37

2K 107 8
                                    

Zobudila som sa na strašnú bolesť hlavy.
,,au, prečo má tak boli hlava"
,,moja mama si myslela že nám kradne deti"
,,aha. A môžem ešte jednu otázku?"
,,no jasne"
,,kto si?"
,,no Mike"
,,nič mi to nehovorí"
,,no do riti"
,,čo deje sa niečo"
,,ty máš otraz mozgu"
,,A to je čo"
,,kurva. Mňa tvoja mama zajebe do priekopy" ( však Paulinka )
,,ja tomu nechápem"
,,Pod zavedie ťa domov"
,,dobre" postavila som sa a šla za ním. Nič neviem A nič nepoznám. Cítim sa ako keby som niečo poznala ale neviem od kial. Po ceste domov na mna zakričal nejakí chalan. Bol strašne pekný.
,,ahoj láska" pribehol ku mne A dal mi pusu na líce.
,,mi sa poznáme?"
,,ja som tvoj priateľ. Chodíme spolu" povedal A ja som sa pozrela na Mike či jak sa volá. Vypadal ako by mu V tú chvíľu prišlo smutno. Ale neak som to neriešila.
,,čo to máš tu, zlatko" spýtala som sa Petra A to ma na ramene A ukázala tam prstom.
,,Poslal som ti fotku na fb
tak si to potom pozri"
,,dobre mi už pôjdeme" povedal Mike A potiahol má za ruku.
,,hej,hej. Prečo ju držíš za ruku? Aby sa tu nič medzi vami nestalo pôjdem S vami" povedal Petr A natiahol svoje tričko na mňa. Začala som sa smiať.
Šli sme pomaly ale iste domov. Keď som prišla, tak som šla do izby A šiel so mnou Petr A Mike vysvetľoval máme čo sa mi stalo. V tom mi dal Petr pusu. A spomenula som si. Bol to Mike kto mi dal pusu. A pripomenulo mi to pusu od Duka. Pripomenulo mi to moje všetky vzťahy. Dotiahla som sa od Petr. Dala som mu pusu A rozbehla som sa dole. Dala som pusu máme Harrymu aj Mikeovy A ešte som Zakričala,, Ľúbim vás". Rýchlo som bežala. Prebehla som K Dukovy. Zaklopala som A otvoril mi iba V slipov. Keď som sa pozrela za neho stala tam Alex.
,,prečo keď ja ťa milujem A chcem ti to prísť povedať tak ti si to tu akurát rozdávas S Alex"
,,tak pod K nám. Dáme 3"
,,ty uchyl" povedala som A rozbehla sa preč. Vybehla som na najvyšší kopec čo ma napadol.
,,Anjeli vedia lietať" Zakričala som najviac ako sa dalo. A skočila...

Ďalšia časť 10 vote A 5 komentov

School girl | SKWhere stories live. Discover now