ca nu au vazut-o,altii nici nu ne raspundeau. Am mers acasa si in acel moment a venit si Luke cu Ash.
-A-ti gasit-o?ii intreb pe cei doi
-Nu,ne spun amandoi
-Nu pot sa cred ca a disparut si asta numai din vina mea. Daca nu ar fi fost paparazzi aia acum ar fi aici.spune Ash
sau mai bine zis plange. Doamne nu pot sa cred ca el chiar plange pentru ea asta da baiat. Se vede ca tine la ea si ca o iubeste. Am sa o bat pe Alecsa pentru chestia asta. Stateam pe canapea incercand sa il facem pe Ash sa nu mai planga cand dintr-o data se deschide usa pe ea intrand nimeni alta decat Alecsa.
Alecsa pov
Am intrat in casa urmata de Tori care a ramas in urma ca sa inchida usa. Toti erau pe canapea in jurul lui Ash.
-Hey ce se petrece?ii intreb eu pe ei
-Alecsa unde ai fost pana acum? Ne-am facut multe griji. Am intrebat vecinii,te-am cautat prin tot orasul,te-am si sunat dar nu ai raspuns,imi zice Sam.
-Am fost in oras cu o veche prietena,le explic eu. Si in plus v-am lasat un bilet pe frigider.spun si ma indrept spre frigider,dar biletul nu mai era lipit pe frigider ci era pe jos plin de faina. Poftiti biletul pe care scrie SUNT PLECATA IN ORAS CU O PRIETENA VECHE,NU VOI STA MULT. PUP ALECSA:* :*.
-Aaaaaaaaaa....spun toti la unison.
-Deci Vanessa ce vroiai sa ne spui?o intreaba Jessica pe Vanessa
-Luati loc si am sa va zic,ne spune Vanessa.
Ne-am asezat toti pe canapea asa cum ne-a zis Vanessa. Avea o expresie faciala care te punea pe ganduri. Oare ce vesti putea sa ne spuna? Vanessa s-a pus in fata noastra la fel facand si Luke.
-Avem sa va spunem ceva foarte important,ne spune Vanessa care incerca sa continue,dar nu mai putea sa mai articuleze niciun cuvant. Noi...adica eu si Luke...su-..suntem.......bucurosi sa va....anu-....anuntam....,se balbaia asta insemna ca era ceva foarte important.
-Poftim? Mai puteti repeta odata?ii intreaba Jessica care la fel ca noi era derutata.
-Vanessa vrea sa va spuna ca noi doi suntem un cuplu,ne zice Luke care la fel ca Vanessa era emotionat si astepta reactia noastra.
Fiecare s-a ridicat si a inceput sa-i felicite pe cei doi. Ma-m dus la Vanessa felicitand-o si luand-o in brate,apoi spunandu-i ca daca blondul o raneste o sa aiba de aface cu mine.
-Luati loc pentru ca este randul meu sa va zic ceva,spun si ii vad cum se aseaza jos pe canapea inafara de Tori pe care am rugat-o sa stea langa mine.Vi-o prezint pe amica mea Tori. Tori acestia sunt prieteni mei. Cei doi amorezi sunt Vanessa si Luke,cele doua nebune sunt Sam si Jess, cei doi copilasi sunt Calum si Mikey,iar....., incerc sa spun dar sunt intrerupta de Ash.
-Eu sunt Ash,spune si ii face cu ochiul.
-Buna Tori,spun toti la unison.
-Hey,ii saluta Tori.
-Deci hai sa facem o mica petrecere in cinstea celor doi amorezi,ne spune Mikey.
-Haideti sa facem Karaoke,ne spune Jess si toti aproba,
inafara de mine care eram sigura ca pe mine ma vor pune prima.
-Deci eu cu Calum pregatim gustarile, Ash si Alecsa se duc sa ia microfoanele de la subsol,iar restul aranjati.
Pe bune nu putea sa ma puna cu nimeni inafara de Ash. Imi dau ochi peste cap si ma indrept cu Ash spre subsol.
Eu fiind prima,iar el dupa mine.Dupa ce am luat microfoanele am trecut pe langa Ash.
-Alecsa stai,il tot auzeam pe Ash strigandu-ma si incerca incercam sa il ignor.Vazand ca-l ignor acesta ma prinde de mana si ma trage inapoi lipindu-ma de abdomenul lui bine lucrat privirile noastre intalnindu-se.Acum ii puteam simti respiratia calda pe buzele mele.
-Ash...n..noi nu ar treb....trebui sa facem asta,zic eu vrand sa intrerup contactul vizual cu el,dar nu am putut,fiinca si-a pus mainile lui mari inconjurand talia mea. Firar acum chiar nu mai am unde sa plec.Acesta apropiindu-si mai mult fata de a mea.
-Alecsa saruta-ma,imi sopteste Ash la ureche. Mi-am apropiat fata de a lui si cand sa ne lipim buzele eu ma retrag.
-Ash imi pare rau dar nu pot,spun dupa care il imping de pe mine,plecand.
Imi doresc sa il sarut dar nu pot .Inca nu sunt pregatita pentru a trece la acest pas. Am intrat in living urmata de Ash si acolo ne asteptau ceilalti.
-In sfarsit. Ce a durat atat de mult? Nu conteaza haide,ne spune Vanessa.
Am facut cum ne-a spus Vanessa.Ne-am pus pe canapea si tot ce trebuia sa facem era sa vedem cine o sa inceapa.
-Deci cine incepe?intreaba Sam
-Alecsa,spune Tori.
-Eu?ii intreb
-Da tu. Hai,o aud pe Tori din nou si simt un fior.
M-am ridicat de pe canapea si cu greu m-am indreptat spre microfoane.Aveam gura deschisa,dar nu puteam sa scot niciun cuvant.L-am vazut pe Ash cum se ridic ridica pe canapea si vine spre mine luand si el un microfon punandu-se langa mine.
-Ce vrei sa faci?il intreb pe Ash nestiind ce vrea sa faca.
-Uitate in ochi mei si canta,imi spune acesta.
-Dar...,
-Doar ai incredere.
Am facut asa cum mi-a zis si am inceput sa cant. Cantam aceeasi melodie pe care o cantasem cu o seara in urma. Nu ma uitam decat in ochi lui de un verde stralucitor. Dupa ce am terminat ceilalti au incepu sa aplaude. L-am luat pe Ash in brate si i-a soptit un ,,multumesc",primind inapoi un ,,cu placere" urmat de un zambet. Ne-am asezat pe canapea si am continuat. Era ora 4 p.m. si tocmai ce terminasem de cantat. Ia stai.Noi de vom canta la emisiune?
-Fetelor noi ce vom canta la emisiune?le intreb pe fete.
-Nu stiu,o aud pe Jessica.
-Ce ne facem nu avem timp intr-o ora sa compunem o melodie,se vaita Samantha.
-Il sun pe Jason si ii spun ca nu putem merge la emisiune, zice Vanessa luand telefonul in mana.Atunci mi-am adus aminte de partiturile care i-au picat lui Christan la cafenea.
-Stai,ii spun Vanessei si incep sa caut in geanta dupa carnetul meu de cantece. Gata l-am gasit,spun si scot din el cateva foi.
-Ce sunt cu foile astea Alecsa?intreaba Jessica
-Cititile,spun spun si le vad cum citesc.
-Wow,Alecsa e o piesa foarte fumoasa. Ne-ai salvat pielea,spune Sam si incepem sa radem.
-Deci eu ma duc sa ma pregatesc,spun si ma indrept spre camera.
Intru in camera si ma du direct in baie. Imi dau hainele jos si intru in cabina de dus. Las apa sa imi incalzeasca corpul. Dupa ce ma dau cu gelul meu de dus preferat si imi clatesc spuma,ies din baie infasurata de un porosop. Ma indrept spre dulap pentru a cauta niste haine mai decente. Cand se aude o voce.
-Hey,spune persoana si cand ma intorc o vad pe nimeni alta decat Vanessa.
-Vanessa era sa imi sara inima din piept. Ce faci aici?o intreb eu pe blondina.
-Am venit sa te ajut cu garderoba,spune si se da intr-o parte.
-Ok,hai sa ne uitam in dulap,spun.
-Le-am ales deja. In aceste haine te vei imbraca,spune si imi arata hainele de pat.
Ea alesese o bluza cu dungi albe si negre, cu un sacou negru pe deasupra,o pereche de skinny jeansi si sandale cu tot negre. In timp ce Vanessa ma aranja am observat amandoua bratara de la Ash.
-Hey,esti bine?ma intreaba Vanessa.
-Da...ii spun incet lasand-mi privirea in jos.
-Serios,Alecsa? Nu esti o actrita buna,sa stii!
O priveam simtind cand lacrimile imi invadeaza ochii. Nu ma mai puteam abtine. Era prea mult si trebuia sa ma descarc cumva!
-Il iubesc Vanessa! De ce imi face asta?o intreb pufnind in plans,aceasta luandu-ma in brate.
-E un idiot daca iti face asta,Alecsa!
Dupa cateva momente in care am inceput sa plang in hohote,m-am oprit tragandu-ma din bratele Vanessei.
-E bine,mereu o sa fie bine! Mereu va fi!unstergandu-mi lacrimile.
-Asta e Alecsa pe care o vreau!imi zice Vanessa zambind.
Dupa ce am terminat,am urcat cu Vanessa in masina lui Luke care venea cu noi la emisiune. In masina eram eu, Luke,Vanessa si Ash. Samantha si Jessica au zis ca vor merge cu Cal si Mike.Ash ma privi tot drumul,eu evitandu-l de fiecare data.
-Hey unde este Tori?ii intreb pe cei doi.
-Tori este cu Sam,Jess,Cal si Mike,imi spune Luke.
-Merci Robert,zic si atunci Vanessa scoate un mic chicot.
-Cu placere,care o fi al doilea prenume al tau,spune si toti incepem sa radem.
-Catherine,spun si ma intorc privirea spre fereastra, lasandu-se o liniste incontrolabila.
In cele din urma am ajuns la emisiune unde gazda a fost chiar Ellen. In cateva minute am intrat in direct,
imbratisand-o pe Tori si dupa pe baieti,acestia zicand ca ne vor tine pumni.. Aveam mari emotii,am mai stat putin pana cand un barbat ne-a facut semn sa intram.
-Uratile bun venit noi formati de fete FOUR ANGELES! Va rog apkaudatii-le pe Vanessa,Jessica,Samantha si Alecsa!
ne spune Ellen si ne face semn sa ne asezam.
Toata lumea aplauda. Din culise,baietii si Tori ne priveau si zambeau. Neam asezat pe scaunele care aflau langa Ellen.
CITEȘTI
Love and mistrust
ФанфікиEste vorba de 4 fete care formeaza o trupa si se muta in Australia cu producatorul. Acolo ele trebuie sa participe la un concurs. Cand se intalnesc cu trupa adversa ele incep sa aiba sentimente pentru cealalta trupa. Dar pana la urma fiecare din fet...