Arkadaşlar bu gün sizlere okulda popüler olmak için gerek en önemli şeyleri yazacağım umarım işinize yarar . O zaman başlayalım ;
Giyim kuşamına özen göster: Bunu söylemeyi gerçekten istemezdik, ama maalesef gençler arasında giyim kuşam da statüyü belirleyen acımasız kurallardan biri. Ama bu faktörü de yine sen kendi yaratıcılığınla alt edebilirsin. Senin prodüksiyon şirketin, yani ailen çok fazla bütçeye sahip olamayabilir. Ama mutlaka sen de evden üç beş kuruş harçlık alıyorsundur. Bu harçlıkları biriktirerek ve kendine ucuz alışveriş mekanları bularak kendi tarzını yaratabilir, ortaya Miley Cyrus gibi fıstık bir yıldız çıkarabilirsin. 10 liraya Taksim'deki pasajlardan neler alabileceğini bilsen şaşarsın. Mutlaka sizin semtte de böyle ucuza trend kıyafetler satan yerler vardır.
*
Bir kızı hiç kuşkusuz en güzel gösteren şey saçları. Bunun için eğer kırıklarınız varsa saçlarınızdaki kırıkları aldırabilirsiniz parıldayan ve canlı saçlar her zaman göze güzel gözükür.
*
Okulda tırnaklarınızın kısa olmasını öneririm fakat kısa olması bakımsız kötü tırnak anlamına gelmez.Kestikten sonra tırnaklarınıza oval şekil verip ardından parlatıcı sürebilirsiniz veya onun yerine ten rengine yakın renklerde olan oje tırnaklarınızı bakımlı ve hoş gösterecektir.
*
Okulda fazla abartmadan hoş bileklikler takmalısınız. Ama dikkat çekici kimsenin hayır diyemeyeceği bir bilekliğin daha iyi olacağını düşünüyorum.
*
Asık suratlı veya çekingen olmayın hadi diyelim çok utangaçsınız cesaretinizi toplayıp kendinizi aşmanızı öneririm . Ortamlara uyum sağlamanız en önemli şeylerden biri.
*
Hazır cevap ol: Cool olabilmek için ihtiyacın olan şeylerden biri de, pratik zeka! Bunun için doğuştan gelen bir yetenek gerekiyor tabii ki. Fakat bol bol kitap okuyarak, film izleyerek de insan zekasını geliştirebilir. Eğer sen de daha zeki bir kız olup arkadaş ortamlarında bununla dikkat çekmek istiyorsan, biraz çaba göstermelisin.
*
Kendinizle barışık olun.Eğer o gün fotoğraflar da güzel çıkmıyorsanız bunu dert etmeyin bırakın yarın çekersiniz.Sürekli aynaya bakıp kendi cildinize sinirlenmeyin bunlar küçük makyaj numaraları ile kapatabileceğiniz şeyler.Tabi abartmadan.
Eğer cool insanları tanımlarsak söyleyeceğim şeyler bunlar olurdu ;
1. Rahat tavırlar
2. Kahramanlık gösterileri ve kendine güven
3. Önemsiz risk alma / tabu yıkma
4. Günlük akımları yansıtan giyim ve zevkler
5. Grup içinde "hoşluk" ve sadakat
6. Grup içinde gözle görülür kabul
7.İğneleyici mizah anlayışı / hafif alaycılık
8.Fiziksel çekicilik
diyebiliriz.
Önerilerim bu kadar umarım beğenmişsinizdir . Yazım hakkında yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Lütfen yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseye geçenlere tavsiyeler
ChickLitLiseye başlayacak olan arkadaşlara yardımcı olacak tavsiyeler.