Fiskeboller lever i havet, havet er fiskebollens venn, dette er det tredje verset, nå er det bare nittisju igjen.
Jeg så meg rundt i klasserommet etter Alex. Han satt med tunga langt nedi halsen på en eller annen bimbo. En eller annen bimbo... Bimbo, bimbo.
Jeg slo opp øynene mine. Hele meg var svett. Det var bare en drøm, som også hadde skjedd på ekte. Jeg sukket, jeg hadde jo bare kjent han i en dag! Jeg kunne ikke ha følelser for han allerede, i dag skal jeg unngå han, det hadde jeg bestemt meg for.
Etter noen minutter på badet ble jeg fornøyd med utseende mitt. Jeg løp ned trappene og forventet og se mamma stå og vente. Det gjorde hun ikke. Jeg hørte derimot stemmer fra døren og gikk bort til den. Der stod mamma og snakket med... MED ALEX!
"Mamma?" Spurte jeg og gikk mot døren. Hun snudde seg mot meg før hun studerte antrekket mitt fra topp til tå. Hun nikket og gikk inn i stuen.
"Hei Alicia", sa Alex fra døra. "Jeg og gutta lurte på om du ville sitte på til skolen?"
Jeg skulle jo unngå han. Hva har universet i mot meg? Jeg sukket oppgitt for meg selv.
"Jeg hadde tenkt og gå i dag", sa jeg og gikk forbi han og ut døren.
"Hva skjedde nå?" Hørte jeg Alex mumle for seg selv før han satte seg inn i bilen og slamret igjen døra.
Jeg kastet på håret og gikk nedover gangfeltet. Trening hørtes deilig ut akkurat nå, skal jeg skulke? Nei, jeg tar heller joggeturen etter skolen.
Jeg kunne skimte skolen etter rundt 20 minutter med gåing og pustet lettet ut. Jeg hadde et smil klistret på leppene den siste delen på vei mot skolen.
*pling*
Jeg dro opp telefonen fra lommen. En ny melding i gruppen: Hot stuff.
Emzzzz: Sry for at vi stakk uten deg i går og ikke kom og hentet deg i dag, modelloppdrag. Vi kommer hjem i morgen, see ya hot stuff.
Ps: SamTheQueen fikk mensen under shooten i dag xDAli: Det er greit cuties, see ya.
Ps: Hahaha dakar Sammy xDDJeg himlet med øynene av dem, de kunne ikke ha sagt ifra litt før? Jeg gikk inn i skolegården og satte meg ned på en benk. Det var enda 10 minutter til skolen startet og jeg gadd faktisk ikke å gå inn enda. Jeg satte i headsettet i telefonen og skrudde på noe musikk.
"Gotta be, gotta be, gotta gotta be me", sang jeg med et smil. Jeg så meg rundt og øynene mine landet på en svart Audi. Faen.
Jeg reiste meg opp og gikk inn på skolen. Musikken sto fortsatt på og uten at jeg merket det, nynnet jeg med. Jeg bevegde meg nedover korridoren og mot klasserommet. Jeg gikk inn i klasserommet og satte meg ned bakerst.
en etter en kom de inn i klasserommet, denne klassen hadde jeg heldigvis ikke med Alex, men jeg hadde den med tvillingbroren hans, Jay. Han smilte da han så meg og kom bort. "Er denne plassen opptatt?" spurte han med et smil.
"Nå er den det", sa jeg og matchet smilet hans. Jeg hadde ikke hatt tid til å bli kjent med Jay enda, og håpet han ikke var som de andre.
"Hva skjedde på morgenen i dag? Alex har aldri blitt avist før, du får han bare til å jobbe hardere", sa Jay og så på meg.
"Jeg gidder ikke når han først kysser meg og sekunder etter har han tunga si langt nedi halsen på noen. Noen må jo sette han på plass", sa jeg og ga Jay et blunk.
"Deg liker jeg", sa Jay med en latter. "Venner?"
"Venner", sa jeg med et bekreftende smil.
~
YOU ARE READING
Another badboy story
RomanceAlicia Fox er datteren til en av Victoria's aller viktigste designere. Hun jobber som modell der sammen med hennes to bestevenninner Samantha White og Emily Moore. ~~~~~~~ Han dyttet meg lett inntil veggen og la armene sine på hver sin side av hode...