22

2K 116 0
                                    

Sorry že ta čast je az teras ale nechcelo sa mi pisat. Pekne čitanie. Sorry za nadovky a tak.

Vošla som dnu a zacala sa pripravovat na zajtra. Šaty celenku do vlasou. Topanky. A vsetko mozne co na prvy den do skoly treba . Duke sa mi strasne smial.
,,co je?" spytala som sa ho a. prekrizila som si ruky na prsiach.
,,co sa taj stresujes"
,,boze, ja som ze mam na sebe nieco smiešne"
,,no pod sem" povedal stiahol si ma na kolena a začal ma šteklit. Skoro som sa pocikala.
,,dost, Dike" hovorila som a snazila som sa mu dostaylt spod ruk aby ma uz nesteklil. Bohuzil ma zacal este viac steklit. Konecne prestal. Dychala som ako zbesila. Nevladala som. Oprela som sa o nho a oddychovala som. Pomaly som zaspala. Ked som sa zobudila tak som ležala v posteli a vedla mna lezal Duke. Boli dve hodiny rano. Tak som si naspet lahla a spala dalej.

Rano som sa zobudila na zvonenie budika.
,,do skoly" povddala som a napravila som si vlasy rukami. Postavila som sa a šla pripravit. Šla som do kupelne aby som si dala cocky.

Pohlad Duka

Vecer som Zoe odlezil do izby a ja som si lahol vedla nej.
,,aaa" prebral som sa na zjacanie. Zlakol som sa ze sa Zoe nieco stalo. Vyskocil som z postele.
,,co je Zoe" vletel som do kupelne z strachom.
,,dosli mi cocky"
,,ako to.myslis"
,,to co sa dava na oci aby si videl a nemusel si mat okuliare"
,,aha"
,,tak pojdem do skoly v okuliaroch"
,,vsak aj tak si v nich krajsia" povedal som a prišiel ku nej. On sa dala na špički. Ja som si ju pritahol. Bolo medzi nami cemtimeter. Ten som zaplnil. Zacali sme sa bozkavat.

Takže dalšia čast. Diki za čitanie. A sorry za chyby.

Ps: tako kniha ma uz 544 videni a 107 vote. Ste uzastny

School girl | SKWhere stories live. Discover now