CHAPTER 7

529 63 0
                                    

Chanyeol POV ,

Chanyeol : eergh , comel nye lahai eunji tu .. untung badan sape dpt diaa uh .. em ..

Eunji POV ,

Eunji : aduhh , aduhhh , chanyeol tu handsome gile . Comel lagyy uh .. happy go lucky ... ahhhhh !! * oppps , over pulak * .. hehehe ..

Chorong dan bomi perhatikan eunji dari tadi ..

Chorong : diaa tu betul ke takk tu ? Terjerit-jerit sorang² .. takut jugakkk aku ..

Bomi : kann ? Aku pun cuakk jugakk ngn diaa tu .. kau try la tanye diaa ..

Chorong : tak mau la .. biar je diaa uh .. maybe diaa berangankan boyfriend diaa la tuu ..

Bomi : diaa ade boyfriend ke ?

Chorong : * menjongket bahu * i dont know la .. * terus blaa dari tmpat tadi *

Bomi : em .. ye la kott ..... eh , eh .. tunggu la aku .. * kejar chorong *

Di airport ,

?????? : rindunya kat seoul ... emm .. agaknya diaa still ade kat sini lagy ke ??

Driver : cikk ? Cikk sooyoung kann ?? Mari saya tolong cik angkat beg ..

Sooyoung : ohh , ye saya .. ahh , nae .. thanks ..

Driver : welcome .. saya ditugaskan oleh ommanya cik sooyoung ...

Sooyoung : ohh .. okayyy .. jom la .. saya dah rindu kat omma saya ngn orang orang seoul nie ..

Driver : okayyy .. silakan cikk ..

Chanyeol , eunji berjumpa kat sebuah taman lavender ..

Eunji : wahhhh !! Cantikknya tempat nie !!

Chanyeol : hahahahahaha .. tak prnh dtg sini ke ? Batak betul .. hahahahaha ..

Eunji : erghhh ! Mmg tak pernah la !! Ishh !!

Chanyeol : ok ok .. mianhae ...

Eunji : em k .. btw , nape awak bawak saya kat sini ??

Chanyeol : em , sebenarnya ......

Eunji : ape ?!!! * menyergah chanyeol.*

Chanyeol : eh , aku suka kau !! * melatah *

Eunji : hahahahahahahaha ... eh jap .. suka aku ?? Hahahahha .. mengarut ...

Chanyeol : sakai la kau nie .. aduhh .. terperanjat aku .. em , sebenarnya aku mmg suka kau ... dari first meet kite dulu ..

Eunji : em , betul ke kau nie ??

Chanyeol : betul la ... takkan nak tipu kau pulak .. aku bukan nya macam chen uh , suka troll orang ..

Eunji : mane la tahu .. berjangkit ke .. kan ??

Chanyeol : saranghaeyo jung eun ji !!!

Eunji : em , aku pun suka kau jugakk .. saranghaeyo too park chanyeol ..

Chanyeol : kamsahamnida eunji ..

Eunji : heheheh ..

Chanyeol : so , kite official jadi bf ngnn gf la nie ??

Eunji : em , let me think first .. hehehehe ..

Chanyeol : alaa eunji ... * muke sedihh *

Eunji : hehehe .. ye la ye la ..

Chanyeol : yayhhhh !!!

Mereka pun jalan bersama sama sambil memegang tangan ..

Di rumah chanyeol ,

Omma chanyeol : yeol , tngk sape ygg datang nie ..

Chanyeol : * shock * kau ??!! Kau buat ape kat sini ??!! Keluar daripada rumah aku !! Sekarang !!!

Omma chanyeol : chanyeol !! Why did you say like that ??!! Sooyoung nie baru je balikk dari London .. nape yeol nak marah marah diaa pulakk ??

Chanyeol : yeol benci dia omma
... suruh diaa balik sekarang .. * berlari menuju ke biliknya *

Sooyoung : em , tak pe la auntie .. maybe chanyeol penat tuu .. thats why la diaa macam tu .. em , sooyoung balik dulu ye auntie ? Nnti sooyoung datang lagy ye ..

Omma chanyeol : em , maafkan auntie ye .. nnti auntie cakap elok elok ngn chanyeol .. em , sooyoung jaga diri ye , datang la sini selalu .. kirim salam kat omma sooyoung tau .. * mencium dahi sooyoung *

Sooyoung : ok auntie .. sooyoung balik dulu ye auntie .. bye ..

Omma chanyeol : em , bye ..

Di bilik chanyeol ,

Chanyeol : asal kau datang saat aku tngh happy ngn orang yang aku sayang ??!!! Kau patutnya tak payah datang sini ! Aku benci kau !! Kau dhh sakitkan hati aku tau takk ???!!! * mengomel sendirian *

Omma chanyeol mengetuk pintu biliknya ...

Omma Chanyeol : boleh omma masuk ??

Chanyeol : em , masuk la

Omma Chanyeol : nape ngn yeol nie ? Sooyoung tu baru je sampai sini .. yeol dah marah marah diaa .. Diaa kan tunang Yeol ..

Chanyeol : sorry maa , ex tunang yeol .. kiteorg dhh lama putuskan pertunangan kami nie ..

Omma chanyeol : itu omma tak nak ambik tahu .. ygg penting omma nak sangat Yeol kawin ngann diaa .. please .. omma teringin nak cucu .. umur omma semakin lama semakin berlanjut .. omma harap omma sempat la timang cucu ..

Chanyeol : kawin ?? Yeol dah ade pilihan yeol sendiri .. yeol akan kawin dngn pilihan yeol , bukan pilihan omma .. yeol takk nak kawin dngn perempuan ygg dah hancurkan hidup dan hati yeol !! Nnti yeol bawak pilihan yeol tu jumpe omma ye ??

Omma chanyeol : what ??!! Pilihan sendiri ?!! No !! Omma nak yeol kawin ngn sooyoung jugakk !! Chanyeol kene dngr cakap omma ..

Chanyeol : tapi omma .... yeol tak suke sooyoung la .. yeol cintakan eunji !!

Omma chanyeol : takde tapi tapi
.. omma nak yeol kawin ngn sooyoung , bukan dngn perempuan ygg yeol minat uhh , si eunji ape tahh .. omma takk nak ambik tahu pasal eunji uh ..

Chanyeol : em .. how dare you omma .. * berlari keluar dari rumah *

Omma chanyeol : chanyeol !! Omma tak hbis cakap lagii nie !! Haishh .. bertuah punye anak !!

- BERSAMBUNG -

Lονe Love BakeryWhere stories live. Discover now