MULTIMEDYA - Festivalde Mert , Kerem , Alp ve Can'ın sahnedeki performansları. Dinlerseniz (Ayrıca izleyebilirsiniz hikayemde tam da böyle bir sahne performansı sergiliyorlar) aklınızda daha kolay canlanır diye düşündüm. Eğer açamazsanız şarkıyı söyleyen grup ve şarkı : 5 seconds of summer - Don't stop / The late late show
"Kötü bir başlangıç yaptık farkındayım" dedi. "Bu olayı olmamış varsayıyorum" biraz duraksadıktan sonra da devam etti. "Adım Aras"
Ismi çok tanıdık gelmişti ama yüzünün tüm ayrıntılarını incelememe rağmen kim olduğunu hatırlayamadım. "Bende Mina" dedim masmavi gözlerine kitlenmiş bir şekilde. Arasın karşı koyamadığım bir çekiciliği vardı. Şuanda tam olarakda beni burda oyalayan oydu... o bakışları , o ses tonu. Arkadan tanıdığım birinin ismimi söylüyor olduğunu duyar gibi oldum ama Arasın gözlerinden alamıyordum kendimi.
"Sanırım gitmen gerekiyor" dedi.
Kendimi onun etkisinden kurtarır kurtarmaz cevap verdim.
"Evet..." dedim kendimi toparlayarak. "Sonra görüşürüz"
Yanından ayrıldım. Masaya döndüğümde Ceren ayağa kalktı ve yanıma geldi.
"Ne olduğunu anlatıcak mısın artık ?" Diye sordu
"Biriyle karıştırmışım ya sorun yok"
"Kimle ne yaşadın ki bu kadar sinirlenicek ?"
"Sonra anlatırım" diye geçiştirdim ve masadan çantamı aldım.
"Hadi diyerlerinin yanına gidelim" dedim.
Minderlere gittiğimizde Kerem Alp ve Cana "Hazırlıklar tamam" dedi.
Hava kararmaya başlamıştı. Sahneye çıkan bir kaç ögrenciyle herkes sahneye döndü. Müdür de sahnedeydi ve yanında bir kaç takım elbiseli kişi daha duruyordu. Ögrenci mikrafonu kontrol ettikten sonra müdür'e uzattı.
Müdür boğazını temizledikten sonra mikrafonu ağzına yaklaştırdı, sahnenin önüne doğru ilerledi."Öncelikle herkese iyi akşamlar" dedi. Öğrencilerin ıslıkları ve alkışları bittiğinde de devam etti.
"Bildiğiniz üzere bu gün okulun ilk günü ve direk derslere başlamak yerine böyle bir festival düzenledik. Umarım eğleniyorsunuzdur..."
Tekrar alkışlar yükseldiğinde duraksadı. Okulun enerjisi müdürü güldürmüştü.
"Beğenmenize sevindim çünkü biliyorsunuz desteğiniz bizim için çok önemli. Eğer sıkılan varsada eğlenmeye hazır olsun çünkü okulumuzun müzik grubu az sonra sahnede olucak." Dedi ve alkışlar eşliğinde sahneden indi. Sahnenin ışıkları kapandığında tüm sesler kesildi ve herkes sahneye odaklandı. Bateri ve elektro gitar sesi duyulduğunda , renkli ışıklar ardı ardına yanmaya başladı. Daha şarkı başlamamasına rağmen bateri ve elektro gitarın birleşmesiyle yaratılan o ritim herkesi haraketlendirmeye yetmişti. Şarkıya Mert başladı. Gerçekten güzel söylüyordu , Kerem ve Alp de yerinde durmuyor sahnenin her yerinde geziyordu. Cansa bateriyle harikalar yaratıyordu. Ritme göre yerinde haraketleniyor , bagetleri elinde çeviyor ve ortalığı iyice eğlendiriyordu. Çoğu kız onun bu hareketlerine bitiyordu. Bense Mertte takılı kalmıştım sanki sahnede bitek o varmış gibi sadece ona bakıyordum.
Şarkının nakarat kısmında herkes ayağa kalkmıştı , çoğu zıplıyordu. Hazal da yanımızda oturuyordu , ona bir süre baktığımda gözünü sahneden ayırmadığını fark ettim, kime baktığını algılayamıyordum ama o yüzündeki küçük tebessüm de gözümden kaçmamıştı.
Şarkı bittiğinde teşekkür edip sahneden indiler. Sahneye bir öğrenci çıktı ve "Muhteşem bir sahne performansı sergiledikleri için onları tebrik ediyoruz ve şimdi sırada..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığın Melodisi
Teen FictionBazen bir dokunuş bir bakış her şeyi unutturur insana. Sadece o ana odaklanırsın. Karşındaki yalnız olmadığını hatırlatmak istercesine sarılır sana, elini tutar... mutlu olmanı ister senden. Böyle bir şey senin için o ana kadar imkansızdı, ama şimdi...