15

2.7K 135 10
                                    

Pohlad Zoe
Videla som čierno. Mala som pocit že som mrtva. Ale nie. Citila som ako ma niekto drži za ruku. Pomaly som s nou pohla. Dalo sa to. Tak som začala ostavat oči. Ked dom ich otvorila tak som tam videla sediet postavu. Nevedela som kto to bol. Bol to bud Duke, Petr alebo Harry. Bolo to tažke zpoznat kedže som videla rozmazane. Prišiel ku mne doktor ktory sa ma pytal všeličo možne. Pomom mi iba povedal že možem ist domou a ak ma to bude boliet mam prist. Sestrička mi dala dole obvez a šla mi dat druhy. Mala som 6 stehou. Bolo to nechutne. Sestrička mi dala druhy obvez a už som len čakala kym si donesie oblečenie tem čo tu so mnou bol. Sedela som tam a rozmyšlala čo by sa stalo kebyže to neprežijem. Potom do izby vošiel Duke s obliečenim. Sadla som si a on sa mi pozrel na brucho. Prišiel ku mne a objal ma.
,,si ti normalna. Co kebyže to neprežiješ!"
,,davala by som na teba pozer" povedala som a dala mu ruku na lice. On si jeho ruku položil na tu moju. Začali sme sa tam bozkavat. Potom som sa chcela obliect. Duke sa postavil a pomohol mi. Podprsenku som si dala sama on mi ju len zapol. Tirčko mi pomohol dat. Je taky zlaty. Nohavice mi tiez pomohol natiahnut. Milujem ho. Je uzasni. Sli sme domou autobusom. Ked som vystupila z autobusu tak som si to zamierila rovno domou. Vošla som dnu. Na stole bol papierik.
Ahoj zlatko.
Letela som s Harrym na jeho koncert a zdrzime sa tam trochu dlkšie. Budeme u teti Jenifer. Ked pristaneme zavolam ti alebo len napisem.
Mama a Harry
Takže s na tyzden volna. Povedala som si v duchu. Asi budem s Dukom. Kedže je volno. Šla som k nemu. Pozerali sme telku. V tom šla uputavka na televizne noviny.
Mlady 14 ročni chlapech menom Petr Mor je nezvestni. Stratil sa dnes rano. Nikto z jeho pribuznich ho nevidel. Rodičia chlapca prosia že kto kolvek ho videl aby sa ozvali sa polici. Opis chalana. Je vysoky asi 170. Ma kratke hnede vlasy. Ma ich namalovane. Predtim ich mal blond. Ma zelene oči. Naposledi mal oblecene modru košelu a hnede kratke nohavice.
,,o moj boze. Petr je nezvestni"
,,ja viem kde je"
,,kde"
,,mysli si že si mrtva a tak sa odstahoval do Parisa za svojou tetou"
,,ani sa neprišiel rozlučit" začala som plakat. Duke ma objal a držal. Musim ist za Ally. Obliekla som sa a šla za nou. Porozpravala som jej všetko čo sa mi chcela. Rozplakala som sa pri tom. Ona ma objala a utešovala ma. Ostala som u nej spat. Napisala som Dukovy aby sa o mna nebal že budem spat u Ally. Požicala mi pyzamo. Rozpravali sme sa az do 2 hodin rano. Bolo super.

Takže dalšia čast. Dnes možno napišem ešte jednu čast. Ak sa mi bude chciet. Ale povhibujem. A inak časti budem vidavat stredu a sebotu nedelu. V tedi mam čas. Diki za čitanie. Vote a mili koment poteši.

Ps: 550+ slov

Šibnutapisatelka

School girl | SKOù les histoires vivent. Découvrez maintenant