Školní baseballové hřiště bylo osvětlené a tribuny se bez přestání plnili lidmi, i když se na první pohled zdálo, že víc už se jich tam snad ani vlézt nemůže. Nikdo si nechtěl nechat ujít nejdůležitější zápas sezóny, kterým bylo finále o Pohár Sydney. Byl to putovní pohár, který vždy dostala vítězná škola roku. Rockdale-ská střední už u sebe pohár měla dva roky po sobě a nehodlala se ho jen tak vzdát. Mezi lidmi shromažďujícími se na tribunách byli také dvě kamarádky, které se s oblibou nazývali nejvěrnějšími fanynkami, Becca a Sky.
„Vítejte na dnešním zápase a přivítejte dnešní hosty z Pernith-ské střední, Pernith's Tigers!" Domácí osazenstvo začalo okamžitě protestovat proti přicházejícímu týmu, soupeřům dnešního zápasu. „A z druhé strany už nám nastupují domácí Rockdale's Eagles!" Ozval se komentátor znovu, tentokrát se však dočkal kladné reakce v podobě davu, který včetně dvou kamarádek okamžitě vyskočil na nohy a začal jásat, křičet a tleskat. Jasně, že se hostující diváci pokoušeli protestovat, nicméně domácích bylo přece jenom víc a snadno je přehlušili. Když se asi po dvou minutách dav podařilo zklidnit, komentátor zahájil zápas.
„Jóóó!" vykřikly dívky a spolu s davem, už po několikáté, vyskočili ze sedaček za radostného povyku. Teď už to však bylo naposled. „A Rockdale-ské střední se to opět povedlo! Už po třetí za sebou obhájila titul a kapitán našich Orlů, Christian Wellington, už si spolu s týmem běží pro pohár!" Zkonstatoval ne méně šťastný komentátor. „Becco máme to!" Zakřičela Scarlett vedle své kamarádky a hodila se jí kolem krku a ve společném objetí začaly skákat a nepřestávaly křičet. „Pojď, jdeme za nimi Sky." Ozvala se Becca po necelých dvou minutách a táhla za sebou svou kamarádku za ruku. Scarlettin bratr seděl na ramenou svých spoluhráčů, kteří ho pyšně nesli směrem k tribunám, a nad hlavou držel školní pohár. Když k nim dívky doběhly, Chris seskočil spoluhráčům z ramen, předal jim pohár a pořádně zmáčkl v objetí obě fanynky.
„Tak jak jsme hráli?" zeptal se s úsměvem od ucha k uchu blonďatý kapitán a holky odpovídali jedna přes druhou. „Skvělá hra!" „Nejlepší zápas sezóny!" „To se musí oslavit!" blonďák se rozesmál nad tím přívalem slov. „Hoho holky zpomalte!" zvolal Chris. „Vezmu kluky s týmu a pojdem, tak za půl hodiny před školou?" Dodal ještě, už v polovině cesty do šaten a obě dívky přikývli na souhlas.
„Deset minut zpoždění!" zakřičeli kamarádky a plácli si spolu, když uviděli bandu asi tak šesti kluků, jak se k nim blíží v mikinách s logem školního týmu, takže si je nebylo možné s nikým splést, kteří jsou pořádně naladění na oslavu. Vždyť taky měli pořádný důvod k oslavám. „Holky to chce klid a nohy v teple." Odvětil jim jeden člen týmu, černovlasý modrooký chytač, vzal obě dívky kolem ramen a všichni společně se smíchem odkráčeli k dodávce školního týmu. „Připoutat se a jedem." Zvolal Chris, který se ujal postu řidiče, a všichni za jásotu vyrazili vstříc zábavě v noční Sydney.
V klubu už byla zábava v plném proudu, když parta osmi hlučných huberťáků dorazila. Scarlett nikdy nějak moc nepila, natož aby hulila, i když by si to lidé podle jejího vzhledu mohli myslet, stejně tak její bratr, ale pro dnešek se rozhodla udělat výjimku a spolu se zbytkem zamířila rovnou na bar. Kromě Chrise, dnešního řidiče, si všichni objednali nějaký ten drink. „Brácha ty nebudeš?" zeptala se černovláska svého dvojčete. „Někdo vás domů odvézt musí a tebe ohlídat." Zasmál se Chris a sesunul sestře její čepici do obličeje. „Haha, odsekla ironicky Scarlett „já chůvu nepotřebuju a s Beccou dojdem domů pěšky, přece jenom kdyby nás chytli v té dodávce ve větším počtu než je povolené a ještě ke všemu většinu z nich totálně na plech moc by nám to záznamy nevylepšilo." „A navíc" Dodala ještě když už její bratr začal otvírat pusu na protest, že nepůjde sama domů v takovou noční hodinu domů, a že za ni zodpovídá „myslím, že budu střízlivější než kdokoliv s tvých spoluhráčů a dojdu domů v pořádku." Dořekla a objala brášku. „No dobře." Chris musel uznat, že jeho sestra má pravdu. „Ale napíšeš mi hned, jak dojdeš domů!" dodal ještě směrem ke svému dvojčeti. „Ano tati!" řekla Scarlett, zasalutovala před svým bráchou, který už se nezmohl na nic jiného než na smích a spolu s Beccou a dalšími dvěma členy týmu se vrhli na taneční parket. Společně se hýbali do rytmu hudby, mezi všemi těmi ostatními zpocenými těly, když si černovlásku někdo přitáhl k sobě a položil jí ruky na boky. Dívka překvapeně vzhlédla a spatřila modrookého chytače, který se na ni usmál a Scarlett mu položila ruky kolem krku. Společně se vlnili v rytmu hudby, když v tom ucítila, že ji někdo od Austina odtahuje. Kdo jiný než její bratr. „Klid bro!" Vyšlo z úst kapitánova kamaráda, zvedal ruky do vzduchu na znak vzdávání se a vyrazil hledat nějakou jinou oběť.
ČTEŠ
The Key
FanfictionDívka zvedla hlavu a na kratičký okamžik se zamyslela. Za tímhle stromem končí park a za ním se nachází už jen skalní převis. Stačilo pět kroků a může vše ukončit. Pět kroků, teď už jen tři a poletí svobodně jako pták. Dva kroky a možná opět uvidí s...