6 = Yalnızlık Hikayesi

66 3 2
                                    

Ben kardeşimle birlikte gezmeyi çok seven bir insandım. Kardeşime dediklerimi kimsenin duymaması gereken şeylerdi, kardeşimden başka hiç kimseye güvenemezdim ben tabi annem ve babam hariç. :)

Ben kardeşimle bu sözleri derken arkadan bir karartı gördüm ama fazla önemsemeyip oradan hemen ayrıldık ve yolumuza devam ettik. Bir iki maaza gezdikten sonra vaktin çabucak geçtiğini saatime bakınca anlamıştım. Kardeşimle dışarıda gezmek beni çok sevindiriyordu.

Derken telefonum çalmıştı ama numarayı tanımıyordum. Bilmediğim numaraya hiç bakmadığımdan dolayı pek fazla ilgilenmeden cebime koyu vermiştim.

Cebime telefonumu koyduğum anda yine çalmıştı aynı numara idi. Ama ben yinede telefonumu açmamakla yetinmiştim. Telefonumu arayan kişinin yüzüne kapattığıma kızmış olmalı ki hemen bir de mesaj atmıştı. Mesajda şöyle yazmaktaydı.

Mesajdaki kişi = Artık bizden kork ! :) Sevdiklerinin kılına bile zarar gelmesini istemiyorsan bizim dediklerimizi yapmak zorundasın anladın mı ? :)

Ben ( Açelya Göçmen ) = Neeee... Ne diyorsunuz ? siz be siz kiminle uğraştığını zın farkında mısınız ? :0

Telefondaki kişi = Hııh Açelya hanım siz beni bu laflarla korkutacağınızı mı ? sanıyorsunuz ben istersem şimdi tam şuracıkta yanındaki kardeşini öldürebilirim , ailenin hepsini annen ve babanın bile ve sen onlar yanı ailen öldükten sonra yapayalnız kalabilirsin. Bu yüzden sözlerine dikkat et :)

Ben ( Açelya Göçmen ) = Kimseden korkum yok tamam mı ? O senin yapacağın işi berbat edeceğim :) senin gibilerle uğraşmak benim için bir çocuk oyuncağı olacak ve sende bu yapacağım oyunu bozamıyacaksın şimdiden tedbirini almaya başla en sonunda yapacağın işte senin için kötü sonuç getireceğinden emin ol ve sen benden korkacak hale geleceksin anladım mı ? beni. :)

Telefondaki kişi = Sen bana ne yapabilirsin ki...

Sözünü bitiremeden telefonu yüzüne kapattım ve şöyle dedim.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Bekle ve gör aklımda senin için kurduğum pilanım var elbet. Bu oyunun sonunda iyiler kazanak, kötüler ise kaybedecek. :)

Kardeşim kötü adamla konuştuğumu anlamıştır bende elimdeki telefonumu cebime koydum o sırada telefondaki kişiye çok güzel bir pilan yapmak için düşünürken kardeşim bana seslendi.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Abla ablaaa abblaa

Ben ( Açelya Göçmen ) = Efendim ablası :)

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Kimdi o konuştuğun kişi.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Hiç evet evet hiç kimseydi kardeşim. :)

Kardeşim ( Güleseray Göçmen ) = Hıh hadi abla kandırmaya çalışma lütfen duydum adamla ne konuştuğunu az çok tahmin edebiliyorum abla söyle hadi pilanın ne o pislik herif için düşündüğün bir pilanı şöyle.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Tamam anlatırım ama burası olmaz güvenli değil birşey diyecem ama korkmıyacaksın korksan bile belli etmeyeceksin anladım mı ?

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Evet anladım neymiş diyeceğin meraklandırma beni abla söyle hadi.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Tamam söylüyorum telefonla konuştuğum kötü adam varya.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Taksit Taksit söylemeyi bırak abla yoksa daha da çok merakladırıyorsun hadi şöyle artık.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Kardeşim sende lafımı kesme. Neyse şimdi kavga etmenin sırası değil.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Tamam abla hadi sende şöyle artık.

Ben ( Açelya Göçmen ) = Tamam söylüyorum telefonda konuştuğum kişi varya hani işte o burda.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Neee...

Ben ( Açelya Göçmen ) = Az sessiz olsan kardeşim şüpheli duruma düşmeyelim olur mu ? Evet doğru duydum ama şimdi burda pilanı anlatamam bizim eve gitmeliyiz tamam mı ? Kardeşim.

Kardeşim ( Gülseray Göçmen ) = Tamam olur abla hadi bian evvel gidelim buradan.

Yolda giderken sonunda eve varmışlardır biraz dinlendikten sonra Açelya kardeşine pilanı anlatmaya başlar.

Ve bölüm sonu...

Yalnızlık HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin