H6- Partyyyyyyy

266 20 11
                                    

Hoi iedereen wou even komen dus ja hier gebeurd het allemaal <3


"Zullen we het proberen?" fluisterd Enzo tegen Jeremy.
"Wat?" vraag ik nieuwsgierig.
"Niks" hij trekt Jeremy mee naar de balie.

Ik ben een erg nieuwsgierig persoon en zie ze praten met een vrouw. Dan kijken ze achterom en wijzen naar mij. De vrouw knikt en ze komen weer terug.

"Pleaseee wil je het vertellen?" ik kijk Enzo heel lief aan met een pruillipje.

Hij kijkt me aan in mijn ogen en zegt met moeite nee. 

"Nu dan wel?" zeg ik en druk een kus op zijn wang.

"LISA CHANTAGE DIEF DIE JE BENT" zegt Joey lachend.

Ik steek mijn tong naar hem uit en neem een hap kip. 

"Verjaardagsselfie!" ik pak mijn telefoon en ga voor de groep staan.

"PEACEEEEE" zegt Link en we doen allemaal peace.

Ik ga weer naast Enzo zitten en bekijk de foto.

"OHH HIJ IS LEUK!" ik post hem meteen op insta.

-Best birthday ever, thank you all <3-  schrijf ik erbij. Gelijk krijg ik een reactie van Enzo.

-FIRST <3- Ik moet lachen en kijk hem aan.

"LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA" begint iedereen te zingen en de vrouw komt eraan met een taart en een soort kaars erop.

Ik word helemaal melig door het slechte gezang van de groep. Joost vlogt alles en ik blaas de kaars uit. Iedereen juicht en de vrouw loopt weer weg. 

"Nu maken wij een foto" Enzo slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn wang, hij maakt de foto en plaatst hem zonder te kijken op insta.

Ik kijk waar ik in getagt ben.

-Happy b-day my love <3- meteen bloos ik als een gek.

Ik lees de reacties eronder:

-omg is dat zijn vriendin!?-
-wanna be her-
-omg hij geeft haar een kus!-
-jaloers!-

Ik word helemaal melig door de jaloerse reacties van fans. 

We verlaten het restaurant en lopen naar het huisje. 

"Willen jullie nog iets drinken?" vraag ik omdat ik nog geen afscheid wil nemen.

"Tuurlijk!" Link en de rest lopen achter ons aan naar het huisje.

Ik steek de sleutel in het slot en klik het licht aan.

"GEFELICITEERD!" de hele kamer staat vol met mensen! 

"OMG! OMG OMG OMG!" ik zie al mijn vrienden, en joetjoebers, en internet vrienden staan.

"OMG NICK EINDELIJK MEETEN WE! EN REX, NINA EN MARIS! OMG NATHAN, DAAN, PASCALL, GIO, DYLAN, MILAN, TROYE, DIONNE, JEROEN" Ik knuffel iedereen 1 voor 1.

"WAT DOEN JULLIE HIER GEKKEN!?"

"Nou wat denk je, jij bent jarig" zegt Nick droog en geeft me nog een knuffel.

"Mannn ik kan het gewoon niet geloven dat jullie hier allemaal zijn" ik leg mijn handen op mijn hoofd.

"LET'S DANCEEEEEE" Fenna koppelt haar laptop aan de boxen en zet via spotify de muziek keihard aan.

Ik sta een beetje met wat mensen te kletsen en dansen als ik Jennifer naar Enzo zie lopen. No problemo maar alsnog ben ik nieuwsgierig. Ik houd ze een beetje stiekem in de gaten omdat ik een nieuwsgierig persoon ben.

"Doe normaal" zeg ik tegen mezelf.

Ik ga bij Duncan en Marit staan als ze ineens lachen en naar achter wijzen, ik kijk achterom en zie dat Jennifer, Enzo zoent. Ik weet zelf wel dat ik Enzo als sinds onze eerste ontmoeting leuk vind maar de rest niet. Ik voel een brok ik mijn keel opkomen en loop langs iedereen naar buiten met tranen in mijn ogen. Ik trek mijn vest aan en pak mijn longboard. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen en veeg ze snel weg mijn mijn mouw, zwarte mascara vlekken zitten in de mouw van mijn vest maar het boeit me niet. Ik sluit de deur achter me en spring op mijn longboard.

"Lisa!?" Enzo staat in de deuropening en ziet me wegrijden.

Ik hoor dat hij achter me aan rent en ik zet steeds harder af. Ik heb geen idee waar ik heen ga en het is pik donker. Ik kom aan bij het meertje van gister en ren het strandje op. Ik laat me op mijn knieën in het zand zakken. Na 10 minuten te zitten huilen spreek ik mezelf toe.

"Wat zit je nou te doen!? Je zit te huilen om een jongen die jou waarschijnlijk niet eens leuk vind. Ik bedoel hij zoent met je beste vriendin, lijkt me duidelijk. Het is zelfs je verjaardag.. Laat dit het niet verpesten en ga terug" 

"Wat nou huilen om een jongen die je niet leuk vind. Hij vind je meer dan leuk en het was zijn bedoeling niet. Het spijt Jennifer ook en die gaf toe dat ze het niet moest doen, ik ben je de hele weg gevolgd Lisa..."

Ik schrik en kijk op, voor mij zit Enzo en kijkt me aan met zijn prachtige ogen. 

"Lisa..."

"Niks zeggen" glimlach ik door mijn tranen heen.

"Maar-" verder komt hij niet want ik kus hem...

Enzo pakt mijn hand en stapt op het longboard. 

"Voor of achter?"

"Hoe bedoel je?" vraag ik droog.

"Hm ga maar voorop staan" Enzo slaat zijn armen om me heen en ik ga voor hem staan op het longboard.

Hij zet zachtjes af en we rijden naar mijn huisje. Als we aankomen stap ik af en we lopen hand in hand naar binnen. Meteen komen Annelie en Jeremy naar ons toe.

"Waar waren jullie nou!? We waren ziek ongerust, het is 1 uur 's nachts jongens." zegt Jeremy tegen Enzo.

"Chillax we waren aan het praten" zeg ik droog.

"Hm volgens mij wel meer dan dat" zegt Jeremy grijnzend en kijkt naar onze handen.

"Hm grappig.. Ik kan ook over Ann en jou beginnen" zegt Enzo terug.

"Well done bro" Jeremy pakt Ann haar hand en loopt met haar naar de bank.

"Kom" Enzo trekt me aan mijn hand mee naar boven en we gaan in mijn kamer zitten. 

Hij ploft naast me neer op het bed en zoent me. Na een tijdje zet ik de tv aan en leg mijn hoofd op zijn borst.

"Eigenlijk zou ik beneden moeten zijn, het is mijn verjaardag" zeg ik lachend.

"Hmm misschien, maar dit vind ik leuker" hij kust me op mijn voorhoofd en niet snel daarna val ik in slaap.

-JAAAAAAAAAAAAAAAAA NIEUW HOOFDSTUKKIE <3-



Squakantie met de SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu