Nina POV
Ik was samen met Amber naar haar huis gegaan. We zaten nu op Ambers kamer. 'Wat zou het zijn, wat zou het zijn?' gilde ik bijna van vreugde. 'Ik denk dat ze naar onze school komen ofzo.' zei Amber. 'Denk je?' 'Ja, tuurlijk. Waarom zouden ze anders willen weten waar we naar school gaan?' 'Mmmm, inderdaad..' Ik keek dromerig naar buiten. 'One Direction komt dus gewoon naar onze school!!' gilde ik toen. 'Zo, wat een late reactie, haha.' lachtte Amber. Opeens werd er op onze deur geklopt. 'Ja?' vroeg Amber. 'Er staat een meisje voor de deur, ze wil jullie spreken.' zei Alice. 'Jow.' zei Amber. 'Wie kan dat nou weer zijn?' vroeg ze. 'Weet ik veel? Misschien een of andere kleuter met kinderpostzegels.' zei ik, en schoten toen allebei in de lach. We renden naar beneden, en liepen naar de deur.
Amber POV
Toen we zagen wie er voor de deur stond, werden we allebei chagrijnig. Het was namelijk Madelief. 'Wat moet jij hier?' vroeg ik. 'Zeg, gaan we elkaar altijd zo begroeten?' 'Ja. Wat moet je?' vroeg Nina nu. 'Ik kom een deal met jullie maken. Nou ja, met Nina dan.' 'Wat voor deal?' 'Ik wil je twitteraccount overkopen.' 'Over kopen?! Wat denk je wel niet?' 'Dat denk ik dus. Je krijgt er geld voor.' 'Boeit me geen ruk. Kun je nu weer gaan?' zei Nina opgefokt. 'Best.' zei Madelief terwijl ze wegliep. 'Dan gebeuren er dingen die je liever niet ziet gebeuren!' riep ze nog na. Nina gooide de deur met een smak dicht. 'Wat denkt die visstick wel niet?!' riep ze. 'Ik ben zo klaar met haar!' 'Ja, anders ik wel. Laten we anders iets ontspannends gaan doen. We moeten ons niet concentreren op haar.' zei ik, en zocht naar een leuke film.
~ 3 uur later ~
Het was inmiddels half 9. De film was afgelopen en mijn moeder had nog lekkere sorbets gemaakt. Opeens hoorde ik weer geschreeuw in mijn oor. 'Amber, Amber, Amber!!' gilde Nina. 'Wat is er, haha?' 'Niall heeft me getweet en een privébericht gestuurd!!' 'Nee, serieus?!' 'Jaaaaaaa!!' Ik greep Nina's mobiel uit haar handen, en las de mentions door:
_____________________________________________________________________________
Niall Horan
Hey, babe! Are you ready for the biggest surprise in your life? :) See you in two days! x_____________________________________________________________________________
'Aaaaaaahhh! Ze komen, ze komen!' We sprongen van de bank, zetten One Direction muziek op, en begonnen door de kamer te dansen. Mijn moeder vroeg wat er aan de hand was. 'Je weet toch wel wat ik je heb verteld over One Direction?' 'Ja.' 'Ze komen naar onze school!!' zei ik, en begon nu op de banken te springen. 'Amber, ga daar van af. Het is hier niet een of andere apenkooi.' 'Ben je niet blij voor ons?' 'Tuurlijk wel! Maar je hoeft de bank toch niet gelijk te mollesteren.' lachtte mijn moeder, en liep weer naar de keuken. Over twee dagen zouden ze oog in oog staan met One Direction!!
JE LEEST
Behind the directions - One Direction {DUTCH FANFIC}
FanficAmber en Nina zitten in het vierde van het vmbo. Ze hebben allebei een hekel aan school, en delen een grote obsessie; One Direction! Nina heeft een grote hoeveelheid fantasie, en wil regelen dat de jongens naar hun school komen. Amber moedigt dit aa...