Firdaus -mungkin juga kita akan tunggu 2atau 3 hari baru buat tindakan ~
Sufian - kau nak tunggu bini aq mati ke ha !!!baru kau nak amik tindakan !!! Dah lah biar aq je yg cari dia ~
Kata sufian dengan tegas lalu memeluk tubuh
Syakina- abang jangan buat keja gila ~ nanti siapa yg susah ~ abang x kesian ke kat akk syada kalau ada apa²terjadi kat abang ~
Bebel syakina manakala yg lain hanya senyap ...
Sufin- oky aq tunggu tapi kalau jadi apa² kat bini dan anak aq kau siap !
Kata sufian lalu bangun dan masuk ke dalam bilik dia
Sufian -// abang akan cuba selamat kan syuhada secepat mungkin ~ tunggu abang datang ~//
Lalu sufian masuk ke dalam bilik ...Disituasi syuhada
Masa syuhada sedang menangis di birai katil tiba² amir masuk ke dalam bilik itu sambil membawa paperback Di tangan nya ...
Amir- syada dah lah menangis tu ~ nak
bagi paperback Kat syuhada
Syahada -apa benda tu ??
Tanya syuhada yg heran
Amir- amik baju ni gi tukar ~ x kan lah u nak pakai baju yg sama je ~
Balas amir lalu menghulur kan
Paperback itu ....Syuhada- baik awak lepas kan je saya ~ saya dah x larat nak duduk kat sini ~ lepas kan saya amir ~
Pinta syuhada lalu menangis .
Amir- i x kan lepas kan syada sbb amir nak kita hidup dan mati semua bersama ~~
Syuhada- kalau awak x kesian kan saya takpa tapi awak kena kesian kan anak saya yg bakal lahir ~ dia pon nak tengok dunia ni ~
Amir- i x kan lepas kan u !!!! U kena ingat tu ~ dan i pasti sufian datang ke sini dan dia akan bawak angota polis sekali ~ jadi i akan pasti kan dia mati ~ sbb kalau i x dapat u ~ x da siapa akan dapat u ~~kena ingat tu ~
Syuhada- sampai hati awak ~
Amir- dah lah ni baju dan i ada beli kan tudung sekali ~ i keluar dulu ...
Kata amir lalu keluar dari bilik itu....
Syuhada -//kenapa semua ni jadi kat aq??//
Lalu syuhada bangun dengan pelahan dan masuk ke dalam tandas
Disituasi amir
Sampai saja amir di hospital
Tiba²
??- amir!!!
Jerit orang itu..
Amir pon pusing ke belakang dan
Bersambung...
Macam mana dengan story ni oky x?? Pls~~ komen and vote ~*bow *
YOU ARE READING
Hanya Kau yg Satu
Romancecerita ini mengisah kan syuhada dan sufian yg di paksa khawin atas satu sebab.... baca jangan x baca (^3^)