Reverans

34 20 4
                                    

Selam Millet !♥♥♥

Söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum , ama böyle de başlamıs oldum değil mi ?:-) 

Kitabı başlarken içimde bölüm yazmak bile yoktu ... Ben ajandama yazıp daha sonra pc' ye geçiriyorum ve bunları yaparken biraz sabır gerekiyor .

Ama yavaş yavaş bölüm yazmaya başladım . Yayınladim okunma sayisi artti , yayinladim takipçim arttı ... 

Şu an tuttuğum günlük gibi aklimdan geçenleri buraya yaziyoum . Şu an bu yazdiklarimi ajandama yazmadim - rezil olmamak adina - :-) 

Bu bölüm değildir , sadece ruh adlı kitabimin 1000 okumayi aşmasi ile yayinladiğim bölümdür . 

Bu sayi aslinda o kadar da büyük değil , sizce de öyle değil mi ? 

Ama benim için ister 10 olsun  ister 1000 hiç farketmeyecek . O kadar mutluyum ki . İnsankar 100 k yada milyonları aştiğinda bu kadar mutlu olur ama ben okunma sayisi 100 olsa bile mutluluk gözyaşlari dökerim . 

Sizi çok seviyorum , yeni bölüme geleceksek bu hafta içinde yayinlarim . Aslinda bu hafta bitti:-) 

Hepinize okuduğunuz ve oyladiginiz için çok teşekkurler sizi cok seviyorum ♥♥♥

♥♥♥

O zaman kapanişi Cihan Aktaş'in bir şiiriyle yapayim . 

... İzin verme sakın

Müsade etmeyesin aman 

Kendi yazını yazarken 

Kalemini başkasına verme ...!

***

 Hepinize iyi aksamlar . Daha büyük okunma sayilarina insallah ♥:-) 



RUH( Kayıp Hisler Serisi) #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin