Etter at Alex hadde kjørt meg hjem i går, var det første jeg gjorde å slenge meg ned på sofaen med ben and jerry. De var to gode venner som alltid var der for meg. Og jeg hadde det koselig med dem nå også.
.
"Alicia, kom inn på kjøkkenet er du grei, jeg må snakke med deg om noe", ropte mamma og jeg slapp ut et sukk.
Jeg gjemte isen før jeg gikk inn på kjøkkenet og satte meg ned på kjøkkenøya vår.
Kjøkkenet vårt var egt ganske fint. Selve kjøkkeninnredningen var i en matt svartfarge og kjøleskapet sølv. Vi hadde en kaffemaskin, isbit maskin og kjøkkenøya vår var ganske stor. For ikke å snakke om den hemmelige baren.
"Ali, vennen, din far og jeg skal reise bort i en uke. Vi skal skaffe deg flere jobber og pappa skal holde et foredrag", sa mamma og så på meg. "Mens vi er borte kommer broren din..."
"HAR JEG EN BROR?" Skrek jeg ut.
"Alicia det er ingen grunn til og heve stemmen", sa mamma like rolig. "Ja, dette har vi fortalt deg for lenge siden, du har en tvillingbror, den tiden vi fikk dere hadde vi ikke råd til å beholde begge.."
"Jeg kan ikke tro det.." Mumlet jeg.
"Nei jeg vet at det er rart og tenke på at vi ikke hadde så mye penger før.." Begynte mamma.
"DET ER IKKE DET JEG IKKE KAN TRO!! DET JEG IKKE KAN TRO ER AT HELE LIVET MITT HAR JEG IKKE VISST AT JEG HAR EN BROR!" Skrek jeg og merket at tårene startet å flomme.
"Alicia, aldri la noen se hva du føler, ikke engang meg.. Vil du at folk skal se ned på deg?" Sa mamma og så på meg med avsky i blikket.
"Vet du hva mamma? Jeg kjenner disse fire guttene, og de bryr seg ikke om jeg gråter de liker meg for den jeg er, ikke for den du vil at jeg skal være", sa jeg, mye roligere. 'Selv om de aldri kommer til å finne ut av hvem den ekte meg er..' La jeg til i mitt stille sinn.
"Hah, de guttene er sikkert bare vennene dine på grunn av alle pengene dine og fordi du er modell, akkurat som alle andre her i verden.. Den jeg vil at du skal være derimot, den kommer alle til og elske", svarte mamma. "Nå se å gå opp på rommet ditt og stell deg litt, broren din kommer hvert øyeblikk og din far og meg går nå."
Jeg rakte henne fingeren før jeg stormet opp på rommet mitt og låste døren etter meg. Tårene mine startet å strømme.
Vær så snill, la broren min være som meg, jeg orker ikke enda en overfladisk dritt som tror hun kan bestemme over meg. Vær så snill.
Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg snakket til, men det hjalp.
"Er det noen hjemme? Ehm.. Alicia? Var det det hun het..?" Hørte jeg noen si nedenfra.
Jeg tørket tårene mine og kastet et blikk i speilet, ingen mascara utenfor. "Jeg kommer ned! Og ja jeg heter Alicia!" Ropte jeg med en liten latter på slutten.
Jeg løp rett i døra og prøvde å åpne den, men det endte med at jeg landet rett på gulvet. "Kanskje litt lurt å låse opp ja.." Mumlet jeg for meg selv. Jeg reiste meg opp med et stønn, det var litt vondt ja..
Jeg låste opp døra og gikk ned trappa som ledet inn i stua. "Hallo?" Spurte jeg og så meg rundt.
"Hei", sa en stemme bak meg og jeg snudde meg kjapt rundt. Wow, broren min var jo kjekk jo.
"Uh.. Hva heter du?" Spurte jeg og klødde meg litt utilpass i nakken.
"Luke", sa han og dro meg inn i en klem. "Kan du fatte at foreldrene våre ikke har sagt noe før nå?!"
Jeg klemte han tilbake før vi begge trakk oss unna. "Ikke til deg heller nei? Jeg krangla skikkelig med mamma og rakte henne fingeren så jeg tror hun hater meg litt mer nå, men jaja", sa jeg med et flir.
"Typisk", svarte han og matchet fliret mitt. "Hva sier du til en filmkveld?"
"Kan vi se en action film?" Spurte jeg med et smil. Han nikket og dro med meg bort til stua. Åh jeg digger broren min allerede.
Rart kapittel I know, men var lenge siden jeg hadde publisert noe nå merket jeg. Og egentlig så skal jeg øve til matteprøve men jaja :p
YOU ARE READING
Another badboy story
RomanceAlicia Fox er datteren til en av Victoria's aller viktigste designere. Hun jobber som modell der sammen med hennes to bestevenninner Samantha White og Emily Moore. ~~~~~~~ Han dyttet meg lett inntil veggen og la armene sine på hver sin side av hode...