Neden bu kadar kırılmıştı kalbim?
Neden terkedilmiş gibi hissediyorum?
Neden bu kalbimdeki acı?
Can'ın sevgilisi olmasına neden bu kadar üzüldüm?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Durun bi saniye hatlar karıştı. Şuan ne hissetmem gerek bilmiyorum. Bu kadar üzülmemeliydim. Tam aksine mutlu olmalıyım. Onu seven,onu mutlu edebilen birisi var bu hayatta. Bu çok güzel birşey. Ama olamıyorum mutlu. Neden bilmiyorum. Ben ona karşı ne hissediyorum, bilmiyorum.
O kız geldikten sonra odadan çıkmış ve başka bir hastanın yanına gelmiştim. Can'ın aksine beni çok sevecen bir şekilde karşılamıştı.Mert geçen hafta trafik kazası geçirmiş. 2 gün komada kalmış. Biraz sohbet ettik Mert ile, kendinden bahsetti oysa Can bana hiç kendinden bahsetmedi. Kaç kardeşler, nelerden hoşlanır,ne zamandır sevgilisi var...
"Mert sana birşey sorabilir miyim?"Başkasının fikrini almak iyi gelir belki.
" Tabiki, merak ettim şimdi sor hadi"
"Diyelim ki bir kız ile tanışıyorsun, tanışalı iki gün olmuş ve sen onun sevgilisi olduğunu öğreniyorsun, canın acıyor, kalbin kırılmış, delicesine haykırmak istiyorsun,neden sence?" kendime bile söyleyemediklerimi Mert'e söylemiştim.
"Bide soruyor musun?" gülerek söylemişti.Anlamaz gözlerle Mert'e baktım.
"Sormaya gerek mi var kızım sen birine abayı fena halde yakmışsın." Ne saçmalıyordu bu çocuk.
"Saçmalma ,yok öyle birşey." sinirlenmiştim, çünkü gerçekten saçmalıyordu.
"Saçmalamıyorum eğer gerçekten öyle hissediyorsan aşık olmuşsun."Aşk mı?hayır hayır öyle birşey yok eminim.
" Aşık olsam anlarım,hem daha iki gün oldu "
"Ha iki gün ha iki ay ne farkeder? Aşk zaman dinlemez"
"Mert cidden saçmalamaya başlıyorsun ben gidiyorum."
Aslında Can'a yarım saat demiştim ama sevgilisi yanındayken gitmek istemiyorum. En iyisi biraz daha beklemek.
...
Aradan bir saat geçti ve ben yeni Can'ın odasına doğru ilerliyorum. Odaya girmemle Can'ın bana çemkirmesi bir oldu.
"Nerde kaldın, hani yarım saate gelecektin?"Al işte ne diyeceğim ben şimdi.
"Şey işlerim vardı."
"Benimle ilgilenmekte işinin bir parçası olduğunu sanıyordum. Bir saat önce benim serumum bitti ve sen ortalıkta yoksun Allah'tan stajer bir kız sana bakmaya geldi de gelmişken serumumu da çıkarttı."
"Bağırma bana sevgilinle seni yanlız bırakmak için gelmedim keyfimden değil herhalde."
"Ahahaha cidden bunun için mi gelmedin?" Bir yandan kahkaha atıyordu ne varki bunda gülünecek?
"Hey çok mu komik?"Bak ya halen gülüyor, ama o böyle gülmeye devam ederse ben erir biterim.
" İris"Ay ilk defa ismimle seslendi.
"Efendim" çok şükür kekelemedim,genellikle kitaplarda böyle sahnelerde kız kekeler.
"Ihm şey,o kız şey değildi"
"Ne değildi?"
"O kız sevgilim değildi."Ne,oha, inanmıyorum, ya rezil oldum,of ya
" Kimdi peki,şey yani yanlış anlama hesap sormuyorum sadece merak"
"Karım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stajer Kız
Teen FictionHastasına aşık bir stajer kız... Kan kanseri olan,hayattan ümidini kesmiş hasta bir oğlan...