KUTSAL RUHLAR AŞKINA

454 113 55
                                    

19.09.2015

Beğendiğiniz bedenlere , hayalinizdeki ruhları koyup ,aşk sanıyorsunuz . - OTHELLO -


( PLAYLİST : İN YOUR HEAD - ZOMBİE )

*****

Yalnızlık ...   

Bazen size o kadar yardımcı olur ki bu duygu ; çünkü her şeyi unutmaya ihtiyacınız vardır . Bazen ise sizi bir karanlığa sürükler . İnsanlar bu duyguyu hemen hemen neredeyse hissederler . Çünkü kimse yalnız olmayı kabullenemez . Ama öyle bir  ayrıntı vardır ki ; size bütün işlerin püf noktasını söyler . Ve işte ben bu noktada insanlardan ayrılıyorum . Ben ne HİSSEDERİM ne de bir HİÇ KİMSEYİM .

Her sabah olduğu gibi bugün de saat 07: 30 ' da uyandım . Bu artık benim için rutinleşmiş bir şeydi ki ; ben rutin olan her şey den nefret ediyorum . Bazı hikayelerde şapşal kızlar olur ya değişik pozisyonlarda uyanır işte bunun bende gerçekleşmesi milyonda bir olurdu . Bu yüzden yatağımdan normal bir şekilde uyandım .

Dışarıda hafif bir yağmur havası vardı.
Bu yüzden seçimimi kalın kıyafetler den yana kullandım . Üzerime siyah pantolonumu ve gri bir kazak geçirdim.

Bugün psikoloğa gidecektim. Ve bu yüzden acele ediyordum. Zaten birkaç ay sonra bu hastane den kurtulacaktım.

Ve hayat benim için yeniden başlayacaktı . Yenilenecektim . Ruhum tüm kötülüklerden arınacaktı .

Yataktan Dan Brown'un The lost symbol kitabını aldım ve yatağımı düzeltmeye başladım . Mal'akh* ta öyle diyordu ; yenilenecekti . Genç adamın vücudundaki dövmeler öyle etkileyici ki ... O kusursuz bir melekti benim için . Bazen Mal'akh ile ölür isem tamamen temizleneceğimi hissediyorum . Bir nevi reenkarnasyon* .

Kitabı en yukardaki rafa kaldırdım . Zaten 13 sayfa gibi bir şey kalmıştı . Hadi ama Langdon ben Sophie nouveau'dan daha iyi bir partnerim.

Bazen hayatımın ne kadar da sıkıcı geçtiğini düşünüyorum . Sahi Washington ' dayım ayrıca sırlar ülkesindeyim . Beyaz Saray hastaneden birkaç metre ötedeydi . Ama ben burada bir hastanede tıkılıp kalmıştım .

Zaten hayat ne kadar adil olabilir ki ?

Dalgınlığım yine baş göstermişti . Düşüncelerim den tamamen uzaklaşıp saate baktım . Ve 1 saat yine beyin fırtınası yapmıştım . Ne harika !

Psikologa geç kalmak adına hızlıca üzerime siyah hırka geçirdim . Aslında makyaj sürmeme gerek yoktu ama insan içine çıkıyorum ruhumu tazelemem gerek . Hızlıca bir rimel bir eyeliner çektim ve hazırım. Çantamı da hazırladıktan sonra asker yeşili montumu giydim . Hızlı ol Rosa geç kalacaksın...

Verdiğim savaştan sonra dışarı çıkmıştım ama bir eksiklik var gibi ; üzerimi kontrol ettim . Çıplak değildim ama ayaklarım üşüyordu . Hadi ama ayakkabılarımı unutmuş olamaz mıyım ? Eğer gidişatım böyle devam olursa Susan ' ağzına düşebilirim . Zaten fazlaca gözüne battığım için kendimden yeterince nefret ediyorum .

Kahverengi postal botlarımı da ayağıma geçirdim . Hastane çıkışındaki hemşireler bama selam verirken hızlı bir şekilde başımı sallayıp kendimi soğuk havaya bıraktım . Buralarda fazla popülerdim anlaşılan .

Bugün psikologa Dark Jack ile gitmeye karar verdim .Dark Jack ; kendisi benim tek sevgilim . Hoş zaten başka kimse bir ruh hastasıyla sevgili olmak istemez . Kedini acındırma mod : on . Ve size acı bir gerçek o bir motosiklet . Ayrıca lezbiyen değilim . Dark Jackie bir erkek . Türünün tek örneği yani anlayacağınız .

RUH( Kayıp Hisler Serisi) #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin