Deze foto is zo'n momentje dat Harm mijn camera heeft afgepakt in het zwembad en ging vloggen <3 xGeleMutsBentsoeen secretYTfan komen met roosxwinkel even drama brengen SHOUTOUT NAAR HUN LEES EVEN ALLE VERHALEN JA DANKJE <3
[POV Roos]
Ik sta een tijdje met Joost te praten. Ik kijk in zijn prachtige ogen, ik hoor niks meer wat hij zegt. Ik moet het gewoon doen. Zonder verder te denken kus ik hem. Ik voel hoe zijn zachte lippen de mijne raken. Ineens doet Joost een stap achteruit.
"Wat?" vraag ik hem en wil hem weer zoenen.
"Nee Roos... ik kan dit niet.. ik heb Nienke."
"Dus? Die komt er toch niet achter" ik kus hem weer.
"Nee Roos" Joost loopt weg.
•••••••
"Bente, Britt? Ik heb Joost gezoend."
"WAT HEB JE!?" Hoor ik Britt schreeuwen.
Ik zit in een skype gesprek met mijn 2 beste vriendinnen.
"Bente jij gaat met Lisa om, laten we die hele zogenaamde Squakantie naar de klote helpen"
"Oh.. maar dat doen we hun niet aan toch?" vraagt Bente.
"Hm Lisa en Jennifer niet nee, maar de rest kennen we toch niet."
"Ik doe wel mee, zijn Enzo en Jeremy er ook?" vraagt Britt.
"Ja.. Maar Enzo gaat met Lisa geloof ik."
"Jammer dan, we komen eraan tot vanavond" zegt Britt en verlaat het gesprek.
"Is ehh Harm er ook?" vraagt Bente ongemakkelijk.
Ik moet lachen en knik.
"Flirt hij met andere meiden...? Ik heb hem al zo lang niet meer gezien en ik ben bang dat hij vreemd gaat. Hij heeft zo veel fans."
"Hm i don't know maar ik moet gaan tot zo!"
[POV Nienke]
Joost loopt binnen.
"hei" ik ga op mijn tenen staan en geef hem een kus.
"Wat is er?" vraag ik.
"Wat? Oh ehh niks.. ik moet gaan" Joost loopt langs me heen naar Link en ik haal mijn schouders op.
Ik plof naast Lisa op de bank en zucht. Ze kijkt op van haar telefoon.
"Wattup?"
"Valt het zo erg op dan?" zeg ik lachend.
"Hm mwah... ging je zo nog mee zwemmen?" vraagt ze.
"Met wie?"
"Squad, Joey ging met Tim naar een gamehal in de buurt en Jeremy en Annelie zijn al in het zwembad. Joost, Harm, Link, Enzo, Eveline, Julie en ik gaan zo."
"Ja oké leuk"
"Oké over een half uurtje bij het zwembad?" Ik knik en sta op.
•••
[POV Lisa]
"Enzo ga je mee zwemmen?" ik loop de kamer in en geef hem een kus op zijn wang.
Hij doet zijn koptelefoon af en kijkt me aan.
"Hm wat?"
"Of je mee gaat zwemmen"
"Ligt eraan"