En de wekker ging weer af.
Ik pakte een kussen en gooide die tegen Nina aan. Die met een ruk wakker werd, wat er grappig uit zag. 'Wakker?' vroeg ik plagerig, en gooide er nog een kussen achteraan. 'Ha-ha-ha. Ja.' zei Nina terwijl ze zich uitstrekte. 'We moeten vandaag zorgen dat de school helemaal schoon word gemaakt, en dat er leuke dingen komen te staan.' zei ze. 'Euh, ja hallo. De koningin komt niet.' zei ik, en stapte uit bed. 'De jongens van One Direction zijn toch net zo belangrijk als een of andere koningin?' 'Dat is waar.' zei ik, en probeerde mijn lach in te houden. 'Je meent het niet hè?' vroeg Nina, en moest nu ook lachen. 'Hoe kunnen we nou zo vrolijk doen op een woensdagochtend?' vroeg ze daarna. 'Geen flauw idee, haha.'
Aan het ontbijt konden we niet echt stilzitten. 'Dames, ze komen toch pas over twee dagen?' zei mijn moeder terwijl ze haar bordje alvast opruimde. Mijn vader, ook wel Thomas genoemd, kwam gapend de trap af. 'Goeiemorgen, meisjes.' zei hij, en kwam aan de tafel zitten. 'Al zenuwachtig?' vroeg hij met een knipoog. 'Ja, duh. Wat denk jezelf?' zei ik. Nina ruimde haar bord op, en pakte vast haar jas. 'Zo, nu begin ik ineens zin in school te krijgen joh!' riep ze vanuit de hal. 'Moet je niet doen!' riep ik lachend na. Ik ruimde nu ook mijn bord op, en liep ook naar de hal.
~ 2 uur later ~
We hadden net aardrijkskunde en biologie er op zitten, toen we in de pauze werden aangetikt door Madelief. 'Dus, One Direction komt over twee dagen hier?' vroeg ze, en ging voor ons op de tafel zitten. We zeiden niks, en gingen weer verder waar we mee bezig waren. Ze tikte ons nog een keer aan, en ging nu bijna op onze schoot zitten. 'Hé, ik vroeg jullie wat.' Ik zag dat Nina zich niet meer langer kon inhouden. 'Hé, kun je even optiefen ofzo?' zei ze, stond op, en liep de kantine uit. Toen zat ik daar nog alleen, met Madelief tegenover me. 'Ben jij wel van plan te antwoorden?' vroeg ze toen bot. Ik was er nu ook klaar mee. Zonder iets te zeggen, pakte ik mijn tas in, en liep ook de kantine uit.
Nina POV
Ik was inmiddels boven aan een ander tafeltje gaan zitten. Even later zag ik Amber ook verschijnen. 'Oh, hier zat je dus.' zei ze, en kwam naast me zitten. 'Al meer bericht ontvangen van de jongens?' 'Nu je het zegt...' Ik pakte mijn laptop, startte twitter op, en keek zo snel mogelijk bij mijn mentions. 'Nee, alleen maar mentions van fans die jaloers op me zijn, haha.' zei ik lachend. 'Ook geen privéberichten?' stelde Amber voor. 'Oja.' Ik opende de mijn prive berichten, en inderdaad. Ik had weer een privébericht ontvangen. Dit keer kwam hij van Harry. 'Om my! Deze komt van Harry!' zei ik half gillend. Snel opende ik hem:
____________________________________________________________________________
PRIVÉBERICHTEN > Met Harry Styles
~ Hi, babe. Looking forward to see you. Pictures looking good. ;) xx ~
_____________________________________________________________________________
'Oooooohhhhhhhhh my!!!!!' Amber en ik schreeuwden nu zo hard als we nog nooit hadden geschreeuwd. De leraren kwamen allemaal uit de lerarenkamer stormen. 'Is er brand?' vroeg er een. 'Is het weer iets met One Direction?' vroeg de ander. 'Het is altijd hetzelfde liedje hier.' zeurde er een, en liep weer terug.
Toen alles weer een beetje rustig was, begonnen we bijna te janken van vreugde. 'Harry vind je leuk man!' schreeuwde Amber naar mij. 'Haha, helemaal niet!' 'Wel!' We schoten in de lach. De bel ging. Met een soort van vreugdedansje ruimden we onze spullen op, en huppelden naar de les.
JE LEEST
Behind the directions - One Direction {DUTCH FANFIC}
ФанфикAmber en Nina zitten in het vierde van het vmbo. Ze hebben allebei een hekel aan school, en delen een grote obsessie; One Direction! Nina heeft een grote hoeveelheid fantasie, en wil regelen dat de jongens naar hun school komen. Amber moedigt dit aa...