19

2.6K 121 0
                                    

,,tak to teda hej. A ja už pojdem domou" pomaly sa postavil a šiel sa obut.
,,prečo, prespiš u mna"
,,nie udem domou"
,,ale notak" prišla som k nemu a chitila sa ho bokou. On ni tiež položil ruky na boki. Začali sme sa bozkavat. Potom ma hodil na kreslo a bozkavali sme sa. Bolo to užasne. Zachvilu pride domou mama a Harry tak si preba ešte užit. A potom sa ide do skoly takže. Takže tak. Nebudeme mat na seba tolko času. S Dukom sme prišli do mojej izby. Lržali sme na posteli oprati seba a pozerali sme si navzajom do oči. Je to take krasne byt s niekim koho milujem a nie s niekim koho si iba myslim že ma miluje. Petr je minulost a Duke buducnost. A ako mi povedala mama ži v budecnosti a kašli na minulost. Rozplakala som sa.
,,co je zlatko?" spytal sa ma a položil mi ruku na lice.
,,ja ta tak milujem" povedala som a dala som sa blisie k nemu. Otočila som sa ku nemu chrptom a zobrala jeho ruku a dala si ju cez boky.
,,dobru noc laska"
,,aj tebe" povedala som zakrila nas a zavrela oči.

,,Zoe! To prečo spiš v jednej posteli s chalanom?" jačala na mna mama. Ja som sa hned prebrala a postavila som sa vedla Duka ktory sedel na kraji posteli. Chitil ma za ruku a postavil sa.
,,pani, ja a las, vaša dcera spolu chodime" povedal a ruku mi dal okolo pasu.
,,Zie to ti vyhradne zakazujem" mas 14. S nikim nebudes chodit. Takže ti vypadni" povedala mama a ukazala na dvere.
,,ja idem s nim"
,,nie ty ostanes tu pekne krasne"
,,nie ja ho milujem ak odide tak odide aj polka mna"
,,ale polka ostane" povedala chitila Duka za ruka a vyhodila ho z domu. Ešte mi zakival z okna.
,,mama ja ta neznašam. Idem za nim"
,,nie nikam nejdeš, ostaneš tu a maš domace vezenie!"
,,si hrozna" rozplakala som sa mamu vyhodila z izby buchla dverami a zamkla sa. Spustil sa moj histericky plač. Pozerala som sa von oknom a začalo pršat. V tom som pocula niekoho klopat.
,,mama vypadni!"
,,ja niesom tvoja mama" povedal Harry.
,,idem" otvorila som mu a on vošiel. Ja dom dvere zase zamkla a zvalila sa na postel.
,,niesi jedina ktorej mama vyhodila priatela. Mne tiez mama vyhodila priatelku" povedal a sadol si vedla mna.
,,Duke mi chyba"
,,a mne Ria"
,ak sa možem spytat, Ria je tvoja frajerka?"
,,ano, a tvoj prijatel je Duke"
,,yes" povedala som a pomaly mi stielka jedna slza po tvary. A je to tu. Začala som plakat. Hlavu som si položila na Harryho plece. On si ju jedne oprel o mna a tak som aj zaspala. Zobudila som sa zakrita na posteli. Vonku ešte stale pršalo. Bolo iba 16:47. Sadla som si na parapetu a pozerala sa na ulicu kde pršalo. Rozmyšlala som nad tym čo by sa stalo kebyže ho pustim domou. Mama by sa to vobec nedozvedela. A ja by som ešte bola s Dukom. Ale aj tak by raz na to prišla. Takže cim skor tym lepšie. Šla som si spravit jest pretože som velmi hladna. Velmi. Višla som z izby a moja mama sedela na kresle a pozerala neaki serial čo prave davali.
,,Zoe prepač za to čo som urobila. Ja viem nemala som to ale. No tak vieš. Neudržala som sa"
,,na to si mala mysliet skor"
,,ale ma pre teba prekvapenie. Pozry sa pred dvere"
,,no ok" povedala som znechutene a šla otvorit dvere. Hned oproti dvery stal Duke. Rozbehla som sa k nemu a začala som ho bozkavat. Ruky som mu dala na tvar a on mi ich dal na boky. Bozkavali sme sa tam. Asi takych 10 minut. Ked sme prestali tak sme sa na seba pozerali. Boli sme cely mokry. Vonku plši. Ale v tu chvilu nam to bolo uplne jedno. Citili sme že nas niečo spojuje. A to je laska k sebe. Vošly sme ku mne. Šla som sa prezliect. Duke sa vymkol lebo jeho mama šla do nočnej a surodenca nema. A on mudručky si nezobral kluče. Ale o to lepšie. Bude spat u mna. Som s toho happy. Harry mu požičal neake to oblečenie. Ja ked som sa prezliekala tak do izby vošiel Duke. Vydel ma iba v podprsenke a nohavičkach.
,,ty si ale krasna" povedal a prišiel ku mne a chitil ma za boky.
,,dakujem" povedala som a dalej som pokračovala v obliekani sa. O dva dni škola. Uplne sa tešim. ( ak ste to nepochopili tak to je ironia). Pozerali sme si s Dukom navzajom do oči. A v tom mi zakručalo v bruchu. Ja som cely den nejedla.
,,niekto je hladny" povedal Duke a chitil mi brucho.
,,ano" usmiala som sa. Šla som ai naložil jest. Ked som dojedla šla som k Dukovy do izby. Pozerali sme telku a potom ked boli asi 2 hodiny rano tak sme si šli lahnut a spat.

Rano som sa zobudila a Duke ešte spal. Dala som si opatrne ruke z mojho boku tak aby som ho nezobudila. Višla som pomaly z izby. Zavrela za sebou dvere a otočila dvere. ,,ježiši kriste" zjačala som ked moj pohlad padol na Harryho v maske. Boha som sa ale zlakla. Skoro so dostala infarkt. Dobre že som sa zobudila a šla von s izby. Kebyže ma takto zobudi tak ho zadusim.

Ked som sa naranajkovala tak som si potichu pustila telku. Davali Tom and Jerry. To si pozrem. Je to dobra rozpravka. Da sa pozret. Len tak som tam sedela a pozerala telku. V tom so počula otvorat klučku.
,,dobre rano laska" prišiel ku mne Duke a dal mi pusu na vlasy. ,,dobre, ranajky mas na stole" ukazala som na stol v kuchyni.
,,diki, a inak ja tu ešte chvilu ostanem mama pride až poobede"
,,jasne pohoda" ked sa Duke naranajkoval tak sadol ku mne a pozerali sme telku.
,,zajtra je skola" povedala som a oprela sa o Duka.

Takže tu je ten špecial. Ma 1000+ slov. Boze minula sa mi pri tom skoro cela baterka. To by som sa asi zabila. Teras dlkšie nebudu vychadzat časti. Je skola a viete. Je to tažke pisat ked sa učis do školy. Budu vychadzat dva krat do tyzdna mozno menej.
Šibnutapisatelka

School girl | SKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن