5 = Yalnızlık Hikayesi

81 4 2
                                    

Artık bu işe kardeşimle ben halletmek zorundaydık bu durumdan kutuluş yoktu. Bir şekilde çözmemiz gereken bir olay vardı eğer ben bunu bulmazsam ilerde belki başka bir olay çıkabilir ya da ailem hepsi birden ölebilir. Bunun olmasını hiç istemem hiç kimse istemez.

Neyse hayal kurmanın böyle yorucu olduğunu bilmiyordum :) artık güzel şeyler düşünmenin vakti gelmişti ama bunun da gerçek olması şaşırtıcı olurdu. Belki de bu hayalim gerçek olmaz sadece bir kereliğine yaşanmış bir olay olarak kalabilir değil mi ? ama ben herkesden farklıyım.

Sonunda yeni bir güne daha başladım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Annem hala bu olayı pek fazla unutmuş değil ama bize karışmıyor bu daha iyi bence babam da kendi halinde işi gücüyle meşgul biri.

Her sabah annem bizlere kahvaltı hazırlar bizde yemeğimizi bitirdiğimizde annemize yardım ederiz.

Annem ve babamı çok seviyoruz onların kılına bile zarar gelmesini istemeyiz.

Artık bu hayatta yaşama sebebimiz vardı kardeşimle benim birlikte herşeyi yapmaya hazırdık.

Benim okul durumuma gelirsek hala tatil olduğu için biraz da olsa özlemiştim ne de olsa lise son öğrencisiydim artık bu beni bir bakımdan sevindiriyor bir bakımdan da üzüyordu çünkü üniversiteye geçmeme hemen hemen 1 sene kalmıştı.

Arkadaşlarımdan uzak kalmak beni biraz da olsa üzüyordu, ne de olsa 1 sene vardı bunun olması demek hala o okuldan ayrılmıyorum demekti hayatıma kaldığım yerden devam edecektim.

Neyse artık olan olmuştu. Herkes gibi bir normal insan sayılmazdım, kendi açımdan böyle düşünüyordum.

Her hayal ettiğim zaman aileme zarar gelebileceği korkusuyla yeni bir güne başlıyordum. Böylesine kötü sonuçla karşı karşıya kalmam beni oldukça sinirlendiriyor ve içten içe hayale kapılmış olarak kalıyordum. Bazen hiç hayal kurmak istemesemde nedense kendiliğinden oluyordu belki de bu bir tür alışkanlık olmuş olabilirdi.

Bu düşüncenin ardından evden çıkma hissi gerektiriyordu bunun için kardeşimle birlikte biraz dışarıya çıkmak bana iyi gelecekti.

Kardeşimin yanına gittim ve şöyle dedim.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Kardeşim beraber dışarda dolaşalım mı ? evde otur otur canım sıkıldı ne dersin olur mu ?

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Tamam olur bende zaten sıkıntıdan televizyon izliyordum belki vakit geçer diye. ;)

Ben ( Açelya Göçmen ) = İyi o zaman ama önce annemize çıktığımızı haber verelim.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Tabiki de olur yoksa merak eder bizi. :)

Ben ( Açelya Göçmen ) = Neyse kardeşim :) annemiz mutfaktadır gidip haber verelim.

Kardeşim ve ben annemizden izin almak için daha doğrusu dışarıya çıktığımızdan haberi olsun diye mutfağa doğru gideriz.

Kardeşim le beraber mutfağa geldiğimizde annemizin orda olduğunu görürüz, kardeşim ve ben annemize aynı anda şunu deriz.

Ben & Kardeşim ( A.G ) = Biz dışarıya çıkıyoruz anneciğim :D

Annem ( Hafize Göçmen ) = İlahi çocuklar korkuttunuz beni böyle pat diye söylenir mi ? :0

Ben ( Açelya Göçmen ) = :) Özür dileriz benim tatlı annem böyle korkacağını bilemedik. :)

Kardeşim ve ben annemin yanaklarından öperiz.

Annem ( Hafize Göçmen ) = Tamam tamam çocuklar hadi siz çıkın dışarıya benim zaten işlerim var dolaşmayın ayağımın altında. :)

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Tamam anneciğim zaten akşam olmadan evde oluruz sen merak etme bizi olur mu ?

Annem ( Hafize Göçmen ) = :)

Kardeşimle beraber ayakkabılarımızı raftan aldıktan sonra kapının önüne koyup giyiniriz. Artık yürümeye başlamıştır bile.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Hayırdır abla hiç bu kadar birlikte dışarda vakit geçirmezdik aaa... Dur dur abla :0 yoksa o kitap hakkında birşeyler buldun da....

Kardeşimin o konu hakkında konuştuğu için elimi ağzına doğru dayadım. Kafamın kardeşime doğru çevirdim ve ona şöyle dedim.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Şiişştttt... Kardeşim bu kitap hakkında dışarda tek bir kelime bile konuşmanı istemiyorum tamam mı ? yoksa bu olayı duyabilirler belki de bizi şu an dan itibaren takip ediliyor da olabilir o yüzden kardeşim ağzını sıkı tut ortamdan emin olmadığın sürece bu konuyu konuşma şimdi anladın mı ? beni.

Kardeşim bu söylediklerimin karşılığında sadece kafa sallamakla yetinmişti, tabiki de onu incitmek istemem ne de olsa benim biricik kardeşimdi ona kıyamazdım. Bu söylediklerimi dedikten sonra elimi kardeşimin ağzından çektim ve yolumuza devam etmiştik.

Ve bölüm sonu...

Yalnızlık HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin