Part 11
-נקודת מבט קיילי-
הוא נישק אותי פשוט. זה מה שהוא עשה. בכנות, הייתי מופתעת לא תיארתי לעצמי שזה מה שיעשה, טעיתי כשחשבתי שהוא ידחה אותי. הדחקתי את המחשבות לצד ועצמתי את עיניי מרגישה את שפתיו זזים בתיאום עם שפתיי, הנשיקה הייתה רכה, עדינה.
לאחר כמה דקות התנתקנו, ליקקתי את שפתיי והבטתי בו מבטו הוסט לצד כאילו הוא חושב על משהו ולא הצלחתי לקרוא את הבעת פניו. לאחר כמה שניות של שקט הנחתי את ידי בצידי לחיו גורמת לו להביט בי ״קרה משהו?״ שאלתי בשקט ״לא.. שום דבר״ הוא אמר ולמרות זאת הרגשתי שכן קרה משהו אבל לא רציתי להציק לו עם השאלות שלי. שרר בינינו שקט מביך, לא ידעתי מה להגיד, לא ידעתי אם להגיד בכלל משהו. זה היה כל כך שונה איתו, כאילו כלום לא הולך להיות רגיל כאילו שום דבר לא יהיה ברור. אני לא יודעת אם.. ״לא היו לי מערכות יחסים רציניות״ הוא קטע את מחשבותיי, גורם לי להרים את מבטי אליו. ״בנות היו אומרות שהיחס שלי אליהן לא מתאים להן, הן ציפו ממני ליחס טוב יותר. משהו שאני לא יכולתי להראות להו ״ הוא המשיך והקשבתי ״מאז אני מתעלם מבנות שמתקרבות אלי, אני מנסה להראות שלא יצפו ממני למשהו. שיראו שאני לא בנוי למערכת יחסים״ הוא אמר והרים אלי מבט, נשארתי באותה הבעה מסמנת לו שימשיך. ״בגלל זה היו לי רק סטוצים ולא מעבר. אבל אז את נכנסת לתמונה וכן קיבלת אותי כמו שאני יחד עם היחס החרא שלי. ולמרות שאני מרגיש כמוך.. אני לא רוצה שתיפגעי״ הוא אמר בכנות.
שמחתי שהוא כנה איתי, שהוא אמר את מה שהוא מרגיש. לא ידעתי מה להגיד, אני אוהבת אותו ואני רוצה לקחת את הסיכון ולתת לזה הזדמנות, אולי אפילו יתגלו בו צדדים שונים ,אולי הוא כן בנוי לזה. יכול להיות שאני לא אקבל כת היחס שאני מצפה לו, אבל אני מוכנה לקחת את הצ׳אנס. רק שאלה אחת עלתה בראשי ״במה אתה עובד?״ פלטתי את המחשבה שכל כך הרבה זמן אצלי בראש וניסיתי להמנע מקשר עין, כשלא שמעתי אותו עונה הסתכלתי עליו והוא שתק. אני לא יודעת במה הוא עובד, אני רק יודעת שהוא עובד אצל אבא שלו.
נבהלתי לרגע שאולי הוא סוחר סמים או רוצח או משהו מהעולם התחתון, ניערתי את ראשי והוצאתי את המחשבות האלו מהראש. לחשוב עליו דברים שליליים לא יעזרו לכלום, כי אני כן רוצה לתת לו הזדמנות. אני סומכת עליו. אני לא רוצה להראות לו שזה מפריע לי כי זה לא, אני פשוט מסוקרנת לדעת, אני רוצה להראות לו שאני אקבל אותו כפי שהוא.
הנחתי את ידי סביב צוארו והוא הביט בי קירבתי אותו אלי והצמדתי את שפתנו, הנשיקה עברה מעדינה לאגרסיבית ומלאת תשוקה.
דלת החדר נפתחה קטעה את הנשיקה ואמא עמדה בפתח הדלת, קברתי את ראשי בחזהו של בריאן ״או.. מצטערת הייתי צריכה לדפוק לפני, קיילי רציתי רק להגיד שהגעתי ו.. תבואי אחר כך לחדר הישן של סבתך״ היא אמרה ויצאה כאילו לא הייתה. הבטתי בדלת בבלבול, החדר של.. עשיתי אחד ועוד אחד הבנתי שהיא מדברת על החדר הסודי. ״אני לא מאמינה..״ מילמלתי במבוכה והרגשתי את החזה של בריאן קופץ הרמתי את ראשי אליו וראיתי אותו צוחק ״זה לא מצחיק״ אמרתי בעצבנות וטפחתי על החזה שלו אבל הוא המשיך לצחוק ״אוקיי אנגרי גירל, אז אולי את רוצה להגיד לי מה הייתה הנשיקה הזו?״ הוא שאל ברצינות ובישירות, כבר ציינתי שאני שונאת את הישירות שלו? בעצם גם אוהבת.
שיחקתי בשערי ״זה אומר שאני רוצה לתת לנו הזדמנות״ אמרתי במבוכה ״גם אחרי כל מה שאמרתי לך?״ הוא שאל מרים את גבותיו ״אני אוהבת אותך אחרי הכל ואני לא מתכוונת לוותר״ אמרתי ישירות ואז עצמתי את עייני במבןכה, נדבקתי מהישרות שלו או מה?
״את מה?״ הוא שאל ופיו התעקל לחיוך ״אני לא הולכת לחזור על זה״ מילמלתי והסתכלתי לצדדים מנסה לא ליצור קשר עין. פתאום הרגשתי את גבי מוטח על המיטה ובריאן מעליי מדגדג אותי ״את מה?״ הוא חזר על השאלה והתפתלתי מתחתיו וצחקתי ״אני.. די..״ צחקתי והתנשמתי ״או-קיי.. אני..אוהבת..או-תך״ אמרתי בין כל צחוק והוא הפסיק לדגדג אותי והדביק נשיקה קטנה על שפתיי.
YOU ARE READING
נערת הכוח
Fantasyמים. ועוד מים. למה היא? למה דווקא היא הייתה אמורה לקבל את הכוח המטופש הזה? מה מיוחד בה? אלו היו השאלות שהיא תמיד שאלה את עצמה. קיילי בניגן נערה בת 16 לעולם לא חשבה שדווקא היא מישהי שרצתה חיים רגילים, תקבל כוח שכזה. והיא תעשה הכל, על מנת להסתיר את כו...