Multimdya mete...nasil?
Kantıne gittiğimizde soluk soluğa kalmıştık hemen kalabaliğı uardim ve ben yine şok sanirim şok dalgasına uğramıştım bir günde bu kadar şok bunyeme zarardı bu ders saatine kadar akayla hiç muhatap olmayan görkem şimdi onu yumruklariyla muhatap ediyordu.ikisininde gözlerinden lav fışkırıyordu desem hiçte abartmis sayilmazdim herhalde
"Lan sen ne diyo bakıp duruyon kıza yedin bitirdin lan derslerde.gözlerine sahip çık yoksa birdaha bakacak bir gözün olmaz anladın mı"dedi.gökay o kadar sinirliydi ki anlatamam ikiside fena dalmışlardı birbirlerine ikiside kaslı öküz olunca böyle oluyordu demek akay alaycı bakarak "hadi ya sanane lan kızın sahibimisin istediğim gibi bakarim"demesiyle güçlü bir yumruk yemesi bir olmuştu.akay biraz sendeleyip hemen toparlandi ve görkeme öyle bir yapıştırdı kı gökay yere yığıldi ve dudağı knamaya başladi.
Allahim bunlar resmen bir cinayet işleyecekler ve ayiran ne öğrenci ne de öğretmen görüyordum ve o kıza cok sinir olmuştum tanımasam bile o kızı bulup dövebilirdim. sonunda dayanmayrak aralarına girmeye karar verdim görkem kalkmış ve çoktan kavga daha çok kızışmıştı bile araya dalmamla"durun artik"diye ciyaklamam bir olmuştu.görkem suratıma bakıp "çekilde şu kendini beğenmiş piçi güzel bir benzeteyim"dedi ve beni yoksayarak akay doğru yürümeye başladı.ne kadar çok durdurmaya çalışsamda arada sürükleniyordum ve gökayı durduramayacağimi anladığımda akaya döndüm şimdi sirtim görkmr bakiyordu akaya"lütfen durun artik kim için yapıyorsanız deymez daha okulun ilk gununden"diye hem söylüyor hemde el kol hareketlerimle onları durdurmaya çalışıyordum akay tam bur tekme savururken bacağimi onun önüne koydum ve o can alıcı tekmenin bana gelmesiyle acı içinde yere yığıldim"ahh bacağım seni hayvan"dedim akaya akay biraz şaşkınlık ve pişmablikla bana bakıp direk yuzune eski umursamaz halini takindi"ben seni şimdi öldürmezmiyim oğlum"diyip akaya doğru yürümeye başladığı sırada görkemin bacağını tutup"lütfen dur arti bırak onu"diyice kısa bir tereddütsüzlükte kalip bana doğru eğildi "iyimisin mira hadi gel seni sınıfa götüreyim"dedi ama bacağima öyle vurmuştu k avan bırak sınıfa çıkmayi yerimden bile kıpırdayamazdim burçin ve ceyda hemn yanima gelip "iyimsin canim off ya hayvan nasıl vurdu sana gel biz yardim edelim yavaş kalakta ilk önce bi revire gidelim"dedi ve ikiside beni kadirmya çalıştılar ama olmuyordu en sonunda pes edrek"duru bu böyle olmayacak"dedim. görkem"gel buraya"dedi ve beni kucğına aldi ona şaşkin bir şekilde bakarken"bindan sonra siinle takilacağimiza gore arkadaşız"dedi bu arda ona bakiyordum dudaği fena bir şekilde patlamış ve kaşi hafif yarilmişti sonunda revire vardiğımızda arkamızda taha belirdi"ne oldu size böyle savaşa mı gittiniz"dedi şu halde bile epiri yapabiliyordu.
Revire girdik be görkem beni ikinci yapağa bırakti ve hemen yanimiza bir doktor gelip"ne oldu neyin var"dedi beyza doktor biim okulun revirinde görevliydi ve çok iyiydi bir anne gibiydi adeta"sağolsun bi hayvan bacağımı kırdı sanirim"dedim zorlukla hemen bakti kontröl etti ve bana dönüp"zedelenmiş"dedi anlaşılan ismimi söylememiştim hemen "mira ismim mira beyza doktor"dedim bana gülerek"peki mira ama bana beyza doktor demene gerek yok abla desen yeterli olur"dedi allahtan revirden içeri girerken tabeldan ismini okumuş ve rezil olmaktan son anda kurtulmuştum.
Bacağimin ağrıyan kısmına bir krem sürmuş ve bandaj bağlamıştı. beyza abla benimle ilgilendiğinden burçinde görkeme bakiyordu görekem karşımdaki yatağa oturmuştu burçin patlayan dudağına pansuman yapiyordu "ahh"diye inledi görkem "kusura bakma çok mu canın yandı daha dikktli olacağım"dedi.görkem burçine farkli bakiyordu bunlarin arasında kesın bir şey olacakti arada birbirlerine bakarken buluyordum onları onlarin pansumani ve benim bandaj işim bittiğinde beyza abla"öğretmenler geçen dersten beri toplantida ve derse son onbeş dakika kala gelebilirler o yüzden ikinizde burda yatacaksınız"dedi görkem ve bana bakarak hiç itirz etmeden onlayldik ve eyza abla birnin daha burda olduğunu söyledi ve yanimizdan ayrıldı.
Ben yatakta oturuyordum gökaya bakıp"kavga neden çıktı neden öyle deli gibi birbirinizi yediniz"dedim sinirlenmiştim bunlar delimiydi daha okulun ilk gününden görkem bunu söylemeye niyetli olmasada "görkem dilini mi yttun konuşsana"dedmbnun üzerine yanıma gelip yatağa oturdu bu arada burçin de bize bakiyordu ceydayi zar zor ikna edip sınıfta dedikodu çıkmasın diye ajanlık yapmaya göndermiştik tahayida onun yanina postalamıştik "senin için"dedi "ne"dedim sinirim yerini şaşkınlıklara ve şoklara bırakmıştı.
"Hyvan sana öyle bir bakiyordu ki görmen lazim bütün derslerde seni izledi niyetim bu kadar büyütmek değildi sadece konuşup seni kesmeyi bırakmasını söyleyecektim ama kendisi dedi ki gel sen beni kaşı"aklına geldikçe senirlendiğini görebiliyordum"sende benim arkadaşım olduğun için koruma gereği duydum"dedi bu kadar sahip çıması beni şaşirtsada"bu kadar buyutmeye gerek yoktu ama"dedim "neyse olan oldu ve birdaha kavga edersen özelikklerde o egoistle gruptan atılırsın"dedim.başını salamakla yettindi "ne olmuş canım bir koruyucu meleğimiz oldu"dedi burçin görkeme dönüp bunun üzerine görkem gülümsemişti bunlar kesin sevgili olacakti olmasa bile ben yapacaktim böyle işlere burnumu sokmayi çok severdim sonra burçin bize dönüp "ben sinifa gidiyorum bakalik durmar nasil birazdan gelirim tamam"dedi bizde onaylamıştık burçin gittikten sonra görkem"ben kantine gidiyorum birşey istermisin sonra biraz hava alip gelcem"dedi."istemem saol yeterki gelirken kanlı bir aky getirme"dedim gülerek sahi o neredeydi o da çok kötüydu ben böyle düşünürken görkem çıkmışti bile.
Tam uykuya dalacaktim ki adımın söylenmesiyle sıçradim vee karşımda kanli bir akay gormemle içimden ben sana ne dedim görkem dedim sonra akaya dönüp ki o da görkem kadar berbatti "efendim akay ne var"dedim bu çocuğu görünce içimde birşeyler oluyordu"ben özür dilerim amacım sana vurmak değildi"dedi."bana vurmak olmasa bile vurmakti oyle değil mi ne diye damarına basıyorsun insanlarin"dedim sinirle"o geldiğinde zaten sinirliydim ve ona patladim"dedi.revire önceden gelmiş olduğu beliydi pansuman yapilmişti kaşına biz böyl dyrurken sargısının arkasından kan gelmişti "dur kaşın kaniyor kıpırdama dedim ve bandajı hafifçe kaldırdı o sırada "ahhhh"dedi.ve elimi tuttu kalbim birden ritim değiştirdi ve deli gibi atmaa başladı birbiimize bakakalmiştik dokunduğu her yer yanıyordu adeta"kusurq bakam ben acıyınca"dedi diyecek birşey bulamamişti hemen elimi çektim ve "beyza ablaya gitsen iyi olacak" dedim bandaji yerine yapıştırırken"tamam"demekle yetindi sadece.benim için kavga etmişlerdi buna inanamıyordum ve biraz önceki durumada.