CHAPTER 4

577 62 0
                                    

Chorong : weh , bomi .. kau rase sape laki tu eh ?

Bomi : ntahh aar .. aku pun tak kenal ..

Orang yang memerhatikan eunji and chanyeol tadi adalah chorong dan bomi ..

Eunji , Chanyeol

Chanyeol : macam mane awak boleh bukak bakeri yang cantik tuu ??

Jejaka 2 yg kat bakeri haritu adalah chanyeol ..

Eunji : hehe . Em , sebenarnya saya mmg minat dalam bidang bakeri nie . Thats why la saya bukak bakeri uh ..

Chanyeol : ohh ..

Eunji : awak pulak ? Takde kerjaya ke ?

Chanyeol : sedap mulut kau je cakap aku takde kerjaya . Aku ade lah !! Aku nie ade kumpulan nama EXO . Aku nie dalam EXO K . Lelaki yg datang ngan aku haritu nama diaa Tao .. dia pun EXO jugakk . Tapi , diaa dari EXO M .. kami ade 12 orang kesemuanye .. eh jap , takkan kau tak kenal kiteorg ? Kiteorg nie famous group kat korea nie .. takkan kau tak kenal .. ?

Eunji : oh ye ? Sorry la . Saya tak kenal artis artis smua nie ..

Baekhyun , rakan eunji , bomi dan chorong telah join group EXO semasa diaa berpindah ke Busan ..

Chanyeol : aduhh , ade jugak org yg tak kenal group aku nie ..

Eunji : dah memang aku tak kenal , tak kenal laa !!

Chanyeol : ishh kau nie .. kesian betul . Dah la bye .. !

Eunji : suka hati aku la .. blaa la cepat .. malas tngk muke kau dah .. bye !!

Bayangan chanyeol pun dah hilang dari pemandangan eunji ..

" kenape hati aku lain macam nie eh ? Takkan la aku suka mamat uhh ? Eh , tak mungkin la . "

- BERSAMBUNG -

vote ye .

Lονe Love BakeryWhere stories live. Discover now