H8- Titelloos want ja ik ben derp

267 17 20
                                    

Ik ben lekker mensen aan het blijmaken vandaag =b <3 en even een shoutout naar roosxwinkel omdat ze vrijwillig drama komt brengen <3

[POV Marit]

"Djuncan?" vraag ik, ik noem hem nooit Duncan altijd Djuncan.

"Hm?" hij gaat tegenover me zitten aan tafel.

"Volgensmij beginnen mensen het door te krijgen.."

"Wat?"

"Nou dat we een stel zijn, ik bedoel we zijn bijna elke dag ineens weg, ik krijg appjes van Fenna en Julie waarom ik 's avonds nooit bij hun slaap."


"Ja ik snap het, ik wil het ook graag aan iedereen vertellen van ons maar.."

"Maar wat..?"

"Nou ik ben bang dat Jeremy enzo gaan "haten" omdat ik een relatie heb met een fan."

"Tim en Sophie hebben toch ook al super lang een relatie, daar haatte ook niemand op!"

"Ja oké"

"En Djuncan het valt te veel op dat we elke keer weg zijn"

Dit keer knikt hij.

"Weet je wat, we gaan het ze nu vertellen." Duncan pakt mijn hand en neemt me mee naar buiten.

Het huisje van Duncan ligt ongeveer 10 minuten lopen van die van ons. Onderweg bedenken we wat we gaan zeggen. Als we de huisjes zien, zien we dat de meeste gasten het huis verlaten. Dan zie ik Joost boos naar binnen lopen en slaat de deur dicht.

"Misschien kunnen we beter eerst de andere waarschuwen dat Joost zo boos is" zegt Duncan en we kloppen aan bij het huisje van Lisa.

Enzo doet open.

"Zijn de andere er ook nog?" vraag ik.

Hij knikt en we lopen naar binnen. Op de bank zitten Jer en Annelie te zoenen. Verder zitten Eveline en Link weer met elkaar de flirten, zo te zien zijn die ook een stel nu. En Harm, tja die zit naar zijn telefoon te lachen.

"* Kuch kuch* mogen we even?" Iedereen kijkt op, behalve Harm.

"Harm" zeg ik en nu kijkt hij op.

"Als eerste, wij hebben sinds 2 dagen geleden" zegt Duncan en kijkt een beetje angstig voor de reacties.

"Oh leuk!" weten de jongens uit te brengen en er verschijnt een glimlach op Duncan zijn gezicht.

Weer lacht Harm met een Kawaii gezicht naar zijn telefoon.

"Harm is op Julie, Harm is op Julieeeee <3" irriteert Joey.

"Hmm grappig Joey, iedereen weet van jou en Dionne. Maar Julie en ik hebben niks samen."

"Nog niet" zegt Enzo grijnzend.

"Wat moesten jullie nog meer vertellen?" vraagt Link.

"Heeft iemand Joost gezien?" zegt Lisa die net binnen komt lopen.

"Dat ja, hij is erg boos geloof ik. Hij ging naar binnen en smeet de deur dicht" zegt Duncan.

"Oh nee he" Jeremy, Link en Harm staan op en lopen naar buiten.

[POV Giraffe]

Boos sla ik de deur dicht. Kon ze geen rekening houden met mijn gevoelens!? Ik ben helemaal klaar met deze vakantie! Ik ga naar huis dat ga ik doen. Ik loop naar boven en ga naar mijn kamer. Ik gooi al mijn kleren in mijn koffer en pak mijn camera:

Squakantie met de SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu