Ešte na začiatok Vám chcem povedať, že Vám veľmi pekne ďakujem. Bez Vás
by som sa nikdy nedostala k takémuto číslu. Ak počítam aj dakovacie kapitoly, tak ich je dohromady 48. Je to úžasné a bez Vás by toto nikdy nebolo.Zobudila som sa hneď mi pípol mobil. Hádajte, čo to bolo. BUDÍÍÍÍK. Prečo musíme chodiť do školy?! Je to nuda. No čo narobím... Postavila som sa a začala sa obliekať. Dala som si čierne dlhé nohavice a šedú košeľu, ktorá má dlhý rukáv. Ten som si vyhrnula. Nalíčila som sa. Vlasy som si vyčesala do drdolu. So sebou som si zobrala malú tašku, pretože sa dneska neučí. Píše sa monitor. Dala som si dnu vreckovky, mobil, kľúče a pero. Keď som šla, ešte som si dala na krk šál. Prišla som do triedy. Všetci už sedeli na miestach, a učili sa. Ja som sa učila doma. V tom som cítila nejaký dych na chrbte. V tom mi niekto začal obmotávať pásku okolo hlavy. Nebola to tá veľká a hrubá, ale mala a tenká. A celá trieda spustila veľký smiech. Pomaly som si začala dávať pásku dole. Keď už som ju mala dole tak som sa pozrela kto mi ju obmotal okolo hlavy. Bol to Mike. Ja som sa z toho tiež zasmiala. ( ľudia a teraz čo napíšem je pravda. To sa naozaj stalo v triede) Spravila som si z tej lepiacej pásky náhrdelník. Mike prišiel ku mne a smial sa.
,,Mike to je nový náhrdelník od Gucci. Chápeš.. To sa teraz nosí."
,,S tým sa tak dá niekoho zadusiť." povedal, chytil pásku a začal ju ťahať. Ja som sedela na lavici celá som si ľahla a bránila sa. Potom s tým prestal. ( tak, a teraz to vymyslené) Ja som tu lepiacu pásku zobrala, dala mu ju do kapucne a dala mu ju na hlavu.
,,Zoe!" povedal nahnevane a začal ma štekliť.
,, Nie Mike! Dosť, prosííím! " kričala som tam. V tom do triedy vošla učka. Mike odišiel, učka nám rozdala papiere A začali sme písať.Tak to je koniec tejto časti. Je po strašne dlhej dobe. Ale tak viete chcela som si oddýchnuť a venovať sa škole lebo vám poviem. Vychádza mi 4 na polroku z dejepisu. Tak ja sa idem učiť A dúfam, že sa vám časť páčila.
YOU ARE READING
School girl | SK
Romance‼️oznamujem že v príbehu sa nachádza veľa gramatických chýb a preklepov slov/ opravených mobilom. Písané to bolo keď moja gramatika nepatrila medzi najlepsiu. Ak sa nepáči, tak nečítať. Zbytočne negatívne komentáre nepotrebujem‼️ Obyčajné dievča, kt...