Vee bomba insan akay ...
Son onbeş dakika kala sınıfa gelmiştik gökay hemen akayin arkasından çıkagelmişti.sonra beni sınıfa götürdü tabi kucağında bu duruma alışmıştım aslında hoşuma bile gitti denebilirdi.son beş dakika kalmıştı ve geçen süre boyunca sapık egoist bana bakıp durmuştu bu yuzden görkem ile taha gelip"bugün çıkışta bir kavga daha çıkarsa hiç sasirma" demislerdi."hadi görkemi anladim o saf sana ne oldu be taha"diyince taha bana"arkadaşımı rahatsız eden beni rahatsiz etmiş sayilir"diyince susmak zorunda kalmiştim.
Sonunda eve kazasız belasız girebilmiştim neyse ki beni babamin özel şöförü ali alamya gelmişti. Birazdan en iyi arkadaşım buğlem gelecekti beni ve yeni evi ziyarete ben izmirden kazandiğım için buraya gelmiştik ve yeni taşinmiştik evimizi çok beğenmiştim oldukça buyuktu ve etrafta az ev vardi birkaci boştu sessiz ve yesillikliydi yani tam benlik.ben böyle düşünürken buğlem ve annesinin gekdiğini gördum onlar buralarda oturuyorlardi onceden istanbulda olduğumuz icin çok sık gorusemiyorduk ama simdi hergün gorecektik birbirimizi.Buğkemin yanina gittim ve onun üstüne atladim uzun zamandan beri gorusemiyorduk çok özlemiştim onu o da bana ayni şekilde karşılık verdi.Buğlem kızıl saçlı beyaz tenli ve rengini çözemediğim ama çok güzel gözlere sahipti onu cok seviyordum o benim herseyimi bilirdi canim çocukluk arkâdaşım."biraz daha sıkarsan artik bir arkadaşın olmayacak mira"dedi bana buğlem"kızı rahat birak mira"dedi annem.bunun uzerine buğlemin annesiykede görüşüp hemen idama çıkardim onu"ee dokul bakalim ne var ne yok"dedim
"Ne olsun başımda mal bir çocuk var didişip duruyoruz çok gıcık ve sinir "dedi. söylerken gözleri parliyordu"eminmisin sen buna abayi yakmış olma sakın"dedim dalga geçerek.bunun uzerine bana bir yastık firlatti ve savaşa başladık.ta ki annemin"hadi kizim yemeye"demesiyle aşağiya koşturmaya başlamiştık.
Yemeğimiz bitmişti ve buğlemle karşılıkli yatağımın uzerine oturutorduk sessizligi bozan buğlem olmuştu"ee senin nasil okul var mi biri"onu heyecanlandirmak icin"evet var"dedim.Gozleri kocaman olmuştu"yok lan yok egoist sapık bir zuppe var havasından geçilmiyor beyefendi okulun sahibinin oğlu pis havali deli gibi beni kesiyor"dedim.Ağzi açık kalmışti bana bir tane patlatıp"neden şimdiye kadar söylemedin senininle dalga geccek bir şey ariyorum sabahtan beri"dedi.birkac dakika kadar sonra selda teyze"hadi kızım gel gidiyoruz"demesiyle bütün neşem kaçmıstı.
Buğlem gideli yarım saat olmuştu ve ben yatakta uzanıp duruyordum ki tâm o sirada telefonum çalmaya başladi."efendim"dedim."benim burçin çarşamba günü akşam... Kafede buluacağiz bizim okul tayfasiyla tamam sen yarin okula gelecekmisin"diye sordu"hayir babam eve gelir birazdan ve bacağımı bu halde gorurse iki uc gun gelemem okula"dedim biraz sohbet ettikten sonra kapattik.
Babam gelmişti ve yemekten sonra bacağima bakip "ne oldu kizim nasil oldu"dedim eger babama olanlari anlatsaydim akay şu an hayattta olmazdi o yuzden beyaz bir yalan uydurup"çarptim babaciğım bir şey yok"dedim rüm yalancılık kabiliyetimi kullanarak.Bunun uzerine babam"evet küçük hanım üç gün okula gitmek yok"dedi ve beni odamda tek başıma birakti babamı çok seviyordum o her zaman ilk önce beni düşünürdü.
Arkadaşlarım hergun ziyaretime geliyorlardi ders notlarini bırakıp biraz sohbet edip gidiyorlardi bende birazdan dişarıya çıkacaktım zar zor izin almiştim babam hastaneye gitmeden once bizimkilerin çıkmasına daha iki buçuk saat vardi bende sahile inip dolaşacaktim üstüme buz mavisi bir t shirt giyip altima kot şort giymiş saçımi topuz yapmiştim yanima telefonumu ve kulakligimi alıp evden çıktım.
Sahile geldigimde telefonumu çıkarıp kulakliklarimi taktim ve sen sewdamisin şarkisini açtim ve yurumeye başladim.
Sonunda yorulup bir banka oturmuştum aklima akay ile yaşadıklarimiz geldi bana kapinin önünde çarpışı bana bakışı sonra benim ona sınıfta çarpışım ve onun butun bir ders beni izlemesi ayagima vurduğu zaman benden özür dilediği sahne hepsi zihnimde canlaniyordu.Birden neden bunlari düşündüğümü sorguladım o pis egoist sapığı neden düşünmüştüm.
"Merak etme daha çok anılarımız olacak"dedi bjr ses bu ses hemen arkami döndüm "sen neden bahsediyorsun be"dedim.Gelip yanıma oturmuştu."okul çok sıkıcı"dedi sanki ona buraya gelmesinin sebebini soran olmuştu.Hemen kalktım ve yürümeye başladim ona baktığımda bana umrumda değilsin bakişlari atiyordu.allahim onu boğmak istiyordum bu ne kendine güven bu ne egoydu ki yine sinirlerimi oynatmaya başlamişti bende ona ayni bakışları atip oradan uzaklaştim ve evimin yolunu tuttum.
Eve geldiğimde bizimkiler hemen nitlari elime tutuşturmuş ve işleri olduğunu söyleyip gitmişlerdi.Notlarimi alip odama cıktım ve çalişmaya başladim.
Uzun süre çalıştığım için çalan telefonun sesiyle sıçramıştım.Tanımadiğim bir numaraydi o yüzden açmadim ama israrla aramay devam ediyordu sonunda dayanamayarak"efendim"dedim.Bir süre ses gelmeyince "alo ordamisin baş belası"dedim.Sesler geliyordu biriyle kavga ediyorlardi muhtemelen ve bana tanidik gelen bir ses vardi sahilde olduklari belliydi su sesleri geliyordu saate baktim daha altiydi hemen hazirlanip çıktım ve sahile doğru koşmaya başladım.bu arada sesler gelmeye devam ediyordu sonra susutu.Sahile geldiğimde akayı burnu kanarken bulmuştum hemen yanina gidip"ne oldu sana neden beni aradin"dedi.İçinden bir küfür savurdu"seni mi aradim"dedi burnu kanamaya devam ederken,"evet"dedim.Cebimdeki peçeteyi çıkarıp ona uzattim o da bir şey demeden aldi ve burnuna koydu"seni aramak istemedim yanlişlıkla oldu numayi ezbere çevirirken yanlislik yaptim herhalde"dedi.Yanina oturup"sorun degil ama burnun çok kaniyor istersen bir hastaneye gidelim surada yakinda olacak"dedim."istemez gerek yok sende git artik ben başımın çaresine bakarim"dedi.Kalkti ve yurumeye başlamişti ki sendeledi ve düşecek gibi oldu hemen ona yetişip kolunu omuzuma attim"böyle gidemezsin seni bir taksiye bindireyim"dedim.
Sonunda eve gelmiştim ama aklim hala akaydaydi acaba eve gitmişmiydi böyle düşünmektense numarayi çevirip aramaya bastim,karşıdan umursamaz ses"ne var"dedi bu çocuk hiç akillanmayacakti."Benim mira nasil oldun demek için aramiştim ama böyle cevap verince iyi oldugunu anladim"dedim.ses vermediğine gire guluyordu sanirim"iyiyim"dedi.Butun moralimi bozduğu için telefonu suratina kapattim.Sonra o da aramadi.
Nihayet çarşamba günü olmuştu birazdan bizimkiler gelecek ve kafeye gidecektik ilk defa onlarla dışariya çikacaktik acaba dişarida nasillardi merak ediyordum.Nihayet saat alti olduğunda gelmişlerdi bizimkilerden izin alip dişari çıktım ve kafeye doğru sohbet eşliğinde yolaldik.
Koyu bir sohbete dalmiştik geldiğimizden beri ceyda ve taha didişiyor bizde üçümüz takilitorduk ahh bu çocuklarin birbirlerine bakisi bile farklilasmisti ceyda ve tahayi bilmiyordum ama bunkar kesin sevgili olurlardi sonuçta görkem ve burçin birbirlerine uyumluydular.Kafenin kapisinin açilmasiyla oraya döndüm ve ne göreyim elebaşı akay olmak üzere ozan sara hakan ve nilay buraya geliyorlardi.ve geldiler...
"Oo siz buralara gelirmiydiniz"diye alayci bir ses çıkmışti akaydan bende ona hitaben"evet biz buralara gelirdik"dedim gıcık edici bir biçimde geleli ikibuçuk saat oluyordu.bizimkiler ile sohbet etti hepsi ozan ve nilay cok tatli ve sevecendiler onlari seviyordum ama iş sara ve hakana gelince bozuluyordu onlarla bir muhabbetimiz yoktu akaya baktim birşeykere sinirlenmiş gibiydi ama takmadim "neyse görüşmemek üzere"dedi akay bende ayni gıcıklıkla "inşallah ömür boyu"dedim ama bu en azindan onumuzdeki seneler icin imkansiz gibiydi akay tam gideceği sirada elini masanin koşesinde duran bardağa çarpmış gibi yaparak üzerime dökülmesini sağlamişti "kusura bakma bilerek.olmadi"dedi ama bunu bilerek yaptiğini adim gibi biliyordum.Sonra görkem kalkınca hemen ona dönüp"otur görkem lütfen bu hainin gecemizi bozmasina izin verme"dedim.Görkem oturmuştu ama sinirinin gećmediği belli oluyordu.
"ben lavobaya gidiyorum hemen gelirim sorun yok tamam mı"diyerek ayrildim ama sorun vardi hemde cok onu parçalamak istiyordum adeta. birde otururken yanlarina bir kiz daha gelmişti ve gözumun önunde yiyişmişlerdi akay bir ara ileri gidip kizin bacaklarina dokunmaya başlayinca gözumu hemen çekmiş ve bir daha hiç bakmamistim resmen bir saat boyunca onlari izlemiştim aptal kafam neden onlara bakmistim ki kesin bilerek yapiyordu benim sinir olmam çok hoşuna gidiyordu anlaşılan ama bende miraysam ondan bu ontikamı acı acı söke söke alacaktim.Boyle icimden konnusmaya dewam ederken isim bitmis bizim masaya doğru ilerliyordum bizimkiler toplanmaya baslamisti onlara çaktirmadan akaylarin masaya baktim boştu"şükür girmişler"dedim."beş dakika falan oldu"dedi ceyda tahayla çekişirken hala mi ya bitmedi mi bi çekişme neyon kavgasıydi bir türlü anlayamamistim.
Bizimkikerle ayrilmiştik eve yaklaşiyordum birden. Arkamdan biri beni tutup kendine çekti ve yüzünü görmemi sağladi bu akaydi"sessiz ol tamam mi açacağim ağzini"dedi.elini cekti"ya sen ne hakla benim peşimden gelip kaçıracakmış gibi yakalarsin ya sen delimisn manyak"diye bağirdim ardindan hemen elini tekrar koyup"iyi ki bir sessiz ol dedik sus"dedi emir veren sesiyle ve elini çekti bir ağacın altindaydık "ne oldu sinirden çatladin yanimdaki hatuna"diyince şok olmuştum halbuki o bana ben onlara bakarken hiç bakmamışti şimdi boyle nasil anliyordu ama buni ona asla belli etmeyecektim."ne diyirsun sen ya banane senin yanindaki kizdan ben onu ne yapayim git ne yapiyorsan yap"dedim ve beni ele verecek plan potu kirmistim"yani birşeyler yaptiğimizi gormustun yanlişmiyim"dedi.Su an butun egosu ve havasi benim sayemde tavan olduğundan emindim." uğraşma benimle"dedim.bir an önce gitmek istiyordum yoksa sinirden patlayacaktim.Ben sanki dışımdan söylemişim gibi "patlama"dedi.şu an ben bir numarayim edasiyla karşımda duruyordu altinda siyah pantolon üstunde ise laciver gomlek vardi ve kaslari tamamen gözukuyordu gomlek vucuduna yapişmişti bu hali beni her ne kadar etkilesede "son kez diyorum uğraşma benle"dedim.Bana doğgru yaklaşti ve bedenimin ağaçla bir olmasini sağladi eğildi ve o koku hiç daha once duymadiğim kadar keskin ve güzel kokuyordu."sen çok çabuk gaza gelen tipsin seninle işim olmaz"dedi.