Yeniden

62 35 21
                                    

Gökyüzünden bir yıldız kopardım , iyi dilekler için saklıyorum ...

Playlist : Taylor momsen - just tonight ve heaven knows 

Son bölüm için miley cyrus - wrecking ball


***

Bazen her şeye "yeniden" başlamak gerekir ...

Devam !!!

" Aradığınız numara kullanılmamaktadır ... "

" Bok çuvalı ."  

Uzun süreli şoktan çıkarak verdiğim tepki fazla gülünç ve salak çaydı .

" Rosa bu aralar ağzın çok bozulmuş bunu fark etmediğimi düşünme " Susan küfür konusunda fazla hassastı . Ama bu beni engellemiyordu .

" Sence ne demeliyim ? '  Vay canına bu çok adice mi ? ' . Bana diksiyon dersi vermen gerekirdi ." Susan onunla takıldığımı anladığında kafasını olumsuz anlamda salladı . 

Verdiği numarayı tekrar tuşladım . Değişen bir sonuç yoktu . Bunu düşünememiştik . Onu araya bileceğimizi biliyordu . 

Ve son ayrılığımızda ona güvenmemek gerektiğini anlamıştım . İç sesim " demek ki bir tek anlamak yetmiyormuş " diye fısıldadı ...

Böyle olacağını biliyordum . Ama kafamda yanıtsız kalan bir soru vardı . Eğer J.A.C.K. kurallara uymadıysa Lucas'ta geri dönecek miydi ? Bu soruyla kalbim bana tezat oluşturacak şekilde hızlıca atmaya baslamıştı . Onunla geçirdiğim bir kaç macera , beni müstehcen kavramının derinliklerine inmemi çabalamıştı .Ayrıca ona aşık  falan değildim . Hoşlanmıyordum da . Ama biraz macera , biraz adrenalin bana iyi gelebilirdi .

Zihnimdeki soluk renkleri boyamak hoşuma gidebilirdi .

'' Rosa , zihninde yine  ne tür oyunlar çeviriyorsun ? '' 

'' Hmm ''  bu sersemlemiş halim Susan'ı gülümsetmişti . 

'' Ah ! Susan , efendim ? Duyamadım seni .'' Bu oda fazla mı  sıcak ? Yoksa ateşim mi çıktı . 

Ah sokaklarda uyursam başıma bunlar gelir tabi .

'' Rosa bugünlerde sana bir şeyler oluyor , uzun süreli düşünceler , aniden yanaklarının kızarması , ciddi yerlerde gülümsemen ... Şu an yaptığın gibi ''

'' Bak yine sırıtıyorsun ! Yoksa düşündüğüm şey mi Rosa ?  '' 

Susan'ın sözleri üzerine ellerimi yanaklarıma götürdüm . Avuçlarım bile ısınmaya başlamıştı . Yüzüm şu an da  kızarık bir şekilde gülümsüyor dur .

'' Hayır , hayır düşündüğün şey değil . ''

'' Peki benim düşündüğüm şey nedir , Rosa  ? '' bunun üzerine aklıma bir fikir gelmişçesine konuşmaya başladım .

'' Aynı anda söyleyelim '' Susan başını tamam anlamında salladı . 

3

2

1

'' Sancılı ve bol kanlı günler ''

'' Aşık olmak '' bunun ağzımdan çıkmasına izin vermemeliydim ama Susan 'ın bu iki kelimeyi söyleyeceğine o kadar emindim ki . Küçükken abimin boxer' larını giymem üzerine yemin ederim . Aslında bunun bir sır olması gerekiyordu .

'' İşte yakaladım seni , kime aşıksın sen bakayım . Yoksa ... Aman Tanrım , Rosa , haklısın . Bence de çok yakışıklı ve seksi  . ''

RUH( Kayıp Hisler Serisi) #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin