ŞOK İTİRAF

59 8 5
                                    

Multimedya ceyda....bu bölum kitabımı okuyup yorum begeni ve vote yapanlara gelsin...kendinize ii baakin

Akay ile uğraşmaya başlayalı tam bir hafta olmuştu onu sinir etmek güzeldi ama sorun şu ki bu yaptıklarımıza akay'ın gık'ı dahil çıkmıyordu(yada biz öyle sanıyorduk).Bizi parkta,sokakta,sahilde,sınıfta,alışverş merkezinde görmüştü bazı yerlere bizim tayfayla bazilarina ise mete ile gitmişttik,ama artık bukaddar yeterliydi bunu bizimkilere ilk fırsatta söyleyecektim,bugun hafta sonuydu kesin birşeyler planlayacaklardı bizim kızlar.
Tenefüsümüz yeni bitmişti ve tarih dersine girecektik hocayı seviyordum ama tarihle biraz sıkıntı vardı.Tarık hocanın öğretmenlikte ilk senesiydi ve çok yakşıklı bir öğretmendi ne yakışıklısi be taş taş mübarek diye ic sesim haykırmıştı doğruydu da gerçı bâzen bende hayran kalıyordum ona,bütün bekarların onun peşinden koştuğuma emindim ahh bu bayanlar! Bben bile bazen dersi birakip onu izliyodum tarıkçıgımı izlemek çok zevkli birşeydi.

Tarıkçığımın gelmesiyle berbat olan tarih dersi başlamişti,aslında tarihi sevmek istiyordum geçmişimi bilmek ,bugunlere nasıl geldiğimizi bizim ićin yapilan fedakâliklari öğrenmek istiyordum.Bu dersten sonra sadece bir ders vardı ve haftasonuydu tek tesellimiz buydu.Ben böyle düşünürken ders başlamisti bile.

#AKAY'dan#
En çok ilgi duyduğum dersteydik bir türlü kendimi derse veremiyordum çünkü bir haftadan beri hergün kan beynime sıçrıyordu.Heryerde onlari görmek zorunda mıydım acaba,tamam park ve cafe'ye bilerek gelmiştim ama alışveriş ve saahil tamamen tesadüftü okulu saymıyordum bile.Bukadar sık görüşmeleri normal miydi hernekadar çok onların gözünden umursamıyor ve sakin gibi görünsemde onların olmadığı biryerde herkese cehennemi yaşatıyordum.Neymiş zor kızmışta kolay kolay elde edilmezmiş,inatçıymış tee külahıma anlatsınlardı.Gerçi o kıza neden böyle takmıştım bende anlamıyordum yok ya ben ona değil mete ye takıyordum o tam bir...
Yok ya o zaman niye hep miraya bakıyorsun yemezler akay kaç yıllık iç sesinim şurda dedi değerli iç sesim bu söylemiyle hem şaşırmış hemde sinir olmuştum.Böyle düşünmeyi bırakıp tarih dersine odaklanmaya çalıştım.
Gözlerimin mete ve miraya kaymasını engellemeliydim.

#CEYDA'dan#
Tarih dersinden sıkılmıştım birtürlü bitmek bilmemişti bence tahayla uğraşmaya karar verdim ,hep o nu benle uğraşacaktı birazda ben onunla uğraşacaktım.Yarım saattir onu sinir edici kağıtlar atıyordum o ikinci siranin sonunda ben ise üçüncu siranin başında oturduğum için hoca çakmıyordu.Evt kağıt gelmişti içinde "eğer birdaha kağıt atarsan seni..."yaziyordu ona baktığımda ise bana adeta öldürücü bakışlarını atiyordu ona bukadar ne yapmış olabilirdim ki alt tarafı biraz uğraşmıştım ne? biraz mı çok acımasızsın ceyda dedi iç sesim ne olursa olsundu böyle birşey yapması hiç hoş değildi.Hemn önüme döndüm.Zaten on dakika kalmıştı o kadarda dayanırdım herhalde görürdü o gününü ona atar yapmayân resimden kalsındı.ceydanin en çok sevdiği ve en başarili oldugu ders.

#TAHA'dan#
Neredeuse yarım saattir ceyda beni gönderdiğı kağıtlarla deli ediyordu sonunda sinirlerimi tavana fırlatınca ona kağıt yazıp öldürücü birer bakiş atmıştım.Hemen ardindan önüne döndü ve derse odaklandı artık bende ders dinlemek istiyordum.

#OZAN'dan#
Akay benim aksime dersi dikkatel dinlemeye çalışıyor ve not tutuyordu.Bir haftadan beri bu olaylar karşısında sakin ve umursamaz davranıyordu bu haline çok şaşirsamda tepki vermedim.(tabii acısını başka türlü çikarmayacaksa).Sonunda beklediğ o güzel zil sesi duyuldu.

#MİRA'dan#
Zilin çalmasıyla kendime gelmiştim of ya yine tarıkçığıma dalıp dersi unutmuştum hep böyle oluyordu zaten ,şu anda kantine doğru gidiyorduk ek olarak meteyi de çağırmıştım.Artık onlara bu oyunun bittiğini söyleyecektim hafif öksürerek bana dönmelerini sağladim"evet arkadaşlarım artık bu oyunu sonlandırıyoruz"dedim."Yaa ama biz haftasonu için mükemmel planlar yapmıştık "dedi üzülerek."lütfen artık ısrar etmeyin ben zaten böyle bir şey yapmayacaktim.Hem zaten çok bile uzadı"dedim kararlı bir sesle.Bu konuşmanın ardından görkem beni anlamış gibi hemen başkaa bir konu açmıştı.Bizimkiler sohbete dalmışken ceyda ve tahaanın didismemesi dikkatimi çekmişti taha da bunu anlamış gibi "ne oldu dersteki gibi sinir etmyecekmisin"dedi taha."uğraşmıyorum çünkü bundan sonra seninle uğrasacak bir arkadaşın olmayacak"dedi ve gitmek için sandalyesini geri cekti bizim tayfa bir anliğina bu hareketi sorgulasa da herzamanki didişmeleden olduğinu düşünerek umursamadilar.Bubaradabceyda çoktan uzaklasmsti bile."Ne yaptin onâ"dedim."derste beni çok sinir etti bende ona kağıt yazıp öldürücü bakişlarımdan gönderdim"dedi.Onun çabuk kırılan biri olduğunu biliyordum."Bence gidip özürdile"dedim."ya şimdi gitmesem iyi olcak biliyorsun atarlı durumlarda çok sinirli oluyor bende siniirlenirsem olay büyür ,ben sakin bir zamanda giderim yanina"dedi.Başimla onayladım bu ikisi sinirliyken gercekten hiç cekilmezlerdi.Zilin sesini duymamizlâ sinifa gitmek icin toparlandık.

Son beş dakika kala serbest kalmıştık bu son dakikalarda serbest bırakan hocalara dua edecektim vallahi.Boş kalana kadar derste taha ceydaya kağıt atıp onun gönlünü almayaa çalışmıştı bizim inatçı atılan kağıtlarin birini bile okumamıştı.Ne inatçı kızdı ama.

Eve geleli üç saat olmuştu günlük tekrar ve ödevler bitmişti annemin odâyâ getirdiği kurabiye ve meyve suyunu mideme indiriyordum.Teleffonuma msj gelmesiyle elimde olan meyve suyumu masama koydum.Telefonumu açtım ve gelen mesaja baktım.Mete Acil parka gelmemi beni beklediğini yazmıştı.

#METE'den#
Biraz once mira ya msj atmstm ona söylemem gereken bazı şeyler vardı beş dakikanın sonunda gelmişti"ne oldu mete bukadar acil"diye sordu sesinde endişe vardı."Gel otur sakin ol birşey yok"dedim bunun üzerine omuzuma vurup"madem o kadar acil degil ne diye beni heyecanlandırıyorsun "dedi gülümseyerek.Artik ona itiraf etmelidim"sana birşey soracağim ama hemen cevap vermene gerek yok iyice düşünmeni istiyorum"dedim sesim titreyerek hiçbir kiza ondan hoşlandığımı söylerken bu kadar zorlanmâmıştım."Ben...senden hoşlanıyorum mira"dedim tek nefeste."Ne?" dedi oldukça şaşkın bir tavırlâ anlaşılan onu şok etmiştim.

#MİRA'dan#
Metenin bana söylediği şeyle şaşkınlıktan donakalmıştım ne diyeceğimi bilmiyordum böyle şeylere inanmazdim ama bu durum çok farklıydı,garipti."Ben"dedim uygun kelimleri bulamıyordum ama ona karşı arkadaşlıktan başka birşey hissetmiyordum."Senden hemen cevap beklemiyorum iyice düşün sadece"dedi.Onu başımla onaylayıp parktân kaçarcasına uzaklaştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YA AŞIK OLDUYSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin